Shenmue 2,1.

Με το πέρασμα των χρόνων τα Shenmue έχουν αποκτήσει μία σχεδόν μυθική αξία σε όσους είχαν την τύχη τα δουν στο κατάφορα αδικημένο Dreamcast. Είναι κάτι που φυσικά το κέρδισαν επάξια, καθώς ο Yu Suzuki, έχοντας τις πλάτες της Sega, ανέπτυξε δύο υπερπαραγωγές, που παρέδιδαν μία πραγματικά πρωτόγνωρη εμπειρία. Η ελεύθερη περιήγηση στο σύγχρονο αστικό περιβάλλον της Yokosuka, η αλληλεπίδραση με τους δεκάδες κατοίκους της, η ποικιλία από σημεία ενδιαφέροντος σε συνέργια με την αληθοφανή καθημερινή ρουτίνα του κόσμου, μας έπειθε πως βρισκόμασταν σε ένα πραγματικό, ζωντανό περιβάλλον. Η αλήθεια είναι όμως πως τα Shenmue βρίσκονται σε αυτήν την κατηγορία καινοτόμων εμπειριών που πλέον έχουν ξεπεραστεί από μακρινούς ή πιο άμεσους, πνευματικούς διαδόχους. Αρκεί κανείς να δει την πολυπληθή και καταξιωμένη σειρά των Yakuza, η οποία είναι απόλυτα συγγενική με τα Shenmue όσον αφορά στη σχεδιαστική τους φιλοσοφία και σαφέστατα βελτιωμένη σε όλους τους τομείς ανεξαιρέτως.

Φυσικά, θα ήταν πέρα ως πέρα άδικο να συγκρίνουμε τα πρώτα δύο Shenmue με τα σημερινά δεδομένα, καθώς η αξία κάθε παιχνιδιού φαίνεται στο τι προσέφερε την εποχή που κυκλοφόρησε, στην επιρροή που μπορεί να είχε σε μετέπειτα τίτλους, καθώς, βέβαια, και στα συναισθήματα και τις αναμνήσεις που κατάφερε να δημιουργήσει σε όσους ασχολήθηκαν με αυτό, ανεξάρτητα αν είναι υπό το πρίσμα των γυαλιών νοσταλγίας. Κάπου εδώ έρχεται το Shenmue 3, ένα sequel που οι φίλοι της σειράς περίμεναν διακαώς για χρόνια, δημιουργώντας ένα κύμα χαράς όταν μία ωραία πρωία, στην E3 του 2015, ακούσαμε την ανακοίνωσή του μέσα από τη συνέντευξη τύπου της Sony, παράλληλα με την τοποθέτησή του στην πλατφόρμα χρηματοδότησης του Kickstarter. Η αγάπη του κοινού για τη σειρά φάνηκε άμεσα, καθώς μέσα σε μόλις εννιά ώρες πέτυχε τον αρχικό στόχο των 2 εκατομμυρίων δολαρίων, καταφέρνοντας να αποτελεί ένα από τα πιο επιτυχημένα εγχειρήματα του Kickstarter, φτάνοντας τελικά τα 6 εκατομμύρια δολάρια.

Shenmue 3 review image 01

Προσθέτοντας στην εξίσωση και την επιστροφή του μεγάλου Yu Suzuki στην ηγετική θέση της Ys Net, δεν γινόταν παρά να δημιουργηθεί ένα έντονο συναίσθημα νοσταλγίας και ανακούφισης για τη συνέχιση της μετέωρης ιστορίας του Ryo Hazuki, 15 χρόνια μετά το... σαδιστικό cliffhanger του Shenmue 2. Δυστυχώς, το Shenmue 3, πέρα από τις ποικίλες σχεδιαστικές αδυναμίες που παρουσιάζει, δεν καταφέρνει τελικά ούτε να εξελίξει το σενάριο επαρκώς. Η στασιμότητα στην ανάπτυξη σχέσεων με χαρακτήρες, αλλά και στην πορεία της βασικής πλοκής, θα μπορούσε κάλλιστα να παραλληλιστεί με τα περίφημα επεισόδια της Λάμψης (του Φώσκολου) και του Καλημέρα Ζωή, όπου 10 επεισόδια θα μπορούσαν να συμπτυχθούν σε μισό, χωρίς να χαθεί ρανίδα βάθους στο χτίσιμο χαρακτήρων και της γενικότερης σεναριακής εξέλιξης.

Η ιστορία ξεκινάει αρκετά θετικά, με την εισαγωγή να αποτελεί ουσιαστικά ένα remake των τελευταίων λεπτών του Shenmue 2. Σύντομα θα βρεθούμε στο χωριό του Bailu, έχοντας στο πλευρό μας τη συμπαθέστατη Shenhua, ο πατέρας της οποίας δεν θα αργήσουμε να μάθουμε ότι έχει απαχθεί. Αυτή η απαγωγή αποτελεί και τον βασικό μηχανισμό που προωθεί το σενάριο, σχετιζόμενη άμεσα με την ιστορία εκδίκησης του Ryo. Σχεδόν στο σύνολο της περιπέτειας η βασική αποστολή θα εμπλουτιστεί απειροελάχιστα, με τον Ryo να πετιέται σαν μπαλάκι του πινγκ πονγκ από θελήματα σε θελήματα προκειμένου να έρθει μισό βήμα πιο κοντά στους απαγωγείς και τους στόχους τους. Η συντριπτική πλειοψηφία των ζητούμενων αναλώνονται σε fetch quests, που ορισμένες φορές θα μπορούσαν να δημιουργήσουν την εντύπωση... τρολαρίσματος, δεδομένου ότι μας μεταφέρουν εξουθενωτικά μεταξύ διαφόρων τοποθεσιών ακόμα και για τα πιο απλά ζητούμενα, σε έναν σχεδιασμό που δείχνει σαν να θέλει τεχνηέντως να αυξήσει τη διάρκεια.

Shenmue 3 review image 02

Σύντομα θα βρεθούμε στο χωριό του Bailu, έχοντας στο πλευρό μας τη συμπαθέστατη Shenhua, ο πατέρας της οποίας δεν θα αργήσουμε να μάθουμε ότι έχει απαχθεί.

