Η καινούργια απόπειρα απόδρασης από τη Raccoon City...

Μέσα από το εξαιρετικό remake του Resident Evil 2, η Capcom κατάφερε να επαναφέρει -στα 3rd person επεισόδια της σειράς της- το survival horror χαρακτηριστικό που το κοινό επιθυμούσε διακαώς να επιστρέψει στο franchise. Οπότε, επάνω σε αυτές τις νέες βάσεις που δημιούργησε το ιαπωνικό στούντιο, ήταν λογικό να διατηρηθεί η απαραίτητη ορμή ώστε να πραγματοποιηθεί και η υλοποίηση για το remake του Resident Evil 3: Nemesis, του παιχνιδιού που αρχικά είχε κυκλοφορήσει το 1999, μεταξύ του Resident Evil 2 και του Resident Evil: Code Veronica, και είχε για πρωταγωνίστρια την Jill Valentine, μια από τις κλασικές φιγούρες του πρώτου Resident Evil.

Πριν ξεκινήσουμε να αναπτύσσουμε τις εντυπώσεις μας από το remake του τρίτου τίτλου, καλό είναι να ειπωθούν τα εξής: Με την αγορά του Resident Evil 3 αποκτάμε πρόσβαση και στο δεύτερο (με λειτουργίες online) παιχνίδι, που έχει το όνομα "Resident Evil Resistance", για το οποίο θα καταγράψουμε τις εντυπώσεις μας σε άλλο, αντίστοιχο review. Επίσης, όσοι προέρχεστε από τον παλαιότερο τίτλο και ενδεχομένως περιμένετε να αναβιώσετε μια ένα-προς-ένα πιστή αναβίωση της διαφυγή της Jill από τη Raccoon City, καλό θα είναι να διατηρήσετε τις προσδοκίες σας χαμηλά, διότι θα διαπιστώσετε πως απουσιάζουν αρκετά χαρακτηριστικά (περιοχές, αντικείμενα, modes και πολλά άλλα), που χαρακτήριζαν τον αρχικό τίτλο. Όλα αυτά θα τα δούμε παρακάτω.

Resident Evil 3 Remake image 1

Για όσους δεν γνωρίζουν, η ιστορία του Resident Evil 3 μάς βρίσκει να ακολουθούμε τα βήματα της Jill Valentine, η οποία είναι μέλος της αστυνομικής ομάδας S.T.A.R.S, που γνωρίσαμε στον πρώτο τίτλο της δημοφιλούς σειράς. Η Jill, λοιπόν, προσπαθεί να διαφύγει από τη μολυσμένη πλέον Raccoon City, ωστόσο η απόδρασή της αποτυγχάνει λόγω του καινούργιου bioweapon της Umbrella, ενός όπλου που είναι γνωστό ως "Nemesis". Έτσι, η ηρωίδα μας καλείται να ταξιδέψει μέσα από τους αφιλόξενους δρόμους της Raccoon City ούτως ώστε να ανακαλύψει μια νέα μέθοδο διαφυγής. Εξυπακούεται ότι, ως κλασικό Resident Evil, η ιστορία και οι διάλογοι στο παιχνίδι αποτυπώνονται μέσα από το γνώριμο, b-movie ύφος που μας έχει συνηθίσει η σειρά.

Kαλό είναι να ειπωθεί πως η ιστορία του Resident Evil 3 διεξάγεται μια ημέρα πριν και μια ημέρα μετά από τα γεγονότα του Resident Evil 2, οπότε, εκτός του ότι μέσα από τον νέο τίτλο θα γνωρίσετε νέους χαρακτήρες, θα έχετε επίσης την ευκαιρία να συνδέσετε και ορισμένα γεγονότα που συνέβησαν κατά τη διάρκεια του δεύτερου τίτλου. Αφήνοντας το τμήμα της ιστορίας, πάμε στο σημαντικό, στον πυρήνα του τίτλου, ο οποίος είναι το gameplay. Το Resident Evil 3 ήταν εκ γενετής ένας πιο action τίτλος. Εξάλλου, οι παλαιότεροι παίκτες σίγουρα θα θυμούνται τον γρήγορο ρυθμό, αλλά και την κατασκευή πυρομαχικών (με τη χρήση του Reloading Tool), ώστε να αντεπεξέλθει η Jill στην απειλή και τη συνεχόμενη καταδίωξη που βίωνε από τον Nemesis. 

Resident Evil 3 Remake image 2

Το remake του Resident Evil 3, λοιπόν, χρησιμοποιεί τη συγκεκριμένη βάση. Δηλαδή, έχουμε μια πόλη, στης οποίας το αφιλόξενο περιβάλλον θα συναντούμε ανά σημεία τα γνώριμα κόκκινα εκρηκτικά βαρέλια και τις ηλεκτρικές γεννήτριες, που μπορούμε να χρησιμοποιήσουμε κατά του πλήθους των απέθαντων-ζόμπι εχθρών ή απέναντι στον Nemesis -όλα εξαρτώνται από την προσέγγιση και την τακτική που θα ακολουθήσουμε. Και είναι η παρουσία του Nemesis αυτή που συνεισφέρει στο action και horror στοιχείο του τίτλου, αφού με την εμφάνισή του ανεβαίνουν οι ρυθμοί αλλά και οι παλμοί, μιας και σε κάθε εμφάνισή του καλούμαστε είτε να το αντιμετωπίσουμε είτε να ξεφύγουμε από το μανιασμένο bioweapon.

Εάν τον αντιμετωπίσουμε και καταφέρουμε να τον “ρίξουμε”, κερδίζουμε λίγο χρόνο μέχρι να γεμίσει ξανά την ενέργειά του και να συνεχιστεί η καταδίωξη, ενώ άλλες φορές, αν πέσει, μας ανταμείβει με διάφορα αντικείμενα εξοπλισμού. Έτσι, στην κανονική δυσκολία που προσφέρει, ο τίτλος μπορεί να ολοκληρωθεί με επιθετική προσέγγιση, αφού υπάρχει πλήθος πυρομαχικών (τα οποία βρίσκουμε ή κατασκευάζουμε όπως στο πρόσφατο Resident Evil 2) στις διάφορες τοποθεσίες της Raccoon City. Ωστόσο, το παιχνίδι σίγουρα μπορεί να ολοκληρωθεί και με αμυντική προσέγγιση/ διαφυγή από εχθρούς, ώστε να εξασφαλίσουμε πως η χρήση των πυρομαχικών μας θα γίνει στις αναπόφευκτες συγκρούσεις με τα Bosses.

