Η νέα σταθερά στη δημιουργία των 3rd person survival horror!

Το να πιάνει κανείς ένα νέο Resident Evil στα χέρια του ήταν εδώ και καιρό μια υπόθεση γεμάτη άγχος, σασπένς και ρίσκο. Η σειρά της Capcom μάς έχει συνηθίσει σε διάφορα σκαμπανεβάσματα ποιότητας, που είτε έχουν στείλει τη σειρά και το gaming στα ουράνια, αλλάζοντας τα δεδομένα για τη βιομηχανία, είτε έχουν θέσει νέο ρεκόρ απύθμενου βάθους και αισχρής εκμετάλλευσης ενός πολυαγαπημένου franchise. Όταν, λοιπόν, η Capcom, ανακοίνωσε πως το remake του Resident Evil 2 ήταν σε παραγωγή, τα καμπανάκια κινδύνου άναψαν -άθελά μας- και πάλι μέσα στο mancave υπόγειο εργαστήριο της Umbrella.

Ναι, υπήρχε ενθουσιασμός, γιατί τo RΕ2 είναι για πολλούς το καλύτερο παιχνίδι της σειράς, αλλά βρισκόμασταν λίγα χρόνια μετά την τραγική κυκλοφορία του Resident Evil 6, όπου για πολλούς η σειρά έπιασε πάτο, και λίγο μετά την κυκλοφορία του φρεσκότατoυ Resident Evil 7, που αναπτέρωσε τις ελπίδες μας. Ήταν μια στιγμή που είχε χαθεί κάθε ελπίδα για ανάσταση της σειράς και με πολλούς παίκτες να φοβούνται ένα remake που θα θύμιζε περισσότερο action adventure αντί survival horror ή / και μια γρήγορη αρπαχτή από την πλευρά της Capcom, που εκείνα τα χρόνια περνούσε μάλλον την πιο πτωτική περίοδο στην ιστορία της. Με το RE7 όμως να κάνει ένα σημαντικότατο βήμα ανανέωσης για τη σειρά, αν όχι σε μηχανισμούς τότε σίγουρα σε ατμόσφαιρα και πνεύμα, οι ελπίδες για το remake του Resident Evil 2 άρχισαν και πάλι να φουντώνουν, μέχρι που φτάσαμε επιτέλους στο 2019 και την επικείμενη κυκλοφορία του.

Resident Evil 2 2019 image 1

Άξιζε όμως η αναμονή αυτή; Ε, ναι λοιπόν, άξιζε. Το Resident Evil 2 Remake είναι μάλλον το Resident Evil που όλοι ονειρευόνταν εδώ και χρόνια, μιας και κατάφερε να αντλήσει όλα τα θετικά στοιχεία που έδωσε ως τώρα η σειρά. Απλότητα και ατμόσφαιρα των πρώτων βημάτων του franchise, και 3rd person κάμερα και στιβαρό χειρισμό από τα μεταγενέστερα, συνδυαζόμενα με σεναριακή ωριμότητα πλαισιωμένη από ποιοτικούς ηθοποιούς. Ας τα δούμε όμως τα πράγματα από την αρχή. Για όσους δε γνωρίζουν την ιστορία του παιχνιδιού, αυτή πραγματεύεται ένα κοινότυπο b-movie σενάριο, όπου ένας zombie virus έχει ελευθερωθεί στον πληθυσμό από μια κακή εταιρεία, και τον παίκτη να προσπαθεί να μείνει ζωντανός και να καταφέρει να βρει τρόπο να ξεφύγει.

Η "μαγκιά" του παιχνιδιού από παλιά ήταν ότι σου δίνει εξ αρχής τη δυνατότητα να επιλέξεις ανάμεσα σε δύο χαρακτήρες (Leon και Claire), αλλάζοντας σημαντικά την ιστορία που θα δεις, αλλά και το gameplay του τίτλου, μιας και οι ιστορίες υποτίθεται ότι τρέχουν παράλληλα, δίνοντάς σου την ευκαιρία να ξαναπαίξεις το παιχνίδι με το δεύτερο χαρακτήρα και να δεις αρκετές διαφορετικές περιοχές, εξελίξεις, χαρακτήρες κ.λπ. Η κοινοτυπία της γενικής ιστορίας σε άλλα παιχνίδια θα ήταν σημαντικό μειονέκτημα, αλλά όταν ο στόχος σου είναι η pulp λογοτεχνία των 70s, τότε η απλότητα είναι βασικό συστατικό για το στήσιμο του κόσμου σου και σε βοηθάει να αποφύγεις τις υπερβολικές, κωμικοτραγικές καταστάσεις που είδαμε παρακάτω στη σειρά, αλλά και το να περιοριστείς σε έναν απλούστερο, σκοτεινό και τρομακτικό κόσμο. Σε αυτό βοηθάει σίγουρα και το εξαιρετικό ρετουσάρισμα όλων των χαρακτήρων, οι οποίοι έχουν αφήσει την cringe αισθητική που είχε η σειρά μέχρι και το RE6, πατώντας στη ρεαλιστική απεικόνιση του RE7, με εξαιρετικά αποτελέσματα που απογειώνουν τη σειρά και τους χαρακτήρες.

