Το σύμπαν Star Wars επιστρέφει δυναμικά με τον καλύτερο τίτλο των τελευταίων ετών

Πέρασαν πολλά χρόνια από το τελευταίο αξιόλογο action Star Wars παιχνίδι. Η σειρά Jedi Knight είχε θέσει εξαιρετικά υψηλά standards για το είδος, τόσο που ήταν δύσκολο να ξεπεραστούν. Έτσι, όλα τα παιχνίδια που ακολούθησαν απέφυγαν τον action τομέα και περιπλανήθαν στους χώρους των strategy, RPG, FPS, ακόμα και tactical shooter. Τα tie-in movie games που κυκλοφόρησαν ήταν μεν action, αλλά η υλοποίησή τους ήταν το λιγότερο απαράδεκτη. Φαίνεται όμως, πως με την επερχόμενη τότε νέα γενιά κονσόλων, φύσηξε ένα φρέσκο αεράκι στα γραφεία της Lucas Arts.

Το concept ενός νέου παιχνιδιού ξεκίνησε το 2004 από μια μικρή ομάδα ατόμων, η οποία προσπαθούσε να δημιουργήσει ένα νέο Star Wars IP και να χτίσει μια νέα και συναρπαστική ιστορία. Πάνω από 100 σενάρια δημιουργήθηκαν για αυτόν τον σκοπό (ανάμεσά τους και ένα με κεντρικό ήρωα ένα Wookie!), αλλά κάτω από τις οδηγίες και την κριτική του George Lucas, αποφάσισαν να αγγίξουν μια χρονική στιγμή που ως τότε ήταν το απόλυτο ταμπού: Την περίοδο ανάμεσα στα επεισόδια III και IV. Σε κανέναν, ως τότε, δεν είχε επιτραπεί να αγγίξει εκείνη τη χρονική περίοδο, κάτι που οδήγησε αμέσως σε φοβερό ενθουσιασμό οπαδούς και δημιουργούς. Τι συνέβη στον Anakin όταν πέθανε η Padme; Πως εξοντώθηκαν οι υπόλοιποι Jedi; Πως δημιουργήθηκε η Rebellion; Αυτά και πολλά ακόμη ήρθε να απαντήσει το Force Unleashed.

Στο  νέο παιχνίδι της LucasArts έχουμε τον έλεγχο του Starkiller, του μυστικού μαθητευόμενου του Darth Vader, ο οποίος τον βρήκε και τον μεγάλωσε από μικρό παιδί ως έναν αξιόμαχο και ισχυρό Sith. Με την αυτοκρατορία να ελέγχει ήδη τον γαλαξία εδώ και χρόνια, ο Darth Vader αποφασίζει να στείλει τον μαθητή του σε μια αποστολή εξόντωσης των τελευταίων Jedi που έχουν ξεφύγει. Το σχέδιό του έχει όμως διπλό νόημα καθώς, στην ουσία, εκπαιδεύει τον Starkiller και ταυτόχρονα τον δοκιμάζει έτσι ώστε να μπορέσουν μαζί να εξοντώσουν τον Emperor Palpatine και να εξουσιάσουν αυτοί τον γαλαξία. Στο ταξίδι του ο Αpprentice θα έχει για συντροφιά τον Proxy -ένα ρομπότ που τον προστατεύει από μικρό και ταυτόχρονα προσπαθεί να τον...σκοτώσει- αλλά και την Juno Eclipse, την πιλότο του σκάφους του.

Δυστυχώς, είναι αδύνατον να σας δώσουμε περισσότερες πληροφορίες για το σενάριο καθώς έτσι θα αποκαλύψουμε πολλές εκπλήξεις. Μπορούμε όμως να αναφέρουμε ότι θα συναντήσετε αρκετά παλιά πρόσωπα και θα γνωρίσετε αρκετά νέα. Θα ζήσετε νέα δράματα και θα κερδίσετε νέες επικές μάχες, ενώ αξίζει να αναφερθεί ότι όλα όσα συμβαίνουν στο παιχνίδι, έχουν εγκριθεί από τον George Lucas ως "canon". Αυτό σημαίνει ότι το Force Unleashed είναι στην ουσία το Star Wars Episode 3,5 ! Σεναριακά λοιπόν, το παιχνίδι αριστεύει.

Αν και δεν θα ζήσετε κάποια φοβερή έκπληξη του τύπου "No Luke, I am your father", το σενάριο είναι εξαιρετικά καλογραμμένο, με πολύ ενδιαφέροντες χαρακτήρες και στιγμές. Σε συνδυασμό με την απίστευτη ατμόσφαιρα του τίτλου, θα αφήσει σίγουρα και τους πιο απαιτητικούς οπαδούς του σύμπαντος Star Wars ικανοποιημένους. Μοναδικό μελανό σημείο, η ολοκλήρωση της Dark Side, την οποία βρήκαμε λίγο προχειροφτιαγμένη. Λέμε της Dark Side γιατί το παιχνίδι προσφέρει και Light Side ολοκλήρωση, η οποία -κατά τον George Lucas- είναι και η "σωστή". Το πρόβλημα εδώ είναι ότι ο παίκτης επιλέγει πoιο μονοπάτι θα ακολουθήσει μόνο την τελευταία στιγμή στο παιχνίδι, αναιρώντας έτσι κάθε ύπαρξη επιλογής στο σύνολο του παιχνιδιού.