Αρκετές φορές θα εντοπίσετε κάποιο καίριο πρόσωπο που κατέχει μία σημαντική πληροφορία για την εξέλιξη του βασικού (και μοναδικού) quest σας, μόνο για να σας πει “πέρνα καλύτερα αύριο για να το συζητήσουμε”. Το ρολόι ενδέχεται σε αυτό το σημείο να γράφει 10:00 π.μ. με εσάς να μην έχετε ιδέα τι να κάνετε για να περάσει η ώρα μέχρι να φτάσει 19:00, η ώρα, δηλαδή, που ο Ryo μπορεί να πάει στο κρεβάτι του. Ευτυχώς, κάποιες φορές μας δίνεται η δυνατότητα να μεταφερθούμε αυτομάτως στο σημείο και την ώρα της ημέρας που πρέπει να βρισκόμαστε, εν είδει fast travel, αλλά είναι ένας μηχανισμός που εμφανίζεται σε συγκεκριμένες περιπτώσεις και όχι πάντα. Είναι χαρακτηριστικό ότι προς το τέλος της περιπέτειας ο γράφων άφησε κατά μέρος το gamepad, σερφάροντας στωικά στο κινητό για περίπου μισή ώρα, καθώς επιβαλλόταν να φτάσει 19:00 εντός του παιχνιδιού προτού ενεργοποιηθεί μία αποστολή.

Είναι πασιφανές ότι ο Yu Suzuki και η ομάδα του προσπάθησαν να επαναφέρουν τη φιλοσοφία των πρώτων Shenmue, όπου ο Ryo έμπαινε σε μία καθημερινή ρουτίνα, παράλληλα με την προσπάθειά του να έρθει ένα βήμα πιο κοντά στον Lan Di. Όπως και τότε, έτσι και τώρα, υπάρχει μία ομαλή εναλλαγή ημέρας και νύχτας, με την ανάλογη αλλαγή στις ρουτίνες των κατοίκων (στα πρώτα Shenmue ήταν εντυπωσιακό, εδώ και χρόνια όμως κάτι δεδομένο), με τη διάρκεια μίας ολόκληρης μέρας να κρατάει περίπου μία ώρα σε πραγματικό χρόνο. Τόσο στο Bailu όσο και στο δεύτερο, αστικό, περιβάλλον, θεωρητικά υπάρχουν διάφορες ασχολίες ώστε να ξοδέψουμε τον χρόνο μας έως ότου φτάσει η στιγμή του επόμενου objective. Πρακτικά δεν θα χρειαστούν περισσότερες από 2-3 μέρες εντός του παιχνιδιού έως ότου εξαντληθεί το ενδιαφέρον για τις επιμέρους ασχολίες. Αν και υπάρχει ένας σεβαστός αριθμός από δραστηριότητες όλες ανεξαιρέτως είναι απελπιστικά απλοϊκές και γίνονται κουραστικές έπειτα από μερικά λεπτά ενασχόλησης.

Shenmue 3 review image 03

Η επίσκεψή μας σε μαγαζί με arcades προκειμένου να “σκοτώσουμε” τον χρόνο μας χάνει πλήρως την αίγλη του στο παρόν sequel, καθώς οι εποχές των πρώτων Shenmue, όπου βρίσκαμε τις πλήρεις εκδοχές των After Burner και Outrun, μεταξύ άλλων, έχει περάσει ανεπιστρεπτί. Αντί γνωστών ονομάτων, τα δικαιώματα των οποίων μάλλον ήταν δύσκολο να αποκτηθούν, η Ys Net πρόσθεσε ορισμένα δικά της μίνι δημιουργήματα, που ωχριούν πλήρως μπροστά στους προαναφερθέντες τίτλους. Από εκεί και ύστερα μπορείτε να επιδοθείτε στο κόψιμο ξύλων ή τη συλλογή βοτάνων προκειμένου να κερδίσετε χρήματα (και οι δύο ασχολίες είναι τόσο συναρπαστικές όσο ακούγονται), να παίξετε σε διάφορα τυχερά παιχνίδια ή να εκπαιδεύσετε τις πολεμικές ικανότητες του Ryo μέσα από ιδιαίτερα απλοϊκά και επαναλαμβανόμενα QTEs.

Αν μη τι άλλο, η προσπάθεια καλοπροαίρετης δημιουργίας ρουτίνας στη ζωή των δύο σχετικά περιορισμένων χαρτών, όπου εκτυλίσσεται το σύνολο της περιπέτειας, δεν υποστηρίζεται τελικά από τις ελλιπείς και ιδιαίτερα αδιάφορες προαιρετικές ασχολίες. Είναι κρίμα ότι δεν δόθηκε μεγαλύτερη προσοχή στην αλληλεπίδραση με τους κατοίκους, ώστε να δημιουργηθεί μεγαλύτερο δέσιμο με τις κοινότητες, καθώς φαίνεται ότι έχει δοθεί αρκετή προσοχή στον σχεδιασμό των περιοχών και των κατοίκων τους. Το κινέζικο χωριό του Bailu ιδίως προσφέρει ένα ιδιαίτερα ειδυλλιακό και γαλήνιο τοπίο, που σε σημεία καταφέρνει να στηρίξει την ήρεμη περιήγηση στην εξοχή και τους περιπάτους ανάμεσα από τις απλωμένες γειτονιές. Οι κάτοικοί του επίσης είναι σχεδιασμένοι με σχετική προσοχή, κάθε ένας με το δικό του ονοματεπώνυμο, φωνή ηθοποιού και ιδιοσυγκρασία, έχοντας ηχογραφημένες ποικίλες αποκρίσεις για τις ερωτήσεις του Ryo, σχετικές με το εκάστοτε ζητούμενο που έχουμε ενεργοποιημένο.

Shenmue 3 review image 04

Μπορείτε να επιδοθείτε στο κόψιμο ξύλων ή τη συλλογή βοτάνων προκειμένου να κερδίσετε χρήματα, να παίξετε σε διάφορα τυχερά παιχνίδια ή να εκπαιδεύσετε τις πολεμικές ικανότητες του Ryo.

Ως εκ τούτου φαντάζει ως χαμένη ευκαιρία η σχεδόν ολοκληρωτική απουσία από side quests που θα μπορούσαν να εμβαθύνουν τις σχέσεις μας με τις διάφορες κοινότητες. Τα 3-4 side quests που εντοπίσαμε ακολουθούν αφοπλιστικά τις επιταγές των fetch quests, με αρκετά αδιάφορες ανταμοιβές (υλικές ή σεναριακές). Δεν γνωρίζουμε κατά πόσον το budget της ανάπτυξης συνέβαλλε στην ελλιπέστατη φύση αυτού του τομέα, αλλά η αλήθεια είναι πως έχουμε δει άλλες ΑΑ παραγωγές, με χαμηλότερο budget αλλά πολύ μεγαλύτερη ποικιλία και βάθος στη γραφή των quests, κύριων και προαιρετικών, για να μην αναφερθούμε σε επίπεδο gameplay μηχανισμών (ούτε και στο full price αντίτιμο που ζητάει το Shenmue 3).