Resident Evil 2 2019 image 2

Για τους παλιούς φίλους της σειράς να τονίσουμε πως το remake πατάει πλήρως σε όλα τα βασικά σεναριακά σημεία του original παιχνιδιού, αλλά στο ενδιάμεσο έχουν προστεθεί εχθροί, γρίφοι και περιοχές έτσι ώστε να αυξηθεί ικανοποιητικά η έκταση και διάρκειά του (το πρώτο playthrough, σε normal επίπεδο δυσκολίας, θα χρειαστεί περίπου 8-9 ώρες για να ολοκληρωθεί). Αυτό, σε συνδυασμό με το ότι -σε αντίθεση με τις φήμες- το παιχνίδι περιέχει και τα path A & B του κάθε χαρακτήρα (καθώς και τους έξτρα χαρακτήρες Hunk και Tofu), προσφέρει στο RE2 όχι μόνο "τίμιο" replayability, αλλά το κάνει ακόμα πλουσιότερο και ενδιαφέρον.

Και γιατί όχι, άλλωστε, όταν δεν θα θέλει κανείς να αφήσει την υποδειγματικά επιβλητική ατμόσφαιρα του παιχνιδιού, η οποία ξεκάθαρα δείχνει τις επιρροές της από το RE7; Αφήνοντας τα πιο "jump scare" μονοπάτια των παλαιών τίτλων, αλλά και τα βουνά μεταλλαγμένης σάρκας και εκατοντάδων αντιπάλων των πιο πρόσφατων παιχνιδιών, το RE2 γίνεται πιο προσγειωμένο από ποτέ. H Capcom, διοχετεύοντας το πνεύμα του 7, παρουσιάζει έναν τίτλο όπως φανταζόμασταν πάντα ότι θα μπορούσε να είναι ένα survival horror. Βέβαια, αυτό γίνεται δυνατό μονάχα χάρη στην εξαιρετικά καλή δουλειά που έχει γίνει στον τεχνικό τομέα. Δημιουργημένο με την RE Engine του RE7, το RE2 Remake δείχνει να έχει κάνει αρκετά βήματα μπροστά σε μια ήδη εντυπωσιακή μηχανή γραφικών.

Resident Evil 2 2019 image 12

Πέρα από μια εξαιρετικά ρεαλιστική παρουσίαση όλων των περιβαλλόντων χώρων, η Capcom παρέδωσε έναν πανέμορφα σχεδιασμένο κόσμο, με υποδειγματικές σκιάσεις και φωτισμούς, όπου ο χαρακτήρας σας νιώθει μόνιμα ευάλωτος και μόνος, όχι γιατί η κάμερα δε σας βοηθάει να δείτε καλά, αλλά γιατί το παιχνίδι απογειώνεται κυριολεκτικά στους τομείς του φωτισμού, των σκιάσεων αλλά και της κλεισούρας μέσω των particle effects. Παρέα με ένα ποιοτικότατο animation και σχεδιασμό 3D models υψηλής ποιότητας (δεν έχετε ξαναδεί τόσο καλοσχεδιασμένα zombies), που ακόμα και στο απλό PS4 και σε κοντινή απόσταση δείχνουν άψογα, κάνουν την περιπλάνηση του παίκτη να φαντάζει σαν βόλτα μέσα από ταινία, τρέχοντας μάλιστα απροβλημάτιστα, δίχως κάποιο glitch, tearing ή εμφανές frame drop.

Βέβαια, οι περιορισμοί της τεχνολογίας από το RE7 παραμένουν (μηδαμινή σχεδόν καταστροφή του περιβάλλοντος κατά τη διάρκεια μιας μάχης), αλλά αν δε το είχαμε σκεφτεί για τις ανάγκες του review, μάλλον δε θα το είχαμε προσέξει. Ειδική αναφορά πρέπει να γίνει στο gore του τίτλου, που πρέπει να προειδοποιήσουμε πως είναι για γερά στομάχια! Η υψηλή ποιότητα παραγωγής φαίνεται και στον ηχητικό τομέα. Όλα τα μουσικά themes του πρωτότυπου τίτλου επιστρέφουν με πολύ πλουσιότερη σύνθεση και θα ικανοποιήσουν τον κάθε φαν, ενώ το νέο voice acting αποτελεί σίγουρα τεράστια βελτίωση στο (τραγικό σχεδόν) πρωτότυπο. Η ουσία, όμως, κρύβεται πίσω από το σχεδιασμό των περιβαλλοντικών ήχων, που και εκεί η Capcom έχει παραδώσει ένα σπουδαίο αποτέλεσμα. Προτείνουμε να παίξετε είτε με surround σύστημα είτε με ακουστικά για να διαπιστώσετε πόσο πολύ αλλάζει ο κόσμος του RE αλλά και πόσο πολύ θα βασίζεστε και εσείς στην κατεύθυνση του ήχου έτσι ώστε να ετοιμαστείτε για έναν επικείμενο κίνδυνο.

Resident Evil 2 2019 image 11

Πάντως, αν η ατμόσφαιρα και ο σχεδιασμός είναι η μισή χαρά πίσω από ένα τέτοιο παιχνίδι, η άλλη μισή σίγουρα κρύβεται πίσω από το gameplay και τους νευραλγικούς μηχανισμούς διασκέδασης του παίκτη. Εδώ πρέπει και πάλι να πούμε μπράβο στην Capcom, που δεν άκουσε τις γκρίνιες για ένα remake στα πρότυπα του Resident Evil remake, αλλά χάραξε και πάλι το δικό της δρόμο, αφήνοντας στην άκρη τα αναχρονιστικά πλέον tank controls και τις στατικές κάμερες του παρελθόντος. Το τελικό αποτέλεσμα, λοιπόν, είναι μεν κοντά στην over the shoulder action κάμερα που έκανε γνωστό το Resident Evil 4, αλλά ορθότατα αποφεύγει την παγίδα της υπερβολικής δράσης που είχαν εκείνα τα παιχνίδια, περιορίζοντας τους εχθρούς στους πολύ βασικούς της σειράς, αλλά και το gameplay σε σαφέστατα πιο αργούς ρυθμούς και με λιγότερους, μικρότερους εχθρούς.