Resident Evil 3 Remake image 3

Η πιο αμυντική προσέγγιση και τακτική στο παιχνίδι είναι εφικτό να συμβεί αφού έχουμε μια Jill η οποία στο ρεπερτόριο των δεξιοτήτων της έχει την αποφυγή (dodge), με τη σωστή χρήση του οποίου αποφεύγουμε το πιάσιμο και την επίθεση των εχθρών. Εκτός αυτού, με την ορθή χρήση του dodge μπορούμε να πραγματοποιήσουμε ταυτόχρονα αντεπίθεση, μέσω της οποίας ο χρόνος παγώνει για λίγα δευτερόλεπτα και μας δίνει το όφελος να σημαδέψουμε και να χτυπήσουμε τον εχθρό σε ευάλωτα σημεία.

Βέβαια, πέρα από την προσέγγιση που εμείς θα επιλέξουμε να έχουμε, το παιχνίδι μάς ωθεί έτσι και αλλιώς στην εκμάθηση και χρήση του συγκεκριμένου μηχανισμού, αφού ορισμένα boss fights και εχθροί περιλαμβάνουν στο ρεπερτόριο τους φονικές (OHKO – One Hit Knockout) κινήσεις, που μας στέλνουν άμεσα στην οθόνη του "retry". Συνεπώς, η χρήση του dodge είναι απαραίτητη. Σε αυτό το σημείο αξίζει να τονίσουμε, κυρίως για το κοινό που έρχεται από το remake του Resident Evil 2, και ένιωσε ασφυξία ή πονοκέφαλο με τον Mr. X, πως είναι βέβαιο ότι δεν θα νιώσει το ίδιο πρόβλημα με τον Nemesis και τις καταδιώξεις του -τουλάχιστον στην κανονική (standard) δυσκολία που προσφέρει το παιχνίδι. Αυτό συμβαίνει διότι οι εμφανίσεις του Nemesis είναι περισσότερο προ-αποφασισμένες (scripted) παρά όσο επίμονες και τυχαίες ήταν οι αντίστοιχες του Mr. X.

Resident Evil 3 Remake image 4

Εξάλλου, όπως προαναφέραμε, υπάρχει και η δυνατότητα να “ρίξουμε” τον Nemesis ώστε να κερδίσουμε λίγο χρόνο για να μεταβούμε στο σημείο προορισμού, ενώ δεν πρέπει να ξεχνάμε και τη σωστή χρήση της αποφυγής, η οποία μας βοηθά πολύ στην καταδίωξη αυτή. Έτσι, εκτίμησή μας είναι πως το action τμήμα του Resident Evil 3 έχει υλοποιηθεί σωστά, αφού υπάρχουν επιλογές προσέγγισης στο gameplay για τον παίκτη, ενώ ταυτόχρονα το παιχνίδι προσφέρει έναν γρήγορο ρυθμό, που πάντα συνοδεύεται με καλή κλιμάκωση από την καταδίωξη που προσφέρει ο Nemesis.

Βέβαια, το survival horror στοιχείο δεν απουσιάζει, αφού η RE engine αποδίδει με εξαιρετικούς φωτισμούς και οπτικό αποτέλεσμα τη νεκρo-ζώντανη Raccoon City, τους σαπισμένους κατοίκους της, τα σκοτεινά σοκάκια και τα τρομακτικά πλάσματα που καραδοκούν σε κάθε γωνιά. Επίσης, σημαντικό ρόλο στον "τρόμο" που προκαλεί το παιχνίδι έχει και η διαχείριση των πυρομαχικών, αφού πολλές φορές θα χρειαστεί να εμπλακούμε σε αναπόφευκτες καταστάσεις και συγκρούσεις που θα μας αγχώσουν πραγματικά. Αυτό είναι κάτι που το Remake του Resident Evil 3 το καταφέρνει με σημαντική επιτυχία.

Resident Evil 3 Remake image 5

Η διάρκεια που προσφέρει το Resident Evil 3 στο πρώτο (blind) playthrough και στην κανονική δυσκολία είναι περίπου 4 ώρες. Αν και ο χρόνος φαντάζει λίγος, τελικά μπορεί να χαρακτηριστεί λογικός λόγω της σύγχρονης action φύσης που έχει υιοθετηθεί, η οποία σημαίνει και υπεραπλουστεύσεις διαφόρων γρίφων αλλά και μη ύπαρξη αρκετού backtracking -όπως είχαμε δει να συμβαίνει σε προηγούμενα παιχνίδια της σειράς, μια τεχνική που αύξανε σημαντικά τη διάρκειά τους. Ωστόσο, πρέπει να θυμηθούμε ότι και η αρχική έκδοση του RE3 προσέφερε μικρή διάρκεια, και ο λόγος για αυτό ήταν ότι, από τότε, το Resident Evil 3 βασιζόταν κυρίως στο replayabillity.

Βέβαια, το remake του τίτλου απέχει άρδην (όπως αναφέραμε και στην αρχή του κειμένου) από τις επιλογές και τις δυνατότητες επανάληψης του αρχικού τίτλου. Ωστόσο, ακόμα και στη νέα του μορφή, προσφέρει, με τον δικό του τρόπο, άφθονο replayabillity. Συγκεκριμένα, μόλις τελειώσουμε τον τίτλο γίνεται προσβάσιμο το shop, από το οποίο μπορούμε να αγοράσουμε διάφορα αντικείμενα με χρήση πόντων που συλλέγουμε από τις διάφορες προκλήσεις (challenges). Τα αντικείμενα που αποκτούμε μπορούμε εν συνεχεία να τα χρησιμοποιήσουμε στις υψηλότερες δυσκολίες ώστε να φέρουμε το παιχνίδι στα μέτρα μας. Οι υψηλότεροι βαθμοί δυσκολίας γίνονται διαθέσιμοι όταν τελειώσουμε το παιχνίδι σε κάθε μια από αυτούς, δηλαδή, αφού ολοκληρώσουμε το hardcore αποκτάμε πρόσβαση στο Nightmare, και όταν τελειώσουμε αυτό το νέο mode, αποκτάμε πρόσβαση στο Inferno.