To όνομα του τίτλου περιγράφει πλήρως το συναίσθημα και την αισθητική του παιχνιδιού. Ο παίκτης είναι ο πιο ταλαντούχος χρήστης της Force όλων των εποχών και αυτό αποδεικνύεται από την πρώτη κιόλας στιγμή. Ξεχάστε τα απλά σπρωξίματα "Force Push" που είχατε δει ως τώρα, ή τον μικρό ηλεκτρισμό του Emperor, ή και ακόμα και τον Yoda να σηκώνει ολόκληρο X-Wing. Ο Starkiller είναι η ΑΠΟΛΥΤΗ πολεμική-force-μηχανή, με τις δυνάμεις του να αγγίζουν τα όρια της υπερβολής!

{PAGE_BREAK}

Το γενικότερο gameplay του τίτλου είναι απλό. Προχωράμε, σκοτώνουμε ό,τι κινείται, λύνουμε κάποιο υποτυπώδες puzzle και συνεχίζουμε. Αραιά και που, θα εμπλακούμε σε μάχες με mini-bosses -όπως Rancors, Imperial Guards και άλλα- τα οποία θα απαιτήσουν αρκετή από την αντοχή μας για να νικηθούν -τουλάχιστον την πρώτη φορά. Σκοτώνοντας έναν αντίπαλο, κερδίζουμε experience points (force points) με τους οποίους μπορούμε να ανεβούμε level. Το level system, αν και δεν είναι φυσικά τόσο αναλυτικό όσο το αντίστοιχο στα παιχνίδια Knights of the Old Republic, κάνει καλά την δουλειά του. Έχει τρία τμήματα, στα οποία μπορούμε να ξεκλειδώσουμε νέα Lightsaber combos, να αναβαθμίσουμε την ισχύ των force powers και να ενδυναμώσουμε το χαρακτήρα μας.

Επίσης, μέσα στην κάθε πίστα, βρίσκονται κρυμμένα διάφορα bonus boxes τα οποία μάς δίνουν έξτρα experience, έξτρα πόντους αναβάθμισης αλλά και νέα χρώματα και δυνάμεις για το Lightsaber. Εκτός των παραπάνω, υπάρχουν κάποια κόκκινα Sith holocrons τα οποία προσδίδουν επιπρόσθετες δυνάμεις (όπως απεριόριστο force, invincibility, power drain) για περιορισμένο χρονικό διάστημα, κάνοντας έτσι τη ζωή μας πιο εύκολη σε κάποια πιο απαιτητικά σημεία.

Στο τέλος κάθε πίστας, έρχεται η στιγμή να αντιμετωπίσουμε ένα μεγάλο boss. Και εδώ είναι το σημείο όπου το το παιχνίδι πραγματικά διαπρέπει. Οι περισσότερες από αυτές τις μάχες είναι τόσο επικές που μοιάζουν να ξεπήδησαν από κάποια ταινία. Ο κάθε αντίπαλος έχει τις δικές του ιδιαιτερότητες και είναι σίγουρο ότι δεν παραδίδει εύκολα τα όπλα του. Όταν προς το τέλος καταφέρνουμε να τον νικήσουμε, αρχίζει ένα quick time event, στο οποίο πρέπει να πατήσουμε τα κατάλληλα κουμπιά εντός συγκεκριμένου χρονικού ορίου για να τον αποτελειώσουμε. Αυτά τα events είναι τόσο εντυπωσιακά, που πολλές φορές θα... σηκωθείτε απο τον καναπέ φωνάζοντας, παρασυρμένοι από την ένταση της στιγμής. Από την άλλη, όμως, επειδή ο παίκτης είναι αναγκασμένος να προσέχει το κάτω μέρος της οθόνης για να δει πιο κουμπί πρέπει να πατήσει, πολλές φορές η προσοχή του από τα τεκταινόμενα αποσπάται. Αλλά αυτό είναι ένα γενικότερο πρόβλημα των quick time events που δυστυχώς ακόμα δεν έχει βρει την κατάλληλη λύση.

Σε αυτό το σημείο αξίζει να ρίξουμε μια αναλυτική ματιά στις Force Powers. Υπάρχουν έξι στο σύνολο, με την πιο κοινή να είναι η Force Push, η δύναμη που σπρώχνει οτιδήποτε βρίσκεται μπροστά στον χαρακτήρα, τινάζοντάς το πολλά μέτρα μακριά. Η Force Push είναι χρήσιμη για να καταστρέφουμε αντικείμενα, κτίρια και κλειστές πόρτες, καθώς και για να πετάμε εχθρούς από γέφυρες (η δεύτερη πιο αγαπημένη ασχολία μας!).