Μπορείτε λοιπόν να περπατάτε και να στοχεύετε, αλλά ο σταυρός στόχευσης εστιάζει καλά μόνο αν σταθείτε, αλλιώς θα χρειαστείτε αρκετές παραπάνω σφαίρες για να ρίξετε έναν αντίπαλο και οι σφαίρες είναι πολυτιμότατες σε ένα τέτοιο παιχνίδι! Και φυσικά, όπως σε όλα τα παλιά RE, έτσι και εδώ, συχνά η καλύτερη λύση είναι να αποφεύγετε τους αντιπάλους για να κάνετε οικονομία στα πυρομαχικά σας για τις πραγματικά δύσκολες στιγμές, τους στενούς διαδρόμους και τα γαμψά νυχάκια του Tyrant! Να πούμε εδώ πως το παιχνίδι, έχοντας μεγαλώσει αρκετά στον όγκο των περιοχών, έχει μεγαλώσει κάπως και στον αριθμό εχθρών, οπότε θέλει αρκετή προσοχή όταν μπαίνετε σε νέα περιοχή αλλά και όταν ξαναγυρνάτε σε κάποια παλιότερη, καθώς τα zombies ξανασηκώνονται συχνά ενώ πολλοί εχθροί τριγυρνούν ή θα κάνουν την εμφάνισή τους μόλις ξεκλειδώσετε συγκεκριμένες περιοχές και πόρτες (μέσω κλασικών αλλά και νέων ή τροποποιημένων puzzles).

Resident Evil 2 2019 image 5

Αν θα έπρεπε να προσάψουμε ένα μειονέκτημα στον τίτλο, αυτό θα λέγαμε πως έχει να κάνει μάλλον με το σχεδιασμό του φακού που κουβαλάει ο χαρακτήρας μας σε σκοτεινές περιοχές. Είναι ένα κλασικό πρόβλημα των παιχνιδιών που χρησιμοποιούν φακό μέσα σε κλειστούς σκοτεινούς χώρους. Έτσι και εδώ, η δέσμη συμπεριφέρεται ολίγον τι σαν συμπυκνωμένο laser, με σχεδόν καθόλου αντανάκλαση στο χώρο. Έτσι, μπορεί εσείς να φωτίζετε στο πάτωμα ένα χιλιοστό από τα πόδια του εχθρού, αλλά για κάποιο λόγο απλά δεν τον βλέπετε. Εξίσου αστείο είναι όταν φτάνεις σε κάποιον τοίχο/ εμπόδιο και προσπαθείς να προσανατολιστείς, και ο φακός συμπεριφέρεται σα να είναι δεμένος με κλωστή από το ταβάνι, μην αφήνοντάς σας να στοχεύσετε καλά χωρίς να αφήσετε μεγαλύτερη απόσταση. Πρόκεται για ένα κλασικό πρόβλημα αυτού του μηχανισμού στα videogames και το μοναδικό ψεγάδι σε μια, κατά τα άλλα, στιβαρή εμπειρία, αλλά έπρεπε να ειπωθεί για τα τυπικά.

Στα της δυσκολίας τώρα, το Resident Evil 2 δίνει εξ αρχής τρία επίπεδα δυσκολίας (easy, normal, hardcore), με το τελευταίο να είναι αυτό που επαναφέρει τη δυσκολία πιο κοντά στα πρωτότυπα επίπεδα, αλλά και αφαιρώντας ταυτόχρονα τα checkpoint saves και επιτρέποντας να σώζεις μόνο σε γραφομηχανές και μόνο αν έχεις στην κατοχή σου μελανοταινίες -όπως στις παλιές καλές (ή κακές, ανάλογα με το πώς το βλέπει κανείς) μέρες. Τέλος, να πούμε πως η Capcom ορθότατα προσφέρει πολύ μεγάλη παραμετροποίηση στα menus, αφήνοντας τον παίκτη να φέρει το gameplay, τον ήχο και την εικόνα στα δικά του μέτρα και σταθμά.

Resident Evil 2 2019 image 13

Ποια είναι λοιπόν η τελική ετυμηγορία για αυτό το remake του Resident Evil 2; Κατά τη δική μας άποψη, πρόκειται ίσως για την καλύτερη στιγμή αυτής της πολυαγαπημένης σειράς, που δείχνει σαν να είναι το αποτέλεσμα των πειραματισμών 20+ ετών, όπου οι άνθρωποι της Capcom επιτέλους ανακάλυψαν το φάρμακο που σώζει το survival horror genre. Ένα ισχυρό κράμα φτιαγμένο από oldschool ταυτότητα και απλότητα, ένα πιο ρεαλιστικό και συγκρατημένο gameplay και έναν ποιοτικά σχεδιασμένο κόσμο, εμπλουτισμένο με ρεαλιστική ατμόσφαιρα και γραφή.

Ένα παιχνίδι που δείχνει να πήρε όλα τα καλά στοιχεία διαφορετικών στιγμών της σειράς και κατάφερε, με "μαγικό" τρόπο, να τα ενώσει, παραδίδοντας μια survival horror εμπειρία που απλά δε πρέπει να χάσετε. Ο πήχης, πλέον, έχει ανέβει πάρα πολύ ψηλά, και η Capcom -αλλά και η κάθε άλλη εταιρεία- θα έχει μπροστά της ένα πολύ δύσκολο έργο για να ξεπεράσει το αποτέλεσμα που βλέπουμε σήμερα. Δεν πειράζει, να' ναι καλά τα διάφορα paths!

Το review βασίστηκε στην έκδοση του παιχνιδιού για το PS4.