Όσο λοιπόν κι αν δημιουργείται η όρεξη για εξερεύνηση και περιήγηση σε αυτές τις όμορφες και γεμάτες με διάφορες λεπτομέρειες τοποθεσίες, η αλήθεια είναι ότι μετά από μερικές ώρες καταλαβαίνει κανείς ότι ο κόσμος του Shenmue είναι πρακτικά κενός από περιεχόμενο, υστερώντας μάλιστα σε υλικό και σε σχέση με τα προηγούμενα Shenmue. Θα πρέπει να σημειωθεί εδώ ότι η απουσία λειτουργίας προσπεράσματος (skip) των διαλόγων βαραίνει αχρείαστα τις συνομιλίες, ιδίως όταν σε σημεία γνωρίζουμε από τις πρώτες λέξεις ότι η απάντηση ενός περαστικού δεν έχει να μας προσφέρει τίποτα για το την αναζήτηση του ζητούμενού μας ή όταν για πολλοστή φορά πρέπει να ακούσουμε όλο τον πρόλογο ενός μαγαζάτορα προτού μπούμε στο μενού αγοραπωλησιών.

Shenmue 3 review image 05

Αφήνοντας πίσω τα της εξερεύνησης, ο Ryo θα αναγκαστεί ορισμένες φορές να αξιοποιήσει την υψηλή του δεξιότητα στις πολεμικές τέχνες μέσα από ένα σύστημα μάχης που δεν είναι τίποτα περισσότερο από διεκπαιρεωτικό. Ορισμένα combos, δυνατότητα για block που ενίοτε -και για απροσδιόριστο λόγο- δεν λειτουργεί, και ένα εντελώς διεκπαιρεωτικό σύστημα για dodges συνθέτουν ένα παρωχημένο σύστημα μάχης, που μόλις καταφέρνει να ξεπεράσει τον ορισμό του απλουστευμένου button mashing. Η απουσία λαβών που θα έδιναν ένα αλατοπίπερο εντυπωσιασμού και βάθους αναδεικνύει έναν ακόμα τομέα όπου το παρόν sequel υστερεί σε σχέση με τα προηγούμενα Shenmue, παρά την οπτική αναβάθμιση.

Εντύπωση προκαλεί και η παρουσία ενός survival μηχανισμού, που δείχνει ιδιαίτερα παράταιρος. Κατά τη διάρκεια της ημέρας η μπάρα ενέργειας του Ryo συνεχώς μειώνεται, απαιτώντας, τουλάχιστον μία φορά τη μέρα, να τρώει, ειδάλλως ενδέχεται να ξεμείνετε σε σημείο του χάρτη όπου με άδειο στομάχι πλέον θα πρέπει να υπομείνετε το αναγκαστικό περπάτημα, έναντι του τρεξίματος, έως ότου επισκεφθείτε κάποιο μικρομάγαζο με τρόφιμα. Η αλήθεια είναι πως δεν μας οδήγησε ποτέ σε σημεία εκνευρισμού, αλλά αποτελεί μία προσθήκη που δείχνει πραγματικά αχρείαστη. Στις περίεργες σχεδιαστικές επιλογές θα πρέπει να προσθέσουμε δύο απαράδεκτα σημεία της περιπέτειας, όπου ξαφνικά χρειάζεται να κερδίσουμε μεγάλα ποσά yuan (το κινέζικο νόμισμα) προκειμένου να αποκτήσουμε δύο αντικείμενα που απαιτούνται για την εξέλιξη της περιπέτειας. Τα ποσά αυτά έρχονται μόνον έπειτα από ανελέητο grinding, είτε κόβοντας ξύλα, είτε μαζεύοντας βότανα, είτε οδηγώντας το κλαρκ (σε μία υποδεέστερη εκδοχή αυτού που είχαμε δει στο πρώτο Shenmue), είτε δοκιμάζοντας την τύχη σας σε τυχερά παιχνίδια (υπάρχει έντονο hint για τακτική φαινομενικά εύκολου κέρδους, που όμως δεν παύει να είναι ιδιαίτερα χρονοβόρα).

Shenmue 3 review image 06

Το να δίνεται η δυνατότητα να αγοράζουμε δεκάδες... μπιχλιμπίδια από ποικίλα μαγαζιά δεν εξυπηρετεί σε τίποτα όταν η συντριπτική πλειοψηφία αυτών δεν προσφέρει τίποτα παραπάνω από διακοσμητικά αντικείμενα στο inventory μας.

Υποθέτουμε ότι έγινε ήδη εμφανές πως το Shenmue 3 μας άφησε αρκετά απογοητευμένους, λαμβάνοντας υπόψη ταυτόχρονα ότι είχαμε συγκρατημένες προσδοκίες, ελέω του αρκετά μικρότερου budget σε σχέση με το δυσθεώρητο που είχαν τα προηγούμενα δύο Shenmue. Το τρίτο κεφάλαιο της ιστορίας εκδίκησης του Ryo παραμένει υπέρ του δέοντος πιστό σε μία συνταγή που έχει ξεπεραστεί, δίχως να προσπαθεί να εκμοντερνίσει οποιαδήποτε πτυχή του, πέραν αποκλειστικά του οπτικού τομέα. Επιπροσθέτως, σε σημεία δείχνει να κάνει και ορισμένα βήματα πίσω σε σχέση με τα προηγούμενα Shenmue, με QTEs που δεν είναι σε θέση να προσφέρουν έντονες σκηνές δράσης, ιδιαίτερα απλοϊκά mini-games και ένα σύστημα μάχης που δείχνει ελλιπές ακόμα κι αν συγκριθεί με αυτό του Shenmue 2 και πολύ περισσότερο με πλήθος σύγχρονων συστημάτων μάχης.