Το Force Repulse είναι στην ουσία ένα Force Push προς όλες τις κατευθύνσεις. Αν και καταναλώνει πολύ από την force bar, είναι ιδανικό για να γλιτώνουμε από δύσκολες καταστάσεις σε στενούς χώρους και να εξολοθρεύουμε πολλούς αντιπάλους με μια κίνηση. Το Lightsaber Throw είναι ουσιαστικά το ίδιο με αυτό που είδαμε και στα παιχνίδια KOTOR, μόνο που εδώ γίνεται με φοβερή ευελιξία και δύναμη. Ένα καλοζυγισμένο πέταγμα μπορεί να πετύχει πολλούς αντιπάλους μαζί, ανοίγοντας δρόμο για περαιτέρω καταστροφή. Από την άλλη, η Force Shield είναι ίσως η πιο άχρηστη από τις εν λόγω δυνάμεις. Η ενεργοποίησή της δημιουργεί μια ενεργειακή ασπίδα γύρω από τον "μαθητευόμενο", η οποία μειώνει τη ζημιά που δέχεται (και στα επόμενα levels προξενεί λίγη ζημιά τριγύρω).

Το πρόβλημα είναι ότι η Force Shield διαρκεί απελπιστικά λίγο και κοστίζει τόσο πολύ, που στην ουσία σπάνια θα τη χρησιμοποιήσετε. Από την άλλη, η Force Lightning είναι σίγουρα η πιο χρήσιμη ικανότητα όλων. Όπως γίνεται εύκολα αντιληπτό και από το όνομά της, αυτή η κίνηση δίνει τη δυνατότητα να εξαπολύουμε ηλεκτρισμό προς τους αντιπάλους. Το θετικό είναι ότι η Force Lightning και μεγάλη ζημιά προκαλεί, αλλά και ακινητοποιεί όλους τους αντιπάλους, επιτρέποντάς μας στη συνέχεια να εξαπολύουμε ένα θανατηφόρο Lightsaber combo.

Τελευταίο -και καλύτερο- αφήσαμε το Force Grip. Αυτό αγαπητοί αναγνώστες είναι το "highlight" του παιχνιδιού. Με τη χρήση του μπορούμε να σηκώσουμε οποιοδήποτε αντικείμενο βρίσκεται κοντά μας, να το μετακινήσουμε όπως και όπου θέλουμε και να το πετάξουμε προς την επιθυμητή κατεύθυνση. Φυσικά αυτό ισχύει και για τους εχθρούς μας, τους οποίους δεν θα βαρεθούμε ποτέ να πετάμε σε τοίχους, γκρεμούς, ενεργειακά πεδία αλλά και σε άλλους αντιπάλους! Ακόμα, το Force Grip μπορεί να συνδυαστεί με κάποιαν άλλη force power για να πετύχουμε ακόμα πιο εντυπωσιακά αποτελέσματα. Έχοντας ένα αντικείμενο / εχθρό στο grip, μπορούμε να το καρφώσουμε με το Lightsaber throw ή να το χτυπήσουμε με lightning, ηλεκτρίζοντάς το και δημιουργώντας έτσι μια «ηλεκτρική βόμβα», η οποία θα προκαλέσει εκτεταμένες καταστροφές όπου την εξαπολύσουμε.

Οι δυνατότητες αυτού του συστήματος είναι πραγματικά εντυπωσιακές και κάνουν ακόμα και το Gravity Gun του Half Life 2 να κοκκινίζει από ντροπή. Μοναδικό του μειονέκτημα είναι το γεγονός ότι ο Apprentice πρέπει να μείνει στάσιμος για να χρησιμοποιήσει τις προαναφερθείσες δυναμεις, κάτι που τον αφήνει εκτεθειμένο σε διάφορους κινδύνους, ενώ δεν λείπουν και περιπτώσεις όπου το σύστημα κλειδώματος στο στόχο (είτε αυτός είναι εχθρός είτε, απλά, κάποιο αντικείμενο) δεν λειτουργεί σωστά.

{PAGE_BREAK}

Τα προαναφερθέντα, όμως, δεν σημαίνουν ότι ο χαρακτήρας μας υστερεί στον έλεγχο του φωτόσπαθου, καθώς χρησιμοποιεί ένα σύστημα μάχης που θα ζήλευε και ο Darth Maul. Γρήγορα και αργά χτυπήματα, συνδυασμοί με force powers, λαβές αλλά και ιπτάμενα combos συνθέτουν το σύνολο των διαθέσιμων κινήσεωv μας. Κοινώς ξεχάστε τους διαχωρισμούς που ξέρατε ανάμεσα σε Warrior και Consular, είστε και τα δυο