"Μακάρι Alien στον ύπνο σου".

Το concept του "κυνηγού και των θηραμάτων" (ή το αντίθετο;) φαίνεται πως δεν έχει βρει ακόμα το πάτημά του στην αγορά. Μεγάλες παραγωγές, όπως το Evolve, πνίγηκαν μέσα στη δίψα του παίκτη για περισσότερο περιεχόμενο και πιο ουσιαστικό gameplay, ενώ μικρότερες προσπάθειες, όπως το Friday the 13th (της ίδιας εταιρίας που δημιούργησε το Predator Hunting Grounds), το οποίο διαθέτει διασκεδαστικό και ισορροπημένο gameplay, σχεδόν χάθηκαν στο πέρασμα του χρόνου. Τα αίτια που το concept δεν ορθοπόδησε ποτέ στην αγορά μπορούν να καταλογιστούν σε πολλούς παράγοντες, από την περίοδο κυκλοφορίας μέχρι την επαναλαμβανόμενη, ρηχή, φύση του. Όταν όμως το αδιάφορο concept συνδυάζεται με κακή εκτέλεση, το αποτέλεσμα είναι μια σίγουρη αποτυχία.

Ο λόγος για το Predator: Hunting Grounds, ένας τίτλος που δυστυχώς ανήκει στην τελευταία από τις προαναφερθείσες κατηγορίες. Η δομή του Predator: Hunting Grounds είναι ίδια με εκείνη των προαναφερθέντων παιχνιδιών: Πέντε παίκτες ρίχονται σε μια αρένα, με τους τέσσερις εξ αυτών να είναι μέλη στρατιωτικής ομάδας και τον πέμπτο, τον αντίπαλό τους, να αναλαμβάνει το ρόλο του Κυνηγού. Στόχος και των δύο πλευρών σε αυτό το assymetrical multiplayer shooter είναι, φυσικά, να εξολοθρεύσουν τον αντίπαλο πρώτοι. Όμως, σε αντίθεση με το Friday the 13th, το Predator έχει σοβαρή έλλειψη ατμόσφαιρας και ισορροπημένου gameplay (μεταξύ πολλών ακόμα προβλημάτων). 

Predator Hunting Grounds IMAGE 1

Το βασικό πρόβλημα του Predator: Hunting Grounds είναι ότι δεν καταφέρνει να δημιουργήσει κάποιον ουσιαστικό λόγο ενασχόλησης μαζί του. Τα αρνητικά κομμάτια του διαδέχονται το ένα το άλλο από το πρώτο λεπτό. Το πρώτο πράγμα που θα παρατηρήσει ο παίκτης μόλις καταφέρει να συνδεθεί σε lobby (μιας και ακόμα και με διαθέσιμη την επιλογή για cross play μεταξύ κατόχων του παιχνιδιού σε PlayStation 4 και αντίστοιχων σε PC, η αναμονή για την έναρξη του αγώνα αγγίζει σχεδόν κάθε φορά τα 10 λεπτά!) είναι ο τεχνικός τομέας, τα γραφικά και τα animations σε χαρακτήρες και όπλα.

Παρόλο που πίσω από το παιχνίδι κρύβεται η Unreal Engine 4 (μηχανή γραφικών που επάνω της έχουν αναπτυχθεί παιχνίδια όπως τα Borderlands 3, Star Wars: Jedi Fallen Order, Gears 5 κ.α.), ο οπτικός τομέας είναι από τους χειρότερους που έχουμε συναντήσει σε παιχνίδι αυτής της γενιάς. Το περιβάλλον δεν φέρει καθόλου ρεαλιστικά textures και σκιάσεις, οι χαρακτήρες και οι κινήσεις τους μοιάζουν "ξύλινες", τα πρόσωπά τους δεν διαθέτουν κανένα facial expression, το ισχυρό aliasing σε σημεία κουράζει ακόμα και τα πιο δυνατά μάτια ενώ το framerate κυμαίνεται από τα 10 μέχρι τα 20 fps.

Predator Hunting Grounds IMAGE 2

Οι παίκτες που θα καταφέρουν να προσπεράσουν τον χαμηλής ποιότητας τεχνικό τομέα, θα βρεθούν αντιμέτωποι με ένα ρηχό και αδιάφορο gameplay, επαναλαμβανόμενων objectives, όπου θα πρέπει να πατήσουν "τετράγωνο" για να ανοίξουν πόρτες και να βρουν στοιχεία σε μια περιοχή, όσο ορδές (κακογραμμένης) Α.Ι. τρέχουν κατά πάνω τους (τουλάχιστον τις φορές που δεν τρέχουν επάνω σε τοίχους). Δυστυχώς, ο τίτλος της IllFonic δεν φέρει καμία καινοτόμα ή τουλάχιστον ενδιαφέρουσα ιδέα, objective ή μηχανισμό. Με μοναδικό objective να επιζήσουν δραπετεύοντας ή σκοτώνοντας τον Predator, οι παίκτες ώρες ώρες θα αναρωτηθούν αν σε τρίτο πρόσωπο οι κινήσεις τους μοιάζουν τόσο ανόητες όσο και αυτές της ΑΙ.