Το σημαντικότερο παράπτωμά του όμως, βρίσκεται στη σχεδόν μηδαμινή εξέλιξη της πλοκής, κάτι που οι απανταχού φίλοι της σειράς περιμέναμε διακαώς από ένα καινούριο sequel. Ελάχιστες νέες πληροφορίες γίνονται γνωστές ενώ οι νεοεισερχόμενοι χαρακτήρες παραμένουν ιδιαίτερα μονοδιάστατοι, με αποτέλεσμα κανένας εξ αυτών να μην είναι αξιομνημόνευτος και σε καμία περίπτωση να μην μπορούν να χτίσουν το οποιοδήποτε δέσιμο που είχαν χτίσει οι Nozomi, Joy και Ren -μεταξύ άλλων- με τον παίκτη. Τη μόνη εξαίρεση αποτελεί η ιδιαίτερα συμπαθητική Shenhua, η οποία πάντα θα προσφέρει μία όμορφη καλημέρα στον Ryo κάθε πρωί και πάντοτε θα τον περιμένει το βράδυ για μία ανάλαφρη συζήτηση πριν τον ύπνο (ίσως το μόνο κομμάτι στον τίτλο που λειτουργεί πραγματικά σε σύμπνοια με τη φιλοσοφία της καθημερινής ρουτίνας που επιχείρησε να επαναφέρει η Ys Net).

Shenmue 3 review image 07

Επίσης, αν και η μεταχείριση της Unreal Engine 4 προσφέρει ορισμένα ιδιαίτερα όμορφα και με πιστά παραδοσιακό κινέζικο ύφος περιβάλλοντα (τουλάχιστον όπως τα έχουμε στο μυαλό μας από ταινίες και σειρές), γεμάτο από μαγαζιά και σημεία ενδιαφέροντος, τελικά τα περισσότερα από αυτά δεν είναι κάτι παραπάνω από μία βιτρίνα ενός κόσμου που δεν έχει κάποιο βάθος. Το να δίνεται η δυνατότητα να αγοράζουμε δεκάδες... μπιχλιμπίδια από ποικίλα μαγαζιά δεν εξυπηρετεί σε τίποτα όταν η συντριπτική πλειοψηφία αυτών δεν προσφέρει τίποτα παραπάνω από διακοσμητικά αντικείμενα στο inventory μας. Όσον αφορά στους ηθοποιούς που δανείζουν τις φωνές τους, είτε επιλέξετε ιαπωνικά είτε αγγλικά, δείχνουν να επιδίδονται λίγο πολύ σε μία τυπική ανάγνωση των κειμένων δίχως ιδιαίτερη προσπάθεια για συναισθηματική διακύμανση. Επιπλέον, οι μουσικές συνθέσεις αν και δείχνουν παραδοσιακές στις μελωδίες τους και συνάδουν με το κλίμα του παιχνιδιού, την ίδια στιγμή δίνουν την εντύπωση midi αποδόσεων. Μπορεί να είναι υποκειμενικό το θέμα, αλλά τουλάχιστον για τον γράφοντα και κουραστικές ήταν μετά από λίγο, και ιδιαίτερα επαναλαμβανόμενες.

Εν κατακλείδι, θα μπορούσε να πει κανείς ότι οι δημιουργοί θέλησαν να κρατήσουν το Shenmue 3 όσο πιο πιστό γινόταν στην εμπειρία που πρόσφεραν τα παλιότερα Shenmue, και εν μέρει θα είχε δίκιο. Εντούτοις, στον γράφοντα αυτό δεν είναι τίποτα περισσότερο από μία εύκολη δικαιολογία για ένα παιχνίδι με παρωχημένους μηχανισμούς, ελλιπές υλικό και ανούσιες προαιρετικές ασχολίες. Πέραν των παραπάνω, το Shenmue 3 δεν καταφέρνει καν να καλύψει τη δίψα των οπαδών της σειράς για την εξέλιξη της ιστορίας. Η περιπέτεια του Ryo φαίνεται πως έχει ακόμα πολύ μέλλον μέχρι την ολοκλήρωσή της, ειδικά αν συνεχίσει με αυτούς τους ρυθμούς. Ελπίζουμε πως ένα ακόμα πιθανό sequel θα φέρει μαζί του και σημαντικές βελτιώσεις σε όλους τους τομείς, ειδάλλως θα προτιμούσαμε να μείνουμε με τις αναμνήσεις μας.

Το review για το Shenmue III βασίστηκε στην έκδοσή του για PC.


 

Τσέκαρε το βίντεο

Έκθεση εικόνων

Θετικά

  • Η πρώτη περιοχή είναι αρκετά όμορφη και ειδυλλιακή.
  • Η Shenhua αποτελεί έναν ιδιαίτερα συμπαθητικό χαρακτήρα.

Αρνητικά

  • Το σύστημα μάχης είναι παρωχημένο και υστερεί ακόμα και σε σχέση με αυτό του Shenmue 2.
  • Η βασική πλοκή ελάχιστα εξελίσσεται.
  • Η κεντρική αποστολή απαρτίζεται κυρίως από υπεραπλουστευμένα fetch quests.
  • Το grind σε δύο σημεία για την απόκτηση χρημάτων, μας γονάτισε...
  • Ιδιαίτερα αδιάφοροι νέοι, φίλιοι και εχθρικοί χαρακτήρες.
  • Η απουσία δυνατότητας skip στους περισσότερους διαλόγους βαραίνει την εμπειρία, ίσως περισσότερο από ό,τι θα περίμενε κανείς.

Βαθμολογία

Η αγάπη του Νικόλα για το gaming ξεκίνησε από πολύ νωρίς χάρη στο Atari 2600. Έκτοτε, το πάθος του για τα βιντεοπαιχνίδια αυξήθηκε με γεωμετρικούς ρυθμούς με ιδιαίτερη έμφαση στο console gaming και ιδίως στα FPS, action-adventure και οτιδήποτε έχει την indie “ταμπέλα”. Ο κινηματογράφος έρχεται στην πολύ κοντινή δεύτερη θέση στα χόμπι του, παρακολουθώντας ένα μεγάλο εύρος ταινιών από την αξεπέραστη εποχή του ασπρόμαυρου σινεμά μέχρι τα blockbusters του "ψηφιακού" Hollywood.

Σχετικά άρθρα βάσει tags

Gameplay από το Transformers: Battlegrounds
Ένα "XCOM" στο σύμπαν των Transformers.
Το Bless Unleashed έρχεται στο PlayStation 4
"Σπάει" η αποκλειστικότητα του Xbox One για το MMORPG της Bandai Namco.
Έρχεται retail έκδοση του Fahrenheit στο PlayStation 4
Με την ευκαιρία των εορτασμών της 15ης επετείου του παιχνιδιού.
Ακυρώθηκε η ανάπτυξη για το Among Us 2
Με την ομάδα να επικεντρώνεται στο αρχικό παιχνίδι.
Νέο trailer για το Resident Evil Village
Ενώ η Capcom εξετάζει την πιθανότητα μεταφοράς του στα Xbox One και PS4.
Τα Metal Gear και Metal Gear Solid 1 & 2 έγιναν διαθέσιμα σε PC
Μαζί με ένα πακέτο από περισσότερα retro παιχνίδια της Konami.
Νέο trailer για το The Medium
Με στοιχεία για την πρωταγωνίστρια και όχι μόνο.
Το Football Manager 2021 έρχεται και στις κονσόλες
Μια επιστροφή από τα παλιά.
Διαθέσιμο το τελευταίο μεγάλο update για το Left 4 Dead 2
"Δημιουργήθηκε από την κοινότητα, για την κοινότητα".