 

Τσέκαρε το βίντεο

Έκθεση εικόνων

Θετικά

  • Υποδειγματικό remake σε όλα τα επίπεδα, φρεσκάροντας μεν το παιχνίδι για τη σημερινή εποχή, αλλά διατηρώντας όλα τα βασικά στοιχεία που το έκαναν αγαπητό. Στην ουσία, είναι το γενετικό wunderkid της σειράς, φτιαγμένο με μόνο τα καλύτερα στοιχεία της.

Αρνητικά

  • Ολίγον προβληματικός σχεδιασμός στη χρήση του φακού.

Βαθμολογία

Αρχιτέκτων και συντηρητής ιστορικών κτιρίων κατ' επάγγελμα, μόλις πέσει η νύχτα φοράει την καμπαρντίνα του και σουρτουκεύει σε αναζήτηση μιας νέας περιπέτειας. Ταξιδιώτης και ονειροπόλος, με κλινικά κολλήματα σε Fantasy και Sci-Fi, gaming backstory από τα 80s και mantra τη φράση «η ιστορία και οι γρίφοι πάνω απ’όλα», δεν χαρίζει κάστανο σε νεοτερισμούς υπερβολικής ευκολίας. Αν είσαι adventure, RPG ή strategy, είναι σχεδόν σίγουρο ότι έχετε περάσει πολλές γλυκές νύχτες μαζί…

Σχετικά άρθρα βάσει tags

Connection Haunted - Review
Μερικοί servers καλύτερα να μένουν άδειοι.
Tο μεγαλύτερο project στην ιστορία της FromSoftware θα είναι το Elden Ring
Και διερευνήσεις για κοινά στοιχεία με το Game of Thrones.
Το Doom Eternal έρχεται στο Xbox Game Pass
Στις αρχές του επόμενου μήνα.
Νέο trailer για το Dragon Quest XI S - Definitive Edition
Καθώς το παιχνίδι ξεπέρασε τα 6 εκατομμύρια αντίτυπα σε πωλήσεις.
"Πολεμικές ιστορίες" από τους Spencer, Hines και Howard των Xbox και Bethesda
Μια ξεχωριστή στιγμή για τη βιομηχανία.
Αποκάλυψη νέας cloud gaming υπηρεσίας από την Amazon
Μεγαλώνει ο ανταγωνισμός στην εν λόγω κατηγορία υπηρεσιών.
Νέο trailer για το NieR Replicant ver.1.22474487139
Μαζί με επιβεβαίωση της ημερομηνίας διάθεσης.
Έτοιμο το επόμενο expansion του Nioh 2
Με διάθεση στα μέσα Οκτωβρίου.
Nexomon: Extinction - Review
Pokémon στη θέση των Pokémon.
Νωρίτερα η διάθεση του Remothered: Broken Porcelain
Επτά μέρες νωρίτερα η επίσκεψή μας στο Ashmann Inn.

Περισσότερα σε αυτή την κατηγορία:

Άτομα σε αυτή τη συζήτηση

Comments (87)

This comment was minimized by the moderator on the site

Δηλαδή 6 σενάρια? Καλά είναι. Θα προτιμούσα και ένα Mercenaries Mode αλλά ίσως με DLC. Πάντως ελπίζω να πουλήσει καλά για να δούμε και το RE 3 Remake!

This comment was minimized by the moderator on the site

Aνανέωνα συνεχώς την αρχική σελίδα και στις 18.00 βλέπω το πολυαναμενόμενο κείμενο. Το πάτησα αλλά δεν είδα τη βαθμολογία όπως συνήθως κάνω. Επέλεξα να διαβάσω πρώτα το κείμενο. Έβαλα τα ακουστικά, στο backround να παίζει αυτό



και απόλαυσα την κειμενάρα όπως του άρμοζε! Να πω την αλήθεια από αυτά που διάβαζα και τη μικρή επαφή μέσα από το demo ήμουν σίγουρος ότι η Capcom πέτυχε το...

Aνανέωνα συνεχώς την αρχική σελίδα και στις 18.00 βλέπω το πολυαναμενόμενο κείμενο. Το πάτησα αλλά δεν είδα τη βαθμολογία όπως συνήθως κάνω. Επέλεξα να διαβάσω πρώτα το κείμενο. Έβαλα τα ακουστικά, στο backround να παίζει αυτό



και απόλαυσα την κειμενάρα όπως του άρμοζε! Να πω την αλήθεια από αυτά που διάβαζα και τη μικρή επαφή μέσα από το demo ήμουν σίγουρος ότι η Capcom πέτυχε το ακατόρθωτο! Να γυρίσει πραγματικά από την κόλαση του 5 και του 6 και να προσφέρει ένα Resident Evil που θα τη μνημονεύουμε για πολλά χρόνια! Μπράβο στην Capcom που κατάλαβε το λάθος της και ακόμα περισσότερα μπράβο για αυτό που κατάφερε!!
Ανυπομονώ να το πιάσω στα χέρια μου, να το λιώσω και μετά να περιμένω για το remake του Nemesis, του Resident Evil που αγάπησα όσο κανένα!
Υ.Γ. Μεγάλη έκπληξη ότι υπάρχουν τα path A και Β (αν κατάλαβα καλά) και της μέγιστης δυσκολίας από την αρχή!!! Πόσες χαρές να αντέξουμε μωρή Capcom; Δε θα σε ξαναβρίσω ποτέ! Το υπόσχομαι!!!

Διάβασε περισσότερα
Τελευταία τροποποίηση σχολίου στις Περίπου πριν από 1 χρόνο από aragorn2 aragorn2
This comment was minimized by the moderator on the site

Παλι καλα που ειναι διαθεσιμο το hard διοτι στο RE7 το normal ηταν απλα ευκολο και μου χαλασε πολυ την εμπειρια στο παιχνιδι.