Πέρα των παραπάνω, το gameplay παρουσιάζει σοβαρά θέματα έλλειψης ισορροπίας. Ο υπερβολικά δυνατός Predator μπορεί να αφανίσει ολόκληρη την ομάδα μέσα σε μερικά δευτερόλεπτα από τη σύνδεση στο lobby. Ο μοναδικός τρόπος για να επιζήσει η ομάδα, να σκοτώσει ή να απωθήσει για λίγο τον Predator, είναι να μείνουν οι παίκτες ενωμένοι ώμο-με-ώμο ο ένας με τον άλλο. Για να δώσει ακόμα μια ευκαιρία στον ήδη υπερβολικά δυνατό Predator να κερδίσει το round, η IllFonic δημιούργησε ένα από τα χειρότερα respawn systems σε σύγχρονο multiplayer, όπου κάποιος παίκτης πρέπει να ταξιδέψει στην άλλη γωνία του χάρτη για να κάνει respawn τον teammate του, ενώ στο παραπάνω προσθέστε και το περιορισμένο ammunition, που είναι σχετικά δυσεύρετο και παρατημένο κάπου μέσα στον χάρτη.

Predator Hunting Grounds IMAGE 3

Τέλος, σε όλα τα παραπάνω προστίθενται τα παιδικά λάθη για έναν τίτλο της κατηγορίας FPS (ή για μια ομάδα ανάπτυξης σχετικά αρχάρια στην κατηγορία) όπως η έλλειψη ουσιαστικού aim assist, damage values που δεν περιορίζονται σε if (bulletPos = playerPos ) (playerHealth = playerHealth - 1;), τρία σε αριθμό και μονότονα maps ίδιας θεματολογίας και σχεδιασμού, έλλειψη αλλαγής ρυθμίσεων εικόνας, όπως η δυνατότητα κλεισίματος του blur σε περιβάλλον και όπλο ή μείωση του grain effect, “πνιγμένος” ήχος εκρήξεων και πυροβολισμών κ.α.

Θα θέλαμε να κλείσουμε γράφοντας κάτι όπως: "τα θετικά στοιχεία του παιχνιδιού περιορίζονται στη μέτρια αίσθηση των όπλων όσον αφορά στο recoil και στο σχετικά εκτενές customisation αυτών, με τις διάφορες αλλαγές σε γεμιστήρες και κάνες να έχουν τουλάχιστον οπτικό αντίκτυπο στα όπλα". Δεν γίνεται να κλείσουμε έτσι, όμως, πρέπει να το παραδεχτούμε. Όχι λοιπόν, το Predator Hunting Ground δεν έχει καθόλου εκτενές customisation στα όπλα, ούτε καλό recoil. Μάλιστα, με το ζόρι διαθέτει customisation και αυτό κατά πάσα πιθανότητα για να μπορέσει να υποστηρίξει το σύστημα lootboxes που διαθέτει, και το οποίο μάλλον δουλεύει "άψογα", αφού από τα πρώτα δύο κιόλας πακέτα που καταφέραμε να ανοίξουμε, πέσαμε επάνω σε duplicate item. Δεν χωράει αμφιβολία, λοιπόν, ότι το project της lllFonic είναι μια από τις μεγαλύτερες απογοητεύσεις της τρέχουσας γενιάς hardware και μια ακόμα απογοήτευση για το γενικότερο franchise Predator, που δεν λέει να "σηκώσει κεφάλι".

Το Predator: Hunting Grounds κυκλοφορεί για PS4 και PC από τις 24 Απριλίου. Το review βασίστηκε στην έκδοσή του για το PS4.


 

Τσέκαρε το βίντεο

Θετικά

  • Κάτω από τις κατάλληλες συνθήκες, όπου τόσο η ομάδα όσο και ο Predator παίζουν με τακτική, το παιχνίδι καταφέρει να δώσει την εντύπωση στους παίκτες ότι ο χρόνος τους δεν χάθηκε άδικα.

Αρνητικά

  • Όλο το υπόλοιπο παιχνίδι.