Περισσότερα σε αυτή την κατηγορία:

Άτομα σε αυτή τη συζήτηση

Comments (18)

This comment was minimized by the moderator on the site

https://i.imgur.com/9xgcuuE.jpg
Ταμείο από τον Ιούνιο στις υψηλες αποδόσεις!

Τελευταία τροποποίηση σχολίου στις Περίπου πριν από 10 μήνες από KhR1s KhR1s
This comment was minimized by the moderator on the site

Το Shenmue ήταν παντα το πιο βαρετο παιχνίδι όλων των εποχών , δεν περίμενα να αλλάξει κάτι τώρα. Αλλα κάποιοι τα αγαπούν για αυτον ακριβώς τον λόγο. Όπως και ο kojima ήταν πάντα ο Kojima. Τάλεγα γω,.. κάποιοι θα τα αγπήσουν αυτα τα παιχνίδια, οι περισσότεροι θα τα σιχαθούν, δε χρειαζόταν τόσο hype. Παρόλαυτα χαίρομαι που υπάρχουν , όπως υπάρχουν καταξιωμένοι κουλτουριάρηδες σκηνοθέτες που...

Το Shenmue ήταν παντα το πιο βαρετο παιχνίδι όλων των εποχών , δεν περίμενα να αλλάξει κάτι τώρα. Αλλα κάποιοι τα αγαπούν για αυτον ακριβώς τον λόγο. Όπως και ο kojima ήταν πάντα ο Kojima. Τάλεγα γω,.. κάποιοι θα τα αγπήσουν αυτα τα παιχνίδια, οι περισσότεροι θα τα σιχαθούν, δε χρειαζόταν τόσο hype. Παρόλαυτα χαίρομαι που υπάρχουν , όπως υπάρχουν καταξιωμένοι κουλτουριάρηδες σκηνοθέτες που φτιάχνουν ταινίες για λίγους. Προσωπικά το Death Stranding Το έχω ερτωτευτεί αλλα το ήξερα εξαρχής, όπως ήξερα οτι δεν πρόκειται να αγγίξω shenmue

Διάβασε περισσότερα
This comment was minimized by the moderator on the site

Nikolas is not amused.

https://i.kym-cdn.com/photos/images/newsfeed/000/078/764/Not_Amused.png

This comment was minimized by the moderator on the site

Τεραστιο κρίμα. Γνωρίζοντας πόσο πολύ αγαπάει ο Νικόλας της σειρά, πονούσα που τον ακουγα να αγκωμαχάει τόσες μέρες.
Για εμένα το τεράστιο πλήγμα ειναι πως εδώ ειχαν την ευκαιρία να κλείσουν επιτέλους την ιστοριά μετα το cliffhanger του 2 και την πέταξαν στα σκουπίδια. Δεν ειναι κάποιο shonen που βγάζεις μια filler arc για να προλάβει το main manga να προχωρήσει την κεντρική ιστορία. Εδω...

Τεραστιο κρίμα. Γνωρίζοντας πόσο πολύ αγαπάει ο Νικόλας της σειρά, πονούσα που τον ακουγα να αγκωμαχάει τόσες μέρες.
Για εμένα το τεράστιο πλήγμα ειναι πως εδώ ειχαν την ευκαιρία να κλείσουν επιτέλους την ιστοριά μετα το cliffhanger του 2 και την πέταξαν στα σκουπίδια. Δεν ειναι κάποιο shonen που βγάζεις μια filler arc για να προλάβει το main manga να προχωρήσει την κεντρική ιστορία. Εδω μιλάμε για ενα παιχνιδι που η ιστορία του παγωσε πριν 15 χρόνια, είχαν άπλετο χρόνο να δουν πως να την κλείσουν σοβαρά και τίμια.
Κριμα, πολυ κρίμα.

Διάβασε περισσότερα
This comment was minimized by the moderator on the site

Syberia 3, Shenmue 3, μεγαλώνει ο κατάλογος. Αφού το βλέπετε ότι δε σας θέλουν οι τρίτες συνέχειες μετά το πέρασμα τόσων χρόνων. Το "3" είναι πολύ συμβολικό.

This comment was minimized by the moderator on the site

Και τα πρώτα Cyberia Και τα πρώτα Shenmue, δεν βαστάνε καλά αν τα παίξεις σήμερα,. μάλλον ο κόσμος έχει παιδικές αναμνήσεις και δε ξέρει τι ζητάει.

This comment was minimized by the moderator on the site

To Cyberia ειναι σχεδον unplayable σήμερα, ουτε τοτε ηταν καλο.
Ta Syberia από την άλλη, παίζονται :P
Περαν την πλάκας, το 1ο Syberia κρατιεται ακομα αρκετα καλά, ειναι καλοστημένος και αρκετα μαγικος τιτλος.
Το 2ο, ακομα κ τότε μου ειχε αφήσει λιγο τον αέρα του περιτού μιας κ αντικειμενικα δε χρειαζοταν στην ιστορια, ουτε προσεφερε κατι φοβερο. Ηταν ενα καλοφτιαγμένο παιχνιδι αλλα δεν ειναι...

To Cyberia ειναι σχεδον unplayable σήμερα, ουτε τοτε ηταν καλο.
Ta Syberia από την άλλη, παίζονται :P
Περαν την πλάκας, το 1ο Syberia κρατιεται ακομα αρκετα καλά, ειναι καλοστημένος και αρκετα μαγικος τιτλος.
Το 2ο, ακομα κ τότε μου ειχε αφήσει λιγο τον αέρα του περιτού μιας κ αντικειμενικα δε χρειαζοταν στην ιστορια, ουτε προσεφερε κατι φοβερο. Ηταν ενα καλοφτιαγμένο παιχνιδι αλλα δεν ειναι κατι μου μου εχει μεινει, χρειάστηκα να το ξαναδώ πριν πιασω το 3.