This comment was minimized by the moderator on the site

Πάμε Γιάννοοο!!!
https://orig00.deviantart.net/4e49/f/2014/316/9/e/wesker_re_live_action_cast_gif_by_kuranszo-d865tpw.gif

This comment was minimized by the moderator on the site

https://media.giphy.com/media/9PlSOGVGeqEuc/giphy.gif

This comment was minimized by the moderator on the site

Ναι ναι έτσι ακριβώς ήμουν καθ όλη τη διάρκεια διαβάσματος του review.
Είμαι σε φάση αμόκ απλά :o:o:o:o:o:o:o:o:o:o
Υ.Γ ΘΡΙΑΜΒΟΣ...............................................................................................!

Τελευταία τροποποίηση σχολίου στις Περίπου πριν από 1 χρόνο από Μάκης81 Μάκης81
This comment was minimized by the moderator on the site

Ρίγη συγκίνησης.....
Κάτσε να ετοιμάσω εσπρεσάκι για να απολαύσω το review όπως ρουφούσαμε παλιά το PIXEL Next Generation....!

edit:Ξεκοκκαλίζοντας (δις) το review του Αλέξανδρου όλα δείχνουν ότι έχουμε να κάνουμε με ένα σύγχρονο αριστούργημα και να τολμήσω να το πω, υποψήφιο για καλύτερο όλης της σειράς?! Θα είναι τιτάνια μάχη του REmake και του RE4 αυτό είναι το μόνο σίγουρο.
Απλά με άφησες...

Ρίγη συγκίνησης.....
Κάτσε να ετοιμάσω εσπρεσάκι για να απολαύσω το review όπως ρουφούσαμε παλιά το PIXEL Next Generation....!

edit:Ξεκοκκαλίζοντας (δις) το review του Αλέξανδρου όλα δείχνουν ότι έχουμε να κάνουμε με ένα σύγχρονο αριστούργημα και να τολμήσω να το πω, υποψήφιο για καλύτερο όλης της σειράς?! Θα είναι τιτάνια μάχη του REmake και του RE4 αυτό είναι το μόνο σίγουρο.
Απλά με άφησες λίγο ''παραπονεμένο'' Άλεξ στα των μηχανισμών. Παραδείγματος χάρην τα defense items πως δουλεύουν ή το μαχαίρι είναι κανονικό melee όπλο ή finite item που διάβασα στα σχόλια σας στο demo? Τα bosses σε ικανοποίησαν απο παικτικής άποψης (το ξέρω ότι δεν αναφέρθηκες καθόλου ελέω spoilers, έστω σαν αναφορά)?
Κατα τα άλλα άψογος και να ξέρεις όλοι στο Gameover σε μισούμε που το έχεις παίξει ήδη!! :):):p

Άντε να έρθει η Παρασκευή! Hardcore αμέσως, ακουστικά, γάλα και κουλουράκια (:p) και φύγαμε για ένα μήνα αιματηρής με τα νύχια επιβίωσης......

Διάβασε περισσότερα
Τελευταία τροποποίηση σχολίου στις Περίπου πριν από 1 χρόνο από Stormbringer Stormbringer
This comment was minimized by the moderator on the site

Ρώτα ότι θέλεις βρε και θα σου πω!
Το μαχαίρι ειναι κανονικό melee όπλο με το οποιο ΜΠΟΡΕΙΣ να σκοτώσεις zombie επιτέλους λιιιιιιγο πιο ευκολα αποτι πριν αλλα σπαει μετα απο καποιες χρήσεις.
Το χρησιμοποιείς επίσης αν σε γραπώσει ένα zombie, μπορείς να το καρφώσεις κ να το σπρώξεις μακρυα σου πριν σε δαγκώσει (με το μαχαιρι να μενει πανω του κ να πρεπει να το παρεις οταν το σκοτωσεις). Ειναι...

Ρώτα ότι θέλεις βρε και θα σου πω!
Το μαχαίρι ειναι κανονικό melee όπλο με το οποιο ΜΠΟΡΕΙΣ να σκοτώσεις zombie επιτέλους λιιιιιιγο πιο ευκολα αποτι πριν αλλα σπαει μετα απο καποιες χρήσεις.
Το χρησιμοποιείς επίσης αν σε γραπώσει ένα zombie, μπορείς να το καρφώσεις κ να το σπρώξεις μακρυα σου πριν σε δαγκώσει (με το μαχαιρι να μενει πανω του κ να πρεπει να το παρεις οταν το σκοτωσεις). Ειναι δλδ πολυ πιο σημαντικο αποτι παλια γιατι σου δινει αυτη την "ασπιδα" που δρα κ σε zombies αλλα κ σε grapple attack απο καποια bosses.
Μπορείς να ταίσεις και grenade αν δεν εχεις μαχαιρι κ μετα να τη πυροβολήσεις, αλλά αμαρτια η grenade :P

Για τα bosses, δουλεύουν σχεδον ακριβώς όπως πριν (δλδ τα ιδια κολπα κ οπλα για να τους νικήσεις) αλλα με σαφέστατα καλύτερους μηχανισμους στη μάχη κ πολυ πιο αγριο ξύλο αν δε προσέξεις.
Δε θα έλεγα πως ειναι κάτι τρομερο μιας κ ούτε τότε ήταν, ειναι αρκετά απλά. Αλλά δένουν με τη γενικότερη απλότητα του παιχνιδιού και φεύγουν μακρυα απο τα καρναβάλια κρακεν-ο εχθρων που είδαμε απο 4 κ μετα.