Βαθμολογία

Η αρχη έγινε ένα κυριακάτικο πρωινό μπροστά από μια μικρή CRT τηλεόραση με την δεσποινίδα Croft στην πρώτη κονσόλα της Sony. Έκτοτε τα πράγματα έχουν αλλάξει πολύ και τα online πεδία μάχης των FPS παιχνιδιών κερδίζουν κατά κράτος στις προτιμήσεις του. Όταν οι περιστάσεις το απαιτούν και οι κυκλοφορίες μεγάλων single player only παιχνιδιών αρχίζουν να συσσωρεύονται, κλείνει το router και απολαμβάνει αυτά τα παιχνίδια εξίσου. Του αρέσουν οι τηλεοπτικές σειρές όσο και τα βιντεοπαιχνίδια.

Σχετικά άρθρα βάσει tags

Connection Haunted - Review
Μερικοί servers καλύτερα να μένουν άδειοι.
Tο μεγαλύτερο project στην ιστορία της FromSoftware θα είναι το Elden Ring
Και διερευνήσεις για κοινά στοιχεία με το Game of Thrones.
Το Doom Eternal έρχεται στο Xbox Game Pass
Στις αρχές του επόμενου μήνα.
Νέο trailer για το Dragon Quest XI S - Definitive Edition
Καθώς το παιχνίδι ξεπέρασε τα 6 εκατομμύρια αντίτυπα σε πωλήσεις.
Αποκάλυψη νέας cloud gaming υπηρεσίας από την Amazon
Μεγαλώνει ο ανταγωνισμός στην εν λόγω κατηγορία υπηρεσιών.
Νέο trailer για το NieR Replicant ver.1.22474487139
Μαζί με επιβεβαίωση της ημερομηνίας διάθεσης.
Έτοιμο το επόμενο expansion του Nioh 2
Με διάθεση στα μέσα Οκτωβρίου.
Nexomon: Extinction - Review
Pokémon στη θέση των Pokémon.
Νωρίτερα η διάθεση του Remothered: Broken Porcelain
Επτά μέρες νωρίτερα η επίσκεψή μας στο Ashmann Inn.

Περισσότερα σε αυτή την κατηγορία:

Άτομα σε αυτή τη συζήτηση

Comments (6)

This comment was minimized by the moderator on the site

Και αυτό το πράγμα ήταν στην παρουσίαση της Sony.

This comment was minimized by the moderator on the site

https://i.kym-cdn.com/entries/icons/original/000/028/186/spidey.jpg

This comment was minimized by the moderator on the site

Ως φαν των ταινιων εκανα το λαθος και το αγορασα day 1. Στερνη μου γνωση. Οπως τα λεει το παιδι στο review ειναι. Κριμα...

This comment was minimized by the moderator on the site

Φίλος του σύμπαντος των Predator κι εγώ. Αλλά στη μεταφορά τους στα παιχνίδια έχουμε θέμα, αν και φυσικά δεν τα έχω παίξει όλα. Λίγο μεράκι θέλει κι ο έρμος ο Κυνηγός και δεν το βρίσκει. Κρίμα. Αν ήμουν developer θα έφτιαχνα ένα semi open third person game με κεντρικό χαρακτήρα τον Predator. Με βία, σταδιακό ξεκλείδωμα skills και gudgets. Με hunting grounds σε ζούγκλα, έρημο, απομωνομενες...

Φίλος του σύμπαντος των Predator κι εγώ. Αλλά στη μεταφορά τους στα παιχνίδια έχουμε θέμα, αν και φυσικά δεν τα έχω παίξει όλα. Λίγο μεράκι θέλει κι ο έρμος ο Κυνηγός και δεν το βρίσκει. Κρίμα. Αν ήμουν developer θα έφτιαχνα ένα semi open third person game με κεντρικό χαρακτήρα τον Predator. Με βία, σταδιακό ξεκλείδωμα skills και gudgets. Με hunting grounds σε ζούγκλα, έρημο, απομωνομενες βάσεις και πολυποίκιλα αστικά περιβάλλοντα και τις αντίστοιχες προσαρμογές των ικανοτήτων και του εξοπλισμού του κυνηγού στις απαιτήσεις του περιβάλλοντος. Και epic κλείσιμο στο διάστημα ή σύγκρουση με κάποιον high grade Predator με έμφαση στις απαιτήσεις του επιλεγμένου περιβάλλοντος. Ας ελπίζουμε στο PS5...

Διάβασε περισσότερα
This comment was minimized by the moderator on the site

To πρόσφατο Alien vs Predator του... 1999 είχε πλάκα στο πώς χειριζόσουν το Alien θυμάμαι, φαντάζομαι θα είχε πλάκα και ως Predator, δεν θυμάμαι τίποτα. Δεν το είχα προχωρήσει πολύ βέβαια οπότε και θα ήταν ανεύθυνο εκ μέρους μου να το προτείνω για αγορά.

This comment was minimized by the moderator on the site

Aπο τις περιπτώσεις παιχνιδιών που απο το Lauch trailer αντιλαμβάνεσαι ότι θα είναι μάπα το καρπούζι.

There are no comments posted here yet