Διάβασε περισσότερα
This comment was minimized by the moderator on the site

aragorn2 ακριβώς.....τι θέλετε και ζητάτε half life 3...????
Tώρα στα γεράματα να καταστραφούν ΟΛΑ όσα αγαπήσαμε κάποτε????!!!! :P

sky333 η ιστορία πάντως δεν ήταν για να τελειώσει με το τρίτο μέρος...ήταν φτιαγμένο για περισσότερα επεισόδια..εξ αρχής εννοώ από τους δημιουργούς το πλάνο.
Ήθελε καλύτερη δουλειά βέβαια όπως φαίνεται..και όντως μια παραπάνω εξέλιξη και στην ιστορία..
Όπως και να...

aragorn2 ακριβώς.....τι θέλετε και ζητάτε half life 3...????
Tώρα στα γεράματα να καταστραφούν ΟΛΑ όσα αγαπήσαμε κάποτε????!!!! :P

sky333 η ιστορία πάντως δεν ήταν για να τελειώσει με το τρίτο μέρος...ήταν φτιαγμένο για περισσότερα επεισόδια..εξ αρχής εννοώ από τους δημιουργούς το πλάνο.
Ήθελε καλύτερη δουλειά βέβαια όπως φαίνεται..και όντως μια παραπάνω εξέλιξη και στην ιστορία..
Όπως και να έχει σοβαρά τώρα θα μου έκανε μεγάλη έκπληξη να βγει κάτι πολύ κάλο από το συγκεκριμένο όπως το παρακολουθούσα με αυτά που έδειχναν κατά καιρούς...
Μεγάλο κρίμα γιατί τα είχα υπεραγαπήσει στην ώρα τους και κάποτε θα ήταν λόγος αγοράς κονσόλας για έμενα...
Άλλα έπρεπε να φανούν πιο γενναίοι με την τρίτη συνεχεία...όλα όσα ήταν πρωτοπόρα και ενδιαφέρον για το gaming τότε σήμερα δεν είναι...από μονά τους..

Φίλε Teleiotis διαφωνώ ως προς το βαρετό...ανάλογα με τι θέλει να ασχοληθεί ο καθένας και τι θέλει να αναδείξει ο κάθε δημιουργός..
Και το death stranding που είναι πιθανότατα goty για έμενα φέτος εύκολα και το αγαπώ...βαρετό μπορεί να το πει κάποιος..αν βαριέται να φτιάχνει τα μαντζαφλάρια στην πλατη του και να τα πηγαίνει από το ένα μέρος στο άλλο και δεν του "πει" κάτι ο υπέροχος κόσμος που έχει φτιάξει ο kojima.
Όπως και ένα turn base jrpg ή crpg..που επίσης υπεραγαπώ..με 100 επιλογές στην μάχη εάν ο άλλος θέλει να άπλα να πιάσει το σπαθί και να μπει στο παρασύνθημα..με κάτι πιο άμεσο..οχι χειρότερο απαραίτητα.

Όπως και να έχει έπρεπε εδώ να γίνει καλύτερη δουλίτσα μονό και μονό για όλους αυτούς που το ζητούσαν τόσα χρόνια..

Διάβασε περισσότερα
This comment was minimized by the moderator on the site

Δεν είχα κανένα πρόβλημα να μην δω την ιστορία να ολοκληρώνεται στο παρόν παιχνίδι καθώς το γνώριζα ότι, σύμφωνα με τα αρχικά σχέδιά τους, το σενάριο είχε πολύ μέλλον ακόμα για να φτάσει ακόμα και τα πέντε παιχνίδια, συνολικά. Το θέμα που προκύπτει όμως είναι πως σε ένα ολόκληρο sequel δίνονται απελπιστικά λίγες πληροφορίες για την προώθηση της πλοκής, που σίγουρα δεν δικαιολογούν σε καμία...

Δεν είχα κανένα πρόβλημα να μην δω την ιστορία να ολοκληρώνεται στο παρόν παιχνίδι καθώς το γνώριζα ότι, σύμφωνα με τα αρχικά σχέδιά τους, το σενάριο είχε πολύ μέλλον ακόμα για να φτάσει ακόμα και τα πέντε παιχνίδια, συνολικά. Το θέμα που προκύπτει όμως είναι πως σε ένα ολόκληρο sequel δίνονται απελπιστικά λίγες πληροφορίες για την προώθηση της πλοκής, που σίγουρα δεν δικαιολογούν σε καμία περίπτωση την ανάγκη να απλωθεί η ιστορία σε πολλαπλά sequels. Αν υπόσχεσαι μία μεγαλεπήβολη και επική περιπέτεια θα πρέπει να έχεις και ανάλογο υλικό με βάθος χαρακτήρες ή έντονες στιγμές για να την υποστηρίξεις.

Διάβασε περισσότερα
This comment was minimized by the moderator on the site

Ναι συμφωνω απόλυτα...δεν εννοούσα κατι άλλο με αυτα που έγραψα,απλα το παρέθεσα σαν πληροφορία οτι δεν ηταν για να εχει κατάληξη στο τρίτο μέρος.
Σε αυτη την μορφή που βγήκε το παιχνίδι για να εχει νόημα και να σταθεί ας πούμε στο ύψος του θα έπρεπε να είχε κυκλοφορησει max στα 3 με 4 χρόνια μετα το 2 δυστυχώς...για να αναγνωριστεί σαν παιχνίδι μεγαλύτερης ποιότητας...στα μάτια μου σημερα...

Ναι συμφωνω απόλυτα...δεν εννοούσα κατι άλλο με αυτα που έγραψα,απλα το παρέθεσα σαν πληροφορία οτι δεν ηταν για να εχει κατάληξη στο τρίτο μέρος.
Σε αυτη την μορφή που βγήκε το παιχνίδι για να εχει νόημα και να σταθεί ας πούμε στο ύψος του θα έπρεπε να είχε κυκλοφορησει max στα 3 με 4 χρόνια μετα το 2 δυστυχώς...για να αναγνωριστεί σαν παιχνίδι μεγαλύτερης ποιότητας...στα μάτια μου σημερα προφανώς χωρίς να το εχω παίξει,μοιάζει αρκετά παλιακο...και νομίζω οτι αυτο ειναι δυστυχώς ευδιάκριτο και χωρίς το review...
Δεν θεωρώ οτι αδικήθηκε από το review...ίσα ίσα...πρέπει να παραθέτουμε τα πράγματα έτσι όπως ειναι...+ και - αποστασιοποιημένα...όπως σωστά κανεις και ο καθένας μετα κανει μόνος του τις παραχωρήσεις του και δίνει όσες ώρες θελει στο παιχνίδι.
Πάντως γενικά με κούρασαν όλες αυτές οι συνέχειες με το στανιο που περιμένουμε χρόνια και χρόνια..αν θέλουν τα κάνουν στην ώρα τους και μόνοι τους,αν έχουν κατι να δώσουν...και να πουν παραπάνω...αλλιώς δεν πειράζει το gaming θα προχωρήσει μια χαρά και χωρίς τρίτες και τεταρτες συνέχειες μετα από λαϊκές απαιτήσεις...δόξα το θεό...
Μην απομυθοποιηθουν και τα πάντα