Διάβασε περισσότερα
This comment was minimized by the moderator on the site

Τέλεια, μου έλυσες όλες τις απορίες Άλεξ!

This comment was minimized by the moderator on the site

Εμενα μου αρεσε πολυ το HD remaster του πρώτου οπότε αυτό πρέπει οπωσδήποτε να το δω.

This comment was minimized by the moderator on the site

https://i.makeagif.com/media/8-12-2015/A5F1cx.gif

This comment was minimized by the moderator on the site

We did it!

This comment was minimized by the moderator on the site

Κοίτα να δεις τι μου κάνανε τα παλιόπαιδα της Capcom.... Εκεί που τα είχα τακτοποιήσει στο μυαλό μου για να μην ενθουσιαστώ και πέσω πάλι στα τάρταρα διαβάζω πράγματα που ακούγονται μουσική στα αυτιά ενός πραγματικού Horrorlover. Διαβάζω για επιστροφή των παλιών μουσικών θεμάτων, διαβάζω για την ύπαρξη σεναρίων A και Β, διαβάζω για πραγματικό Hard Mode με μελανοταινίες και δίχως τα...

Κοίτα να δεις τι μου κάνανε τα παλιόπαιδα της Capcom.... Εκεί που τα είχα τακτοποιήσει στο μυαλό μου για να μην ενθουσιαστώ και πέσω πάλι στα τάρταρα διαβάζω πράγματα που ακούγονται μουσική στα αυτιά ενός πραγματικού Horrorlover. Διαβάζω για επιστροφή των παλιών μουσικών θεμάτων, διαβάζω για την ύπαρξη σεναρίων A και Β, διαβάζω για πραγματικό Hard Mode με μελανοταινίες και δίχως τα τρισκατάρατα checkpoints, διαβάζω για άρτιο ηχητικό σύνολο ε πόσα να αντέξει η έρμη καρδιά μου; Έχουμε πλέον και κάποια ηλικία και πρέπει να προσέχουμε...

Διάβασε περισσότερα
This comment was minimized by the moderator on the site

Θα σε αποτελειώσω εγώ Θεοχάρη λέγοντας ότι απ'ότι διαβάζω, το Hardcore είναι ακόμα πιο αδυσώπητο απο το Madhouse..........
Εδώ το σχόλιο απο κάποιον που το έπαιξε εκεί:

Very difficult. Worse than Madhouse. A single bite from a Zombie can take you down to Red Danger. There's only two or so Ink Ribbons for the first area of the RPD. Boss enemies are much faster, as is Mr. X (but he's still...

Θα σε αποτελειώσω εγώ Θεοχάρη λέγοντας ότι απ'ότι διαβάζω, το Hardcore είναι ακόμα πιο αδυσώπητο απο το Madhouse..........
Εδώ το σχόλιο απο κάποιον που το έπαιξε εκεί:

Very difficult. Worse than Madhouse. A single bite from a Zombie can take you down to Red Danger. There's only two or so Ink Ribbons for the first area of the RPD. Boss enemies are much faster, as is Mr. X (but he's still manageable). Lickers are pretty much a death sentence if you don't have a weapon that'll stun lock them (and given how rare the ammo is, you probably won't.)

Διάβασε περισσότερα
This comment was minimized by the moderator on the site

Τι ακούω; Θανατηφόρα ζόμπια; Lickers που απλά θες να τα αποφύγεις; Μοιάζει με λούνα-παρκ τρόμου στα μάτια μου... Βλέπω να αναθεωρώ τα πλάνα μου... Όλα αυτά ακούγονται απίστευτα υποσχόμενα. Ο Mikami σε κάποια γωνιά θα είναι περήφανος!

This comment was minimized by the moderator on the site

Ναι το hard mode είναι αρκετά ζορικό. Δε ξερω αν θα το πω πιο δύσκολο απο το madhouse αλλά είναι σιγουρα δύσκολο κ πέφτεις για πλάκα.
Κ επειδη εχει αρκετα παραπανω εχθρους αποτι πριν (κ θα πω πως 1 στα 3 zombies ξανασηκωνεται $£@$^@%) το κανει ακομα πιο δυσκολο.

This comment was minimized by the moderator on the site

NAI! Δοξα τον μεγαλοδύναμο, το πρόσεξαν και τα καταφεραν. Θα περασουμε ένα υπεροχο σαββατοκυριακο. Υπεροχο -και προσεκτικο, χωρις spoilers- κειμενο Alejandro!

This comment was minimized by the moderator on the site

Ετσι για να καταλαβω, γιατι δεν εχω παιξει ποτε RE
9 ώρες το 1ο playthrough
Το 2ο playthrough με τον αλλο χαρακτήρα θα έχει άλλους γρίφους και τελείως διαφορετικά μονοπάτια;
Δηλαδή θα είναι άλλες 9 ώρες αυτό;
Επίσης [δεν ξερω αν ειναι μπαγκ και το φτιαξουν] ενα πράγμα που είδα σε βιντεο και με ξενέρωσε είναι ότι βλέπεις το ζόμπι πισω απο το τζάμι ή πισω απο πορτα που εχει τζαμι, πυροβολάς και...

Ετσι για να καταλαβω, γιατι δεν εχω παιξει ποτε RE
9 ώρες το 1ο playthrough
Το 2ο playthrough με τον αλλο χαρακτήρα θα έχει άλλους γρίφους και τελείως διαφορετικά μονοπάτια;
Δηλαδή θα είναι άλλες 9 ώρες αυτό;
Επίσης [δεν ξερω αν ειναι μπαγκ και το φτιαξουν] ενα πράγμα που είδα σε βιντεο και με ξενέρωσε είναι ότι βλέπεις το ζόμπι πισω απο το τζάμι ή πισω απο πορτα που εχει τζαμι, πυροβολάς και το τζαμι δεν σπάει...
Ενα ακουμα που ειδα ειναι οτι εχεις καταστρεψει της πατουσες-ποδια απο το ζομπι και αυτο σηκώνετε όρθιο...

Διάβασε περισσότερα
This comment was minimized by the moderator on the site

Kαλα μην κρυβομαστε τωρα αυτο ειναι τρελη βλακεια που δεν γινεται. Νομιζω οτι απλα θελει περισσοτερο χρονο development απο τη στιγμη που ειναι περιορισμος της μηχανης γραφικων. ΟΚ ειναι μικρο το κακο μπροστα σε αυτο που εκανε η Capcom αλλα πρεπει στο Νemesis να το φτιαξει. Στο RE7 αντε πες οτι ηταν το πρωτο τους παιχνιδι και λογικο να μην σπανε αντικειμενα. Ε δεν θα τους δινουμε συγχωροχαρτι...

Kαλα μην κρυβομαστε τωρα αυτο ειναι τρελη βλακεια που δεν γινεται. Νομιζω οτι απλα θελει περισσοτερο χρονο development απο τη στιγμη που ειναι περιορισμος της μηχανης γραφικων. ΟΚ ειναι μικρο το κακο μπροστα σε αυτο που εκανε η Capcom αλλα πρεπει στο Νemesis να το φτιαξει. Στο RE7 αντε πες οτι ηταν το πρωτο τους παιχνιδι και λογικο να μην σπανε αντικειμενα. Ε δεν θα τους δινουμε συγχωροχαρτι και σε ολα τα Resi αμα κανουν ετσι.

Διάβασε περισσότερα
This comment was minimized by the moderator on the site

Ομως τα τζαμια τελικα σπάνε! όχι με τον πυροβολισμό αλλά για να μπει το ζόμπι μέσα ;););)

Τελευταία τροποποίηση σχολίου στις Περίπου πριν από 1 χρόνο από Achtarmas Achtarmas
This comment was minimized by the moderator on the site

ναι αλλα αυτό ειναι πιο scripted κ εχει να κανει με συγκεκριμένα παράθυρα σε συγκεκριμένο σημείο.
Δε σπάνε σε κανονικες πορτες, καθρεπτες, ποτηρια, διαχωριστικα χωρων κλπ κλπ.
Γενικα, η μηχανη εχει ξεκαθαρους περιορισμούς στο destruction, ειναι show case engine κυριως αλλα από interaction δεν εχει να δωσει τιποτα.
Εδω το κρυβει πολυ καλα με το ατελείωτο gore και splatter σε ολους τους τοιχους...

ναι αλλα αυτό ειναι πιο scripted κ εχει να κανει με συγκεκριμένα παράθυρα σε συγκεκριμένο σημείο.
Δε σπάνε σε κανονικες πορτες, καθρεπτες, ποτηρια, διαχωριστικα χωρων κλπ κλπ.
Γενικα, η μηχανη εχει ξεκαθαρους περιορισμούς στο destruction, ειναι show case engine κυριως αλλα από interaction δεν εχει να δωσει τιποτα.
Εδω το κρυβει πολυ καλα με το ατελείωτο gore και splatter σε ολους τους τοιχους αλλα ναι, ειναι σιγουρα ενα θεμα της μηχανης.

Διάβασε περισσότερα
This comment was minimized by the moderator on the site

Επιτέλους η Capcom που απαπήσαμε... :)
EDIT............................................................................

Τελευταία τροποποίηση σχολίου στις Περίπου πριν από 1 χρόνο από MEGADRIVE-78 MEGADRIVE-78
This comment was minimized by the moderator on the site

Ζημιά...Εύγε για το ρηβιού Άλεξ.

This comment was minimized by the moderator on the site

Θέλω να κάνω κάποιες ερωτησεις

Έχει RPG? Όταν λέμε survival horror εννοούμε ότι ψάχνουμε πυρομαχικά, προμήθειες και κάνουμε crafting? Με λίγα λόγια το gameplay έχει να κάνει με τι? Γρίφους, crafting και ψάξιμο για προμήθειες?

Αυτό που επιλέγεις χαρακτήρα δεν μου αρέσει σαν ιδέα αλλά τεσπα. Απ ότι κατάλαβα θα πρέπει να παίξουμε και με τους δύο για να θεωρηθεί ότι το τερματίσαμε?

This comment was minimized by the moderator on the site

καλά αν θεωρείς crafting το οτι κανεις combine 2 βοτανα και 2 gunpowders, ε τότε καλύτερα ασε το gaming σήμερα κ γύρνα στην 8bit εποχη, που ακόμα κ τότε συνδυάζαμε 1-2 αντικείμενα για να φτιάξουμε άλλο.
Crafting ως όρο λέμε όταν μαζεύεις πολλές διαφορετικές πρώτες ύλες και έχεις δεκάδες/εκατοντάδες επιλογές από 100αδες/χιλιαδες αντικείμενα, οχι για 2-3.

Nαι, το να ενώσεις τα 3 βοτανα...

καλά αν θεωρείς crafting το οτι κανεις combine 2 βοτανα και 2 gunpowders, ε τότε καλύτερα ασε το gaming σήμερα κ γύρνα στην 8bit εποχη, που ακόμα κ τότε συνδυάζαμε 1-2 αντικείμενα για να φτιάξουμε άλλο.
Crafting ως όρο λέμε όταν μαζεύεις πολλές διαφορετικές πρώτες ύλες και έχεις δεκάδες/εκατοντάδες επιλογές από 100αδες/χιλιαδες αντικείμενα, οχι για 2-3.

Nαι, το να ενώσεις τα 3 βοτανα (πρασινο/κοκκινο/μπλε) και τα 2 διαφορετικα powders υπάρχει ακόμα, οπως υπάρχει στη σειρα 23 χρόνια τωρα.
Αλλα δε λεμε crafting κιολας δυο-τρια μείγματα, απλοί basic συνδυασμοι είναι.

Διάβασε περισσότερα
This comment was minimized by the moderator on the site

Το Last of Us είναι περισσότερο RPG από αυτό!

This comment was minimized by the moderator on the site

Για ευκολία όλων (του Sun1, των συντακτών, των αναγνωστών) θα πρότεινα να δημιουργηθεί μία στάμπα "Sun Friendly" και να μπαίνει κάτω από κάθε review αν το παιχνίδι τηρεί τις γνωστές πλέον προϋποθέσεις. :):):)

This comment was minimized by the moderator on the site

Μπήκε με το δεξί η χρονιά.

This comment was minimized by the moderator on the site

έπαιξα το demo στο ps4 με ακουστικά και ήταν καταπληκτικό,
ελπίζω και το resi 3 να γίνει remake !!!

This comment was minimized by the moderator on the site

Άλεξ ξέχασα να ρωτήσω. **********************

Προσοχή με τα spoilers βρε παιδιά... :(
aragorn2

Τελευταία τροποποίηση σχολίου στις Περίπου πριν από 1 χρόνο από aragorn2 aragorn2
This comment was minimized by the moderator on the site

Βρε Αντωνη, γιατι θέλεις τώρα να κάνουμε spoiler? :p
Δε σου απαντώ, θα σε αφήσω με την απορία για να μη ξέρεις!

υγ: αν οντως θες να μαθεις, στειλε μου ενα pm

This comment was minimized by the moderator on the site

Σιγά το σπόιλερ ρε παιδιά σε παιχνίδι του 1998.Να αρχίσω να παραπονιέμαι λοιπόν σε όσους γράφουν για το θάνατο γυναικείου χαρακτήρα σε κλασσικό FF;Ή και αυτό spoiler είναι;Δεν μιλάμε για το FC5 που κυκλοφόρησε το 18.
Άλεξ στείλε πμ αν υπάρχει ή όχι.
Ακόμα και ο τρόπος με τον οποίο το έγραψα βέβαια πριν το έντιτ,πολλοί δεν θα καταλάβουν σε τι αναφέρομαι,μιας και το ξέρουν με άλλο όνομα.Κακό το...

Σιγά το σπόιλερ ρε παιδιά σε παιχνίδι του 1998.Να αρχίσω να παραπονιέμαι λοιπόν σε όσους γράφουν για το θάνατο γυναικείου χαρακτήρα σε κλασσικό FF;Ή και αυτό spoiler είναι;Δεν μιλάμε για το FC5 που κυκλοφόρησε το 18.
Άλεξ στείλε πμ αν υπάρχει ή όχι.
Ακόμα και ο τρόπος με τον οποίο το έγραψα βέβαια πριν το έντιτ,πολλοί δεν θα καταλάβουν σε τι αναφέρομαι,μιας και το ξέρουν με άλλο όνομα.Κακό το έντιτ σας,κακές απαντήσεις.

Διάβασε περισσότερα
This comment was minimized by the moderator on the site

Αντωνη ας μη ξαναμπούμε στο ιδιο loop συζήτησης, δεν νομιζω να έχει νόημα.
Οταν ενας publisher / developer στην παρουσίαση ενός τίτλου σου λέει στη πρώτη γραμμη, “Το νέο μας παιχνίδι συνεχίζει αμέσως μετά το Χ τέλος του προηγούμενου οπου έγινε το και το και το” και ολο το παιχνιδι πατάει ακριβώς σε αυτό το πράγμα, ε εκεί δεν είναι πλέον spoiler, ο dev στο λεει ευθέως κ σου λεει, ας το ειχες...

Αντωνη ας μη ξαναμπούμε στο ιδιο loop συζήτησης, δεν νομιζω να έχει νόημα.
Οταν ενας publisher / developer στην παρουσίαση ενός τίτλου σου λέει στη πρώτη γραμμη, “Το νέο μας παιχνίδι συνεχίζει αμέσως μετά το Χ τέλος του προηγούμενου οπου έγινε το και το και το” και ολο το παιχνιδι πατάει ακριβώς σε αυτό το πράγμα, ε εκεί δεν είναι πλέον spoiler, ο dev στο λεει ευθέως κ σου λεει, ας το ειχες παίξει. Κακώς; Ισως. Αλλά αφού έτσι το σχεδίασε δε μπορείς να κανεις κ κάτι.

Οταν ένας άλλος (οπως εδώ η Capcom) μας εχει δώσει ρητές εντολές να μη πούμε τιποτα για το σενάριο και τις εκπλήξεις μέσα στο παιχνίδι, εμείς οφείλουμε να το σεβαστούμε.

K σε προσωπικό επίπεδο, επειδή ξέρω οτι το 95% αυτών που θα το παίξουν δεν έχουν ξαναδει το παλιό, ε προσωπικά και μόνο, θέλω να τους προστατεύσω. Γιαυτό κ προσέχω πάντα στα κείμενα να λέω το ελλάχιστο δυνατό για μια ιστορία κ απλά να σχολιάζω το αντίκτυπό της!

That is all :)

in any case και αφού θέλεις να ξέρεις, θα σου στείλω pm τώρα

Διάβασε περισσότερα
There are no comments posted here yet
Φόρτωση Περισσότερων