Resident Evil 3 Remake image 6

Ξεκινώντας στο hard, το Resident Evil 3 μπορεί να φανεί ευκολότερο από το πρόσφατο Resident Evil 2, διότι η λειτουργία της αυτόματης αποθήκευσης (auto-save) συνεχίζει να υφίσταται (με εξαίρεση την ύψιστη δυσκολία, Inferno), αλλά και επειδή οι μελανοταινίες για την αποθήκευση δεν είναι περιορισμένες -όπως συνέβαινε στο hardcore mode του προηγούμενου τίτλου. Ωστόσο, ένα πέρασμα στο hardcore mode του Resident Evil 3 θα διαψεύσει τους όποιους, αρχικούς, φόβους για χαρακτηριστική ευκολία, διότι στο συγκεκριμένο mode το παιχνίδι διαθέτει πιο επιθετικούς και ανθεκτικότερους εχθρούς ενώ παράλληλα ο Nemesis είναι σαφώς πιο ευκίνητος και πολύ περισσότερο πιεστικός.

Περνώντας στο βαθμό δυσκολίας Nightmare, βλέπουμε ότι προσφέρει διαφορετική τοποθέτηση εχθρών και αντικειμένων, γεγονός ενδιαφέρον αφού, λόγω αυτής της σχεδιαστικής επιλογής, στο εν λόγω mode θα πρέπει να επιλέξουμε διαφορετική προσέγγιση στο gameplay μας. Σε αυτό το σημείο καλό είναι να ειπωθεί πως το συγκεκριμένο mode δεν αποτελεί το παλιό, random generated χαρακτηριστικό του παλιού τίτλου, που σημαίνει πως στο Nightmare αλλάζει η τοποθέτηση (placement) και όχι η τυχαία τοποθέτηση (randomizer) που γινόταν στον αρχικό τίτλο. Τέλος, καλό είναι να σημειωθεί πως στις υψηλότερες δυσκολίες μπορεί να χρειαστείτε κάποια βοήθεια (ένα έξτρα όπλο ή κάποιο άλλο αντικείμενο) από το shop του παιχνιδιού. Το πρόβλημα που αντιμετωπίζει εκεί ο τίτλος είναι οι προκλήσεις (challenges) που προσφέρει ώστε να συλλεχθούν αυτοί οι πόντοι.

Resident Evil 3 Remake image 7

Κάποιες από αυτές τις προκλήσεις προσφέρουν ενδιαφέρον, όπως το να ολοκληρώσουμε ένα γρήγορο playthrough ή να μην χρησιμοποιήσουμε πάνω από ένα αντικείμενο ίασης καθ' όλη τη διάρκεια του παιχνιδιού, ωστόσο, κάποια άλλα απαιτούν farming kills, δηλαδή να σκοτώσουμε έναν Χ αριθμό εχθρών με χρήση ενός συγκεκριμένου όπλου. Αυτές οι προκλήσεις εκτιμούμε πως δεν ταιριάζουν στη φύση του τίτλου, ο οποίος θα ήταν προτιμότερο να βασιζόταν σε προκλήσεις εστιασμένες περισσότερο προς το survival στοιχείο.

Ολοκληρώνοντας λοιπόν τις σκέψεις μας, εκτιμούμε ότι το Resident Evil 3 αποτελεί μια εξαιρετική πρόταση κυρίως για το hardcore κοινό της σειράς, αφού προσφέρει άφθονο replayabillity, υπέροχα γραφικά (συνεχίζοντας την παράδοση της RE Engine) και απολαυστικό, καλοσχεδιασμένο gameplay. Από την άλλη πλευρά, αν ανήκετε στη μερίδα των παικτών που απλά θέλει να αποδράσει μια φορά από τη Raccoon City και να μην ασχοληθεί ξανά με την περιπέτεια της Jill Valentine, καλό είναι να γνωρίζετε πως αυτή η απόδραση δεν διαρκεί και πολύ...

To Resident Evil 3 κυκλοφορεί από τις 3 Απριλίου για τα PS4, PC και Xbox One. Το review βασίστηκε στην έκδοσή του για το PS4.


 

Τσέκαρε το βίντεο

Έκθεση εικόνων

Θετικά

  • Εντυπωσιακός τεχνικός τομέας.
  • Ο τίτλος διατηρεί το action ύφος του.
  • Άφθονο replayabillity.
  • Αρκετές επιλογές δυσκολίας που επηρεάζουν προς το καλύτερο τη συμπεριφορά του Nemesis.

Αρνητικά

  • Αν πραγματοποιήσετε ένα και μοναδικό playthrough, θα βρεθείτε αντιμέτωποι με τη μικρή διάρκεια του τίτλου.
  • Ορισμένα challenges απαιτούν farming (enemy kills).
  • Όσοι περιμένατε μια αποτύπωση (ένα-προς-ένα) του αρχικού τίτλου, κρατήστε τις προσδοκίες σας χαμηλά.

Βαθμολογία

Το ταξίδι του Σταύρου ξεκίνησε το 1997 με το Final Fantasy VII. Από εκεί και πέρα ξεκίνησε η αγάπη και αναζήτηση για τα JRPG και τα japanese games γενικότερα. Αγαπημένες ασχολίες μου είναι τα anime, tv series, να αράζω με φίλους και να παίζουμε και να περνάμε καλά με όποια local co-op παιχνίδια έχουν απομείνει…

Σχετικά άρθρα βάσει tags

Ο Spidey έρχεται στο Marvel's Avengers
Αποκλειστικά στην έκδοση του τίτλου για τις κονσόλες της Sony.
Τι επιφυλάσσει η Season 4 του Tekken 7
Αρκετές βελτιώσεις και σημαντικές προσθήκες στον τίτλο.
Έρχεται το Ever Forward της Pathea Games
Το νέο project από τους δημιουργούς του My Time at Portia.
PS5: Τα περιφερειακά που θα είναι συμβατά από το PS4
Wireless Headsets, VR Aim, DualShock 4, εν μέρει, κ.α.
Την Πέμπτη το επόμενο State of Play της Sony
Με επικέντρωση κυρίως σε τίτλους για τα PlayStation 4 και PSVR.
Συνεχίζονται οι προσπάθειες βελτίωσης του Anthem
Εξελίσσοντας τους μηχανισμούς του loot.
Απολογισμός από την παρουσίαση του Halo: Infinite
Ενώ free-to-play θα είναι το multiplayer τμήμα του παιχνιδιού.
Σημαντικό το ενδιαφέρον του κοινού για το Grounded
Μέσα σε δύο μόλις ημέρες από τη διάθεσή του σε Early Access.
Ημερομηνία κυκλοφορίας για το νέο Battletoads
Eπιστροφή των πολεμόχαρων βατράχων, 26 χρόνια μετά.
Σε ανάπτυξη βρίσκεται νέος AAA τίτλος από την People Can Fly
Action-adventure κατηγορίας, για τα συστήματα νέας γενιάς.