Διάβασε περισσότερα
This comment was minimized by the moderator on the site

Εχεις δικιο, πανω κατω το γνωρίζαμε ολοι οτι αρχικα ειχε φτιαχτει για πολλά episodes. αλλά μετα από ηρωική νεκρανάσταση με πολυυυυ ζόρι και φτιάχνοντας ενα budget sequel σε κατι που ποτέ δεν ειχε κ τρελές πωλήσεις, ηταν μεγαλη ευκαιρία να κλείσουν την ιστορία γερά.
ή τουλάχιστον να την προχωρήσουν πολύ και να κλείσει καλά ως episode, με δυνατότες συνέχειες.
Το να γυρνας μετα απο τοσα χρονια...

Εχεις δικιο, πανω κατω το γνωρίζαμε ολοι οτι αρχικα ειχε φτιαχτει για πολλά episodes. αλλά μετα από ηρωική νεκρανάσταση με πολυυυυ ζόρι και φτιάχνοντας ενα budget sequel σε κατι που ποτέ δεν ειχε κ τρελές πωλήσεις, ηταν μεγαλη ευκαιρία να κλείσουν την ιστορία γερά.
ή τουλάχιστον να την προχωρήσουν πολύ και να κλείσει καλά ως episode, με δυνατότες συνέχειες.
Το να γυρνας μετα απο τοσα χρονια κ να δινεις filler, ε ειναι σοβαρο ζητημα, ισως το πιο σοβαρο για εμένα. Γιατι το να κάνω το grind που εχει περιγράψει ο Νικολας, θελει καποιο σοβαρο story για να μη σε στείλει στα δέντρα να ουρλιάζεις μες την νύχτα

Διάβασε περισσότερα
This comment was minimized by the moderator on the site

Αυτό που ολόκληρος δημιουργός θεωρεί πως η μοναδική εξέλιξη έπρεπε να είναι στα γραφικά με ξεπερνάει. :(

Ο λόγος που το Shenmue ήταν κάποτε η ναυαρχίδα του Dreamcast δεν ήταν τίποτα άλλο παρά το πόσο πρωτοποριακό και όμορφο ήταν. Αν αφαιρέσεις αυτά τα δυο, αμέσως χάνει σε αξία. Φοβόμουν πως η εξέλιξή του θα ήταν μηδενική και θα βασιζόταν υπερβολικά στη νοσταλγία. Έπρεπε να αναθεωρήσουν το...

Αυτό που ολόκληρος δημιουργός θεωρεί πως η μοναδική εξέλιξη έπρεπε να είναι στα γραφικά με ξεπερνάει. :(

Ο λόγος που το Shenmue ήταν κάποτε η ναυαρχίδα του Dreamcast δεν ήταν τίποτα άλλο παρά το πόσο πρωτοποριακό και όμορφο ήταν. Αν αφαιρέσεις αυτά τα δυο, αμέσως χάνει σε αξία. Φοβόμουν πως η εξέλιξή του θα ήταν μηδενική και θα βασιζόταν υπερβολικά στη νοσταλγία. Έπρεπε να αναθεωρήσουν το gameplay και να συμπτύξουν τα γεγονότα, όχι να παραδώσουν κάτι retro. Να το κάνουν πιο ελκυστικό και σπιρτόζικο. Αυτό το 5αρι πονάει γιατί εκτός του ότι μάλλον είναι δίκαιο προδίδει και το πόσο άσχημο είναι όταν μένει κανείς στάσιμος. Αρκετά ώστε να αμαυρώσει την ήδη λαβωμένη υπόληψή σου.

Διάβασε περισσότερα
This comment was minimized by the moderator on the site

Επομένως αν αγοράσουμε 2 φορές το παιχνίδι, είναι καθαρό ατόφιο 10άρι. ( 5+5 = 10)

This comment was minimized by the moderator on the site

Ωραια σχολια διαβαζω. Ισως ειναι και το μεσο τετοιο που επειδη εξελiσσεται πολυ γρηγορα να μη σηκωνει μεγαλα διαλλειματα.
Νομιζω μια σειρα πρεπει να εχει συνεχεια τουλαχιστον μια φορα ανα 7 χρονια. Καλυτερα ισως καθε 5, σιγουρα οχι ετησια.
Γιατι εχουμε μιλησει συχνα για τις ετησιες κυκλοφοριες και ολα τα αρνητικα που αυτες φερουν, αλλα νομιζω πως ποτε δεν εχει γινει εκτενη αναφορα αναβιωσης...

Ωραια σχολια διαβαζω. Ισως ειναι και το μεσο τετοιο που επειδη εξελiσσεται πολυ γρηγορα να μη σηκωνει μεγαλα διαλλειματα.
Νομιζω μια σειρα πρεπει να εχει συνεχεια τουλαχιστον μια φορα ανα 7 χρονια. Καλυτερα ισως καθε 5, σιγουρα οχι ετησια.
Γιατι εχουμε μιλησει συχνα για τις ετησιες κυκλοφοριες και ολα τα αρνητικα που αυτες φερουν, αλλα νομιζω πως ποτε δεν εχει γινει εκτενη αναφορα αναβιωσης παλιας σειρας, αλλα απο το ιδιο το στουντιο. Εχουμε και παραδειγματα οπως το Deus Ex αλλα εκει μιλαμε για τελειως διαφορετικες ομαδες. Ειναι αρκετα επικαιρο το θεμα με το Half life και το Shenmue.

Διάβασε περισσότερα
This comment was minimized by the moderator on the site

Αυτο που μου αρέσει γενικά στις κριτικές ειναι πως δυστυχώς κάποιοι ηδη διαμορφωνουν την αποψη τους για το παιχνιδι απο αυτά που θα πει και την βαθμολογια που θα δώσει αυτος που έγραψε την κριτική σαν να προκειται για την υπέρτατη αυθεντια, χωρις καν να παιξουν το παιχνίδι, και ναι εννοειται πως διαφωνω κάθετα με το 5/10.

This comment was minimized by the moderator on the site

Είναι απλά ένα παιχνίδι που στοχεύει στους φανς και κρατάει το old school gameplay, σε καμία περιπτωση δεν θεωρώ ότι αν δεν έχει σύγχρονους μηχανισμούς ένα παιχνίδι ειναι κακό.... Προσωπικά αφού ειναι ίδιο πάνω κάτω με τα 2 πρώτα είμαι σίγουρος ότι θα μου αρέσει μιας και πρόσφατα που τα ξανά έπαιξα τα απόλαυσα. Πιστεύω ότι οι περισσότεροι φαν τις σειράς θα το απολαύσουν....και από ότι μαθαίνω...

Είναι απλά ένα παιχνίδι που στοχεύει στους φανς και κρατάει το old school gameplay, σε καμία περιπτωση δεν θεωρώ ότι αν δεν έχει σύγχρονους μηχανισμούς ένα παιχνίδι ειναι κακό.... Προσωπικά αφού ειναι ίδιο πάνω κάτω με τα 2 πρώτα είμαι σίγουρος ότι θα μου αρέσει μιας και πρόσφατα που τα ξανά έπαιξα τα απόλαυσα. Πιστεύω ότι οι περισσότεροι φαν τις σειράς θα το απολαύσουν....και από ότι μαθαίνω ίσως να μην ειναι το τελευταίο Shenmue το συγκεκριμένο.

Διάβασε περισσότερα
This comment was minimized by the moderator on the site

Το θέμα δεν είναι ότι δεν έχει σύγχρονους μηχανισμούς. Το θέμα είναι ότι έχει ελλιπείς και ρηχούς μηχανισμούς είτε θες να τους πεις ρετρό, είτε παλιομοδίτικους είτε σύγχρονους που αδυνατούν να διατηρήσουν το ενδιαφέρον για 20 ώρες, χώρια το επιφανειακό σενάριο και τους αδιάφορους χαρακτήρες. Σε άλλα καινούρια παιχνίδια αυτά θα ήταν μέγιστα αρνητικά στοιχεία για την ποιότητά τους. Το Shenmue 3...

Το θέμα δεν είναι ότι δεν έχει σύγχρονους μηχανισμούς. Το θέμα είναι ότι έχει ελλιπείς και ρηχούς μηχανισμούς είτε θες να τους πεις ρετρό, είτε παλιομοδίτικους είτε σύγχρονους που αδυνατούν να διατηρήσουν το ενδιαφέρον για 20 ώρες, χώρια το επιφανειακό σενάριο και τους αδιάφορους χαρακτήρες. Σε άλλα καινούρια παιχνίδια αυτά θα ήταν μέγιστα αρνητικά στοιχεία για την ποιότητά τους. Το Shenmue 3 γιατί να έχει ειδική μεταχείριση απλά με τη δικαιολογία ότι ήθελε να μείνει πιστό σε μία άλλη εποχή;

Διάβασε περισσότερα
This comment was minimized by the moderator on the site

Κοίτα να σου πω την γνώμη μου σαν παλιός φίλος της σειράς.
Για αρχή εάν τα ξανα έπαιξες πρόσφατα και τα ευχαριστήθηκες το ίδιο όπως παλιά,τοτε προφανώς και θα σου αρέσει και αυτό.οποτε όλα κάλα.
Προσωπικά έχω να τα παίξω από τότε καλώς ή κακώς και δεν έχω τον χρόνο σε καμιά περίπτωση τώρα να τα ξανά επισκεφτώ αν και θα το ήθελα πριν παίξω το 3...όταν γίνει αυτό....οπότε δεν μπορώ να πω πως θα...

Κοίτα να σου πω την γνώμη μου σαν παλιός φίλος της σειράς.
Για αρχή εάν τα ξανα έπαιξες πρόσφατα και τα ευχαριστήθηκες το ίδιο όπως παλιά,τοτε προφανώς και θα σου αρέσει και αυτό.οποτε όλα κάλα.
Προσωπικά έχω να τα παίξω από τότε καλώς ή κακώς και δεν έχω τον χρόνο σε καμιά περίπτωση τώρα να τα ξανά επισκεφτώ αν και θα το ήθελα πριν παίξω το 3...όταν γίνει αυτό....οπότε δεν μπορώ να πω πως θα μου φαινόταν σε παρόντα χρόνο μιας και κάποια πραγματάκια φαίνονται ξεπερασμένα...δεν μειώνει αυτό βέβαια την άξια των παιχνιδιών που βγήκαν τότε και την θέση τους στο gaming γενικά.
Άλλα στο δια ταυτα να σου απαντήσω με ένα παράδειγμα και ερώτηση ταυτόχρονα.
Οι περισσότεροι θέλουμε φαντάζομαι καινούρια resident evil στα πρότυπα και το ύφος των παλιών...τα θέλουμε όμως και με tank control??
Με στατική κάμερα?
Δεν νομίζω...κάποια πραγματάκια πρέπει να εξελίσσονται αν θέλουν να συνεχίζονται τα διαφορά IP's στον χρόνο και να μένουν στο ίδιο επίπεδο.
Τώρα ακόμα προσωπική άποψη για το παιχνίδι δεν έχω μιας και δεν το έχω παίξει..αλλα όπως είπα μέχρι τότε έναν φόβο τον έχω μιας και αυτά που βλέπω δεν είναι ενθαρρυντικά για έμενα.

Και για να πω και την γνώμη μου στον φίλο BigBOSS από πάνω σχετικά με όλα τα review όχι το συγκεκριμένο και δε άφορα το site αυτό καθεαυτό.
Ένα review είναι άπλα η άποψη ενός ανθρώπου που έκατσε και έπαιξε ένα παιχνίδι και έκανε τον κόπο και αποτύπωσε αυτήν του την εμπειρία με λέξεις σε ένα μέσο...η αλήθεια ΤΟΥ όχι κάποιο θέσφατο.
Τίποτα παραπάνω τίποτα παρακατω..
Το διαβάζεις εάν θες μια γνώμη και κρατάς κάτι εάν εσύ το επιθυμείς αλλιώς προχωραμε...no big deal.
Αν εκτιμάς και τον συντάκτη του δίνεις και μια βαρύτητα παραπάνω.
Δεν νομίζω ότι εύκολα κάποιος που έχει και κάποια εμπειρία στον χώρο δεν θα ασχοληθεί με κάτι που τον τραβάει επειδή του είπε κάποιος άλλος ότι δεν αξίζει...
Προς θεού δεν μιλάω συγκεκριμένα εδώ...το review το βρίσκω αξιόλογο όπως και τον συντάκτη.

Διάβασε περισσότερα
There are no comments posted here yet