Περισσότερα σε αυτή την κατηγορία:

Άτομα σε αυτή τη συζήτηση

Comments (21)

This comment was minimized by the moderator on the site

Είμαι από τους δευτερους που αναφερει ο Σταυρος στο τελος του πολύ καλου review. Την αγαπαω τη σειρα, αλλα παιζω το στορι μια φορα και δεν επιστρεφω, Οποτε, 4 5 η 6 ωρες διάρκεια, για μενα σημαινει αναμονη για μειωση τιμης.

This comment was minimized by the moderator on the site

Πολύ καλό review Σταύρο! Το τερμάτισα εχθές και βρίσκω το κείμενο 100% εύστοχο και περιεκτικό. Προσωπικά θα πω ότι είναι παιχνιδάρα αλλά σε καμία περίπτωση δεν πιάνει επίπεδα RE2remake. Όπως ακριβώς ένιωσα το 1999 με την κυκλοφορία του αρχικού 3. Σαν μία ακόμα επιβεβαίωση ότι sequel σαν το re2 δε γίνεται κάθε μέρα. Έχω ήδη ξεκινήσει το farming για να ανεβαίνω δυσκολίες!
Υ.Γ. Αγαπητή capcom που...

Πολύ καλό review Σταύρο! Το τερμάτισα εχθές και βρίσκω το κείμενο 100% εύστοχο και περιεκτικό. Προσωπικά θα πω ότι είναι παιχνιδάρα αλλά σε καμία περίπτωση δεν πιάνει επίπεδα RE2remake. Όπως ακριβώς ένιωσα το 1999 με την κυκλοφορία του αρχικού 3. Σαν μία ακόμα επιβεβαίωση ότι sequel σαν το re2 δε γίνεται κάθε μέρα. Έχω ήδη ξεκινήσει το farming για να ανεβαίνω δυσκολίες!
Υ.Γ. Αγαπητή capcom που είναι τα ink ribbons? τα blue herbs? Ε όχι green herb και για poisoned...δε κάνει...

Διάβασε περισσότερα
This comment was minimized by the moderator on the site

Τίμιο review! Να ξεκαθαρίσω ότι έχω ξεκινήσει στο Hardcore και δεν το έχω τερματίσει. Όταν με το καλό συμβεί αυτό, θα καταθέσω τελική άποψη. Πολύ αρνητισμό διακρίνω παιδιά για το παιχνίδι. Παίζοντας στο Hardcore, δεν βγαίνει με τίποτα στις 3-4 ώρες. Με τίποτα. Όχι τουλάχιστον στο πρώτο blind run. Είσαι και πάλι αναλώσιμος, οι σφαίρες τελειώνουν σχετικά εύκολα, ειδικά δε αν δεν ξεκάνεις κάποια...

Τίμιο review! Να ξεκαθαρίσω ότι έχω ξεκινήσει στο Hardcore και δεν το έχω τερματίσει. Όταν με το καλό συμβεί αυτό, θα καταθέσω τελική άποψη. Πολύ αρνητισμό διακρίνω παιδιά για το παιχνίδι. Παίζοντας στο Hardcore, δεν βγαίνει με τίποτα στις 3-4 ώρες. Με τίποτα. Όχι τουλάχιστον στο πρώτο blind run. Είσαι και πάλι αναλώσιμος, οι σφαίρες τελειώνουν σχετικά εύκολα, ειδικά δε αν δεν ξεκάνεις κάποια από τα ζόμπια με το dodge mechanic. Πέθανα αρκετές φορές μόνο για να κάνω προπόνηση σε αυτό. Και ακόμη απέχω από τον τέλειο συγχρονισμό.

Δεν θα μείνω στο art direction, αυτό είναι αψεγάδιαστο. Γραφικά και ήχος σε κορυφαία επίπεδα. Ακόμη και στο γηρασμένο απλό PS4 που έχω εγώ. Ιδιαίτερη μνεία στον ήχο. Μισήστε με όσο θέλετε, είναι ανώτερος από το Remake του 2. Το theme του Save Room είναι εκεί. Σε κάποια στιγμή επέστρεψε και ένα κλασικό theme από το πρωτότυπο Resi3. Και γενικά υπάρχουν μουσικά θέματα. Όχι στη hyper deluxe έκδοση, στη Standard. Να μην σχολιάσω την μελωδία στο Nemesis sequence. Σου μεταφέρει την ένταση που ταιριάζει με αυτό που συμβαίνει. Επιπλέον, από τη στιγμή που το παιχνίδι ως εκεί που βρίσκομαι εγώ είναι πολύ dark (και έτσι πρέπει...), μπορείς να χρησιμοποιείς τον ήχο ως ''πυξίδα'' για να αποφύγεις κάποια από τα χτυπήματα από τα πλαϊνά, από πίσω, ακόμη και από πάνω. Γλίτωσα από βέβαιο θάνατο ένα σωρό φορές επειδή είχα τον ήχο εκεί που έπρεπε (headset και δεν είμαι καλά).

Εάν και ήμουν επιφυλακτικός με τα άπειρα Saves και τα αρκετά Checkpoints στο Hardcore, εντούτοις εδώ δείχνω συγκαταβατικός. Γιατί θα ρωτήσετε πολλοί. Διότι αν τερματίσετε στο Hardcore (σας παρακαλώ μην παίξετε στο Easy ή ακόμη και το Normal, λέγοντας μετά τι εύκολα που ήταν όλα...), τότε ξεκλειδώνει ακόμη μία δυσκολία. Η οποία δυσκολία εκτός από τα προφανή εμπόδια επανατοποθετεί, όπως έχω διαβάσει, εχθρούς, πυρομαχικά και άλλα πράγματα. Και όταν με το καλό τελειώσει και αυτό, ξεκλειδώνει και πέμπτη δυσκολία. Που πρακτικά αφαιρεί οποιαδήποτε διευκόλυνση σε κάθε τομέα. Εάν αυτό το ονομάζαμε ''scenario B'', τότε δάκρυα και ρίγη συγκίνησης θα διαπερνούσαν τα παραπονιάρικα πλήθη ανά τον πλανήτη. Εγώ προς το παρόν απολαμβάνω το Hardcore σε blind run, ανυπομονώντας για το ραντεβού μου με τις δύο παραπάνω δυσκολίες. Τις οποίες θα επιχειρήσω χωρίς πρώτα να έχω ξεκλειδώσει έξτρα όπλα και τα σχετικά. Αυτό θα το αφήσω για μετά.

Πάμε στον Nemesis. Προφανώς έχω παίξει λίγο για την ώρα, αλλά το πρώτο πραγματικό sequence του Nemesis ήταν εκεί που έπρεπε. Μελωδία, απρόβλεπτες κινήσεις από αυτόν, απρόβλεπτα πετάγματα, ταχύτητα. Εάν με ρωτήσετε αν ήθελες μέχρι τώρα και ''άλλο'' Nemesis, δεν μπορώ να απαντήσω κατηγορηματικά διότι δεν έχω φτάσει στο φινάλε. Πάντως με βάση το πώς είναι δομημένο το παιχνίδι, τότε θα έλεγα για την ώρα όχι. Είναι τόσο overpowered ο Nemesis που αν ήταν πάντα εκεί, τότε η όποια εξερεύνηση θα ήταν τρομακτικά δύσκολη, τουλάχιστον στο Hardcore που παίζω εγώ. Μετά την εμφάνισή του, είχα αφήσει ένα και μοναδικό μαγαζί προς επίσκεψη και έκλαψα για να πάω να μαζέψω όλα αυτά που έπρεπε, να τα πάω εκεί που έπρεπε και έπειτα να επιστρέψω και στην ''κύρια'' διαδρομή. Μου άρεσε τρελά αυτό το sequence, θεωρώ ότι κρατάει όσο πρέπει. Τον MrX μπορούσες εύκολα να τον αφήσεις πίσω έως αρκετά πίσω. Αυτός όμως πραγματικά δεν συγκρατιέται. Η ταχύτητά του είναι άλλο πράγμα.

Πάμε στο action oriented. Πάντα με βάση το όσο έχω παίξει. Παίζοντας στο Hardcore, δεν αισθάνομαι για την ώρα ότι μπορώ να το παίξω Ράμπο. Χρειάζεται το Dodge Mechanic όπως και να έχει. Επιπλέον, εγώ στο αρχικό κομμάτι της πόλης και στη μετά περιοχή δεν ένιωσα ότι κάποιος ή κάτι με έσπρωχνε μπρος τα μπροστά. Σε blind run και με τις όποιες αστοχίες μου, πρέπει λογικά να εξερεύνησα και να μάζεψα τα πάντα. Με προσοχή και με όλη μου την ησυχία, εκτός από το ένα μαγαζί που περιέγραψα παραπάνω. Το παιχνίδι για την ώρα ανταμείβει τον καλό σχεδιασμό κινήσεων και τιμωρεί τις τσαπατσουλιές και το αδιάκοπο ''forward moving''. Πήρες αυτό που χρειάζεται για να ανοίξεις κάτι, αλλά θεώρησες καλό να συνεχίσεις το δρόμο σου ατάραχος και να μην αφιερώσεις πραγματικά λίγο χρόνο για να πας να μαζέψεις ό, τι μπορείς; Τιμωρία, aka Nemesis, δηλαδή θεά της εκδίκησης σύμφωνα με τους αρχαίους Έλληνες. Και ο νοών νοείτω. Εγώ προσωπικά το βρήκα τίμιο. Αλλά μάλλον έχει να κάνει με τον τρόπο που παίζω.

Πάμε και στα πιο δυσάρεστα. Εάν αποχαιρέτησα οριστικά τους δρόμους της Raccoon, τότε πραγματικά λυπάμαι. Και όχι γιατί θα έχω πρόβλημα με τη διάρκεια. Λυπάμαι γιατί ήταν τόσο όμορφα αυτά που είδα και άκουσα που θα ήθελα να είναι περίπου άλλα τόσα. Ένα ακόμη κομμάτι της πόλης ας πούμε με την ίδια φιλοσοφία. Και ένα αντίστοιχο sequence με τον Nemesis να τιμωρεί τις όποιες βιασύνες μου. Τέλος, μου έλειψε πολύ η αναζήτηση κλειδιών-αντικειμένων μέχρι τώρα. Πολύ όμως! Προσοχή, δεν εννοώ όλα τα ίσως κουλά που σου έβαζε να μαζέψεις το πρωτότυπο, αλλά απλώς λίγο περισσότερα σε σχέση με τη σύγχρονη έκδοση. Θα ήταν αριστουργηματικό εάν συνέβαινε αυτό.

ΥΓ: Όσον αφορά το Resistance, θα ασχοληθώ στο μέλλον μαζί του μόνο και μόνο για να κάνω κάτι που δεν είχα την ευκαιρία ποτέ σε Resident Evil: να κάνω τον ''κακό''. Εμείς οι hardcore funs των Resident Evil έχουμε γλιτώσει από τα πάντα και ξέρουμε τι ''πρέπει'' να κάνουμε. Γιατί λοιπόν η επιβίωσή μου να εξαρτάται από τις καλές ή όχι κινήσεις άλλων παιχτών. Πάμε για mastermind λοιπόν και νομίζω θα το διασκεδάσω να κάνω τη ζωή δύσκολη σε άλλους. Μου ταιριάζει νομίζω με βάση τον τρόπο που προσεγγίζω τα Resident Evil...

Διάβασε περισσότερα
This comment was minimized by the moderator on the site

Εκανα 6,30 ώρες ψάχνοντας σπιθαμη προς σπιθαμή τους χώρους για να τελειωσω στο standard mode το παιχνιδι οπότε στο hardware υπολόγιζε πάνω κάτω στο 8ωρο .

This comment was minimized by the moderator on the site

Φίλε Γιώργο σίγουρα θα φτάσω ή και περάσω τον χρόνο αυτό. Όπως είπα στο μεγάλο μου σχόλιο, δοκιμάζω πράγματα και τα δοκιμάζω στο Hardcore. Και παράλληλα ''ρουφάω'' την ατμόσφαιρα. Ναι, θα μου λείψει το Clock Tower, το ίσως πιο ατμοσφαιρικό τμήμα του πρωτοτύπου. Αυτό που βλέπω ό,τι κάνει καλά για την ώρα το νέο Resident Evil 3 είναι να είναι προσαρμοστικό ανάλογα με το πώς παίζεις. Εγώ βέβαια...

Φίλε Γιώργο σίγουρα θα φτάσω ή και περάσω τον χρόνο αυτό. Όπως είπα στο μεγάλο μου σχόλιο, δοκιμάζω πράγματα και τα δοκιμάζω στο Hardcore. Και παράλληλα ''ρουφάω'' την ατμόσφαιρα. Ναι, θα μου λείψει το Clock Tower, το ίσως πιο ατμοσφαιρικό τμήμα του πρωτοτύπου. Αυτό που βλέπω ό,τι κάνει καλά για την ώρα το νέο Resident Evil 3 είναι να είναι προσαρμοστικό ανάλογα με το πώς παίζεις. Εγώ βέβαια είμαι της παλιάς σχολής και αυτός είναι και ο λόγος που πήγα κατευθείαν στο Hardcore. Το οποίο δεν είναι όσο Hard ήταν το αντίστοιχο του Remeke2 αλλά δίνει και πάλι τις στιγμές του. Μην ξεχνάμε όμως ότι στο Remake2 σχεδόν τίποτα, εξαιρουμένου ίσως του Mrx, δεν εμφανιζόταν σχεδόν τίποτα από πίσω σου. Θέλω να πω ότι αν βάδιζες προσεκτικά (να σημειώσω ότι σαν παίχτης σιχαίνομαι τα speedruns, στο Remake του 2 έφτασα μέχρι το S, διότι θεωρώ ότι το S plus καταστρέφει όλο το feeling. Όχι για τα τρία Save, αυτό το έχω, αλλά για αυτούς τους απίστευτα χαμηλούς χρόνους) τότε είχες έναν κάποιο έλεγχο της κατάστασης. Από την άλλη στο Remake του 3 θυμάμαι χαρακτηριστικά κάποιες φορές ότι μόλις είδα ζόμπια μπροστά μου άρχισα να βαδίζω προς τα πίσω για να ''τοποθετηθώ'' καλύτερα. Ε, 2-3 φορές είχε έρθει κάτι από πίσω και με ''αγκάλιασε''.

Διάβασε περισσότερα
This comment was minimized by the moderator on the site

ε εδω το S rank το εχεις για πλακα. ο μονος περιορισμος ειναι χρονος. μπορεις να grindαρεις λιγακι, να παρεις το unlimited rocket launcher κ να τρεξεις το παιχνιδι στο hardcore κ να παρεις S rank για πλακα. Το εκαναν πολυ πιο ευκολο κ πλέον δε σου το κοβει ουτε αυτο, ουτε saves ουτε τιποτα.

This comment was minimized by the moderator on the site

Ωραιο review.
Τα θετικά τα προσυπογράφω και με τα δυο μου χέρια . Εχω όμως μια ένσταση στα 2 αρνητικά τα οποία δεν ειναι αρνητικά αν το φιλοσοφήσεις . Η μικρη διάρκεια του παιχνιδιού δεν ειναι αρνητικό διότι παρόλο τη μικρή του διάρκεια ειναι χορταστικό . Το να πηγαίνεις πισω μπρος στις ίδιες περιοχές πραγμα που γινόταν κατα κόρον στο remake του 2 ευτηχώς δεν υπάρχει στο ...

Ωραιο review.
Τα θετικά τα προσυπογράφω και με τα δυο μου χέρια . Εχω όμως μια ένσταση στα 2 αρνητικά τα οποία δεν ειναι αρνητικά αν το φιλοσοφήσεις . Η μικρη διάρκεια του παιχνιδιού δεν ειναι αρνητικό διότι παρόλο τη μικρή του διάρκεια ειναι χορταστικό . Το να πηγαίνεις πισω μπρος στις ίδιες περιοχές πραγμα που γινόταν κατα κόρον στο remake του 2 ευτηχώς δεν υπάρχει στο remake 3. Νεες καταστασεις - περιοχές εναλλάσονται κάθε λιγο και λιγάκι και αυτο μονο θετικό μπορεί να θεωρηθεί.
Όσο για το 2ο που γράφεις για όσους περίμεναν μια αποτύπωση (ένα-προς-ένα) του αρχικού τίτλου, με συγχωρείς αλλα κάκώς την περιμεναν. Ο τιτλος του παιχνιδιού ξεκαθαρίζει τα παντα. Resident Evil 3 Remake. Remake τι σημαίνει ; Aναδημιουργώ, ξαναφτιάχνω τα πάντα απο την αρχή αλλάζοντας ότι γουστάρω. Δεν σημαινει ξαναφτιάχνω το αρχικό παιχνιδι απλα με πολυ καλυτερα γραφικά και cutscenes. Οπότε εκ των πραγμάτων δεν μπορουμε να το θεωρήσουμε ως αρνητικό.

Διάβασε περισσότερα
This comment was minimized by the moderator on the site

Υστερόγραφο : Γραφικά , ήχος , καταστάσεις, περιοχές, μάχη ένα σκαλι πιο πάνω απο το remake του 2.

This comment was minimized by the moderator on the site

βασικα remake σημαινει "ξαναφτιάχνω κάτι οπως ήταν".
αυτο που εχεις στο μυαλό σου ειναι "reimagining".

Για παραδειγμα, το Windwaker, το Halo 1, το black mesa, τα FF του DS κλπ, ειναι remakes. Ειναι το ιδιο παιχνιδι, με διαφορες βελτιωσεις.
Tα RE2, RE3, FF7 ειναι re-imagining.

αλλα πεφτουν όλα κάτω απο τη ίδια ταμπελα για λογους ευκολίας.
Oχι πως έχει σημασία, έτσι για τo χαβαλέ της συζήτησης

This comment was minimized by the moderator on the site

Για τον χαβαλέ της συζήτησης
Δεν μπορω να εκφέρω γνωμη αν τα παιχνίδια που ανέφερες ειναι remake η reimaiging μιας και τα περισσότερα απο αυτα που ανέφερες δεν τα χω παίξει .Αυτο που ξέρω στα σίγουρα είναι ότι το Remake του 3 το απολαυσα και θεωρω ότι απο άποψη γραφικών, μάχης, τοποθεσιών, cutscenes (στα οποία νομίζεις ότι παρακολουθείς ταινια και όχι παιχνίδι) ειναι ενα σκαλι...

Για τον χαβαλέ της συζήτησης
Δεν μπορω να εκφέρω γνωμη αν τα παιχνίδια που ανέφερες ειναι remake η reimaiging μιας και τα περισσότερα απο αυτα που ανέφερες δεν τα χω παίξει .Αυτο που ξέρω στα σίγουρα είναι ότι το Remake του 3 το απολαυσα και θεωρω ότι απο άποψη γραφικών, μάχης, τοποθεσιών, cutscenes (στα οποία νομίζεις ότι παρακολουθείς ταινια και όχι παιχνίδι) ειναι ενα σκαλι καλυτερο απο το Remake του 2. Επισης αυτο που ξέρω στα σίγουρα είναι για μηχάνημα 7ετίας κρατιέται παρα πολυ καλα το ps4

Διάβασε περισσότερα
This comment was minimized by the moderator on the site

Θα ηθελα να το παιξω αλλα παιχνιδι 5 ωρων στα 60 ευρω δεν αγγιζω. οταν πεσει στα 20 μαλλον.
Ψηλη βαθμολογια εχει παρει για τοσο μικρο παιχνιδι. Επισης οι κομμενες περιοχες ενα ακομα μειον.

This comment was minimized by the moderator on the site

Και το Journey ειναι δυο ωρες αλλα δε του κοβεις βαθμους. Εννοω οτι η διάρκεια δεν ειναι παντα παρεα με την ποιότητα (γκουχ, τα περισσότερα open world ) . Φυσικά, αν το δεις από πλευράς τιμής, τότε αλλάζει το πράγμα εντελως.
Κ εγω λατρεψα το Journey αλλα δε θα εδινα 60Ε. Οπως κ δε θα δωσω κ εδω, αγαπαμε τη σειρα αλλα το συγκεκριμένο θα μπορούσε να βγει σε πιο λογικη τιμη. δε πειραζει, θα...

Και το Journey ειναι δυο ωρες αλλα δε του κοβεις βαθμους. Εννοω οτι η διάρκεια δεν ειναι παντα παρεα με την ποιότητα (γκουχ, τα περισσότερα open world ) . Φυσικά, αν το δεις από πλευράς τιμής, τότε αλλάζει το πράγμα εντελως.
Κ εγω λατρεψα το Journey αλλα δε θα εδινα 60Ε. Οπως κ δε θα δωσω κ εδω, αγαπαμε τη σειρα αλλα το συγκεκριμένο θα μπορούσε να βγει σε πιο λογικη τιμη. δε πειραζει, θα πεσει γρηγορα η τιμή, ειδικα στα μεταχειρισμενα

Διάβασε περισσότερα
This comment was minimized by the moderator on the site

Εγώ πάντος δηλώνω πάρα πολύ απογοητευμένος από αυτό το remake. Η raccoon city είναι μόνο και μόνο το demo του παιχνιδιού βλέπω ότι κάποιοι λένε ότι άμα παίξεις στο hardcore, μεγαλώνει η διάρκεια του χάνοντας όλη την ώρα. Επιτρέψτε μου να πω ότι στο standard που το έπαιξα, έχασα 17 φορές οι όποίες για ένα τόσο μικρό game είναι αρκετές. Το game το έβγαλα σε 4 ώρες ψάχνοντας τα πάντα. Έχουν κόψει...

Εγώ πάντος δηλώνω πάρα πολύ απογοητευμένος από αυτό το remake. Η raccoon city είναι μόνο και μόνο το demo του παιχνιδιού βλέπω ότι κάποιοι λένε ότι άμα παίξεις στο hardcore, μεγαλώνει η διάρκεια του χάνοντας όλη την ώρα. Επιτρέψτε μου να πω ότι στο standard που το έπαιξα, έχασα 17 φορές οι όποίες για ένα τόσο μικρό game είναι αρκετές. Το game το έβγαλα σε 4 ώρες ψάχνοντας τα πάντα. Έχουν κόψει τόσα πολλά από το remake και έχουν βάλει ένα κάρο άσχετα πράματα που δεν είχε το original και πραγματικά μόνο αυτοί ξέρουν γιατί το ονόμασαν re3. Ο Nemesis είναι το ποιο δυνατό χαρτί του original με της random εμφανίσεις του, ανάλογα με τις επιλογές που έχεις κάνει το πόσο έξυπνα σχεδιασμένος ήταν κάνοντας stalk τον παίχτη σε σημεία παίζοντας έκεινο το creepy theme του original και ξέρεις ότι βρισκεται κοντά χωρίς όμως να ξέρεις πραγματικά σε ποιο σημείο θα πεταχτεί. Το original θύμηζε σε σημεία παίχνιδια του στυλ clock tower. Η capcom έχει δείξει ότι είναι άψογη σε αυτού του είδους παίχνιδια με εχθρούς που κάνουν stalk τον παίχτη με το haunting ground να είναι από τα ποιο δυνατά χαρτιά της, αφού όλο το game είναι εντελός dynamic με τους εχθρούς που σε κηνηγάνε. Στο remake ο Nemesis είναι η απόλυτη απογοήτευση... Ειληκρινά έδω είναι μόνο και μόνο scripted οι εμφανίσεις του με forced chase σημεία χωρίς την δημιουργία αγωνίας. Έχει ένα σημείο που είναι κάπως ποιο dynamic αλλά πραγματικά τελιώνει πάρα πολύ γρήγορα... Και πραγματικά κρίμα βλέποντας τι κάνανε με τον mr. X στο re2 remake, το re3 remake είχε τόσο potential που δεν το εκμεταλεύτηκε καθόλου. Η απολυτη χαμένη ευκαιρία θα το χαρακτήριζα. Οπότε ναι άμα είσαι fan του original θα απογοήτευτείς. Αλλά αμα δεν έχεις παίξει το original και έχεις παίξει μόνο το re2 remake, πάλι θα απογοήτευτείς γιατί αυτό έδω είναι πάρα πολύ ξεκάθαρο ότι είναι dlc του re2 remake και μας το δώσανε full price γιατί βάλανε και το resistance μέσα.

Διάβασε περισσότερα
This comment was minimized by the moderator on the site

Και για τους hardcore fans του original... Προσοχή spoilers:
https://www.youtube.com/watch?v=jTrIiT22vlM

This comment was minimized by the moderator on the site

Mε τέτοια διάρκεια και με τέτοια "κόψιμο" που έκαναν σε βασικές περιοχές, για μένα είναι "NO". Το περίμενα πως και πως, αλλά δεν αξίζει full price. Όταν πέσει στα 20 Ευρώ θα το πάρω. Αγαπάμε αυτό που κάνει η Capcom, αλλά μη ψάχνει και για χάνους!

This comment was minimized by the moderator on the site

H διαφορά μας έγκειται στο εξης νευραλγικό σημείο :

Eσυ βασίζεσαι σε review που διαβάζεις χωρίς να έχεις παίξει το παιχνίδι.
Εγω διαβαζω το review έχοντας ηδη παίξει τα R.Ε. remake 2 + 3.

-Ναι μεν το 2 ειναι ποιο μεγάλο απο το 3 και εχει αρκετους γρίφους που δεν έχει το 3 αλλα έχει πολυ βαρετό backtracking στα ίδια μέρη που αυτο ουσιαστικά είναι που αυξάνει την διάρκειά του...

H διαφορά μας έγκειται στο εξης νευραλγικό σημείο :

Eσυ βασίζεσαι σε review που διαβάζεις χωρίς να έχεις παίξει το παιχνίδι.
Εγω διαβαζω το review έχοντας ηδη παίξει τα R.Ε. remake 2 + 3.

-Ναι μεν το 2 ειναι ποιο μεγάλο απο το 3 και εχει αρκετους γρίφους που δεν έχει το 3 αλλα έχει πολυ βαρετό backtracking στα ίδια μέρη που αυτο ουσιαστικά είναι που αυξάνει την διάρκειά του τίτλου.

- Η μάχη στο 3 έχει βελτιωθεί με την αποφυγή (dodge) σε σχέση με το 2 που ακόμη και δυνατό όπλο να είχεις απαξ και σε πετυχαιναν 2 νεκροζώντανοι σε μια γωνία σε στέλναν να πιείς καφέ με τον άγιο Πέτρο.

-Το 2 έχει πολυ καλα γραφικά αλλά στο 3 το πήγαν σε άλλο επίπεδο λαϊκιστί τα γραφικά ρίχνουν σαγόνια.
Το ιδιο ισχυει και για τις cutscenes που στο 3 ειναι σαν λες και παρακολουθείς κινηματογραφική ταινία.!!

- Πιο ενδιαφέρουσα η ιστορία του 3 και συναντάς περισσότερους χαρακτήρες από το 2.

Για όποιον ενήλικα έχει το χρόνο θα του πρότεινα να παιξει και τα δυο παιχνίδια αλλα αν ήταν να διαλεξει μεταξυ remake 2 και 3 θα του πρότεινα σαφέστατα το 3.

Και όπως έγραψα και πιο πάνω για αυτά που προσφέρει το παιχνίδι τα 60 ευρώπουλα μια χαρά είναι.

Διάβασε περισσότερα
This comment was minimized by the moderator on the site

Για αυτό υπάρχουν και τα reviews. Για να ξέρουμε εάν θα επενδύσουμε σε κάτι ή όχι.

Για το backtracking, δε καταλαβαίνω πως είναι αρνητικό στο REmake2. Υπήρχε και στο original. Τα RE ανέκαθεν είχαν αυξημένη διάρκεια ελέω backtracking και πολλών διαφορετικών endings. Εδώ τα αφαίρεσαν όλα. Και τα διαφορετικά τέλη, και τις επιλογές με το Nemesis που ήταν το "μισό" παιχνίδι.

Και εμένα αγαπημένο...

Για αυτό υπάρχουν και τα reviews. Για να ξέρουμε εάν θα επενδύσουμε σε κάτι ή όχι.

Για το backtracking, δε καταλαβαίνω πως είναι αρνητικό στο REmake2. Υπήρχε και στο original. Τα RE ανέκαθεν είχαν αυξημένη διάρκεια ελέω backtracking και πολλών διαφορετικών endings. Εδώ τα αφαίρεσαν όλα. Και τα διαφορετικά τέλη, και τις επιλογές με το Nemesis που ήταν το "μισό" παιχνίδι.

Και εμένα αγαπημένο παιχνίδι είναι το RE3, αλλά δεν έχει καλή ιστορία, όπως όλα τα RE. Μη κοροιδευόμαστε. Μεταξύ μας είμαστε :P

Καλά κάνεις και το γουστάρεις, αλλά έγιναν κακές επιλογές από τους δημιουργούς.

Διάβασε περισσότερα
This comment was minimized by the moderator on the site

Επιχειρηματολογώ λέγοντας τα εξής επιχειρήματα :Στο backtracking οι απόψεις διίστανται . Καποιους παίκτες δεν τους χαλάει να μεγαλώνει το παιχνίδι σε διάρκεια πήγαινε έλα με το backtracking .
Όμως υπαρχει μια μερίδα παικτών τους οποιους τους ενοχλει . Σε αυτήν την μεριδα παικτών ανήκω και γω. Προτιμώ ενα παιχνιδι 6 ωρων που σε κάθε λεπτο θα έχω κατι καινουργιο να κάνω, να ανακαλυτπω...

Επιχειρηματολογώ λέγοντας τα εξής επιχειρήματα :Στο backtracking οι απόψεις διίστανται . Καποιους παίκτες δεν τους χαλάει να μεγαλώνει το παιχνίδι σε διάρκεια πήγαινε έλα με το backtracking .
Όμως υπαρχει μια μερίδα παικτών τους οποιους τους ενοχλει . Σε αυτήν την μεριδα παικτών ανήκω και γω. Προτιμώ ενα παιχνιδι 6 ωρων που σε κάθε λεπτο θα έχω κατι καινουργιο να κάνω, να ανακαλυτπω νέους χώρους -δωμάτια και όχι ενα παιχνιδι 12 ωρων που σχεδόν τις μισες ώρες απο αυτες που παίζω θα τις αναλώσω στο να επισκέπτομαι τα ιδια δωμάτια -μέρη ξανα και ξανά .
Για μένα το backtracking σε οποιαδήποτε single player παιχνίδι υπάρχει για τον λόγο που προανέφερα είναι αρνητικό. ( Εξαιρουνται τα οpen world παιχνίδια λόγω της φύσης τους )

Διάβασε περισσότερα
This comment was minimized by the moderator on the site

Το παιχνίδι θα ήταν ιδανικό αν στη θέση του ξένου προς τους τίτλους RE multiplayer, υπήρχε ένα ολοκληρωμένο playthrough με τον δεύτερο χαρακτήρα ίδιας διάρκειας και δομής. Πολύ καλό το άρθρο. Ελπίζουμε σε remake RE4 με Leon και Ada.

There are no comments posted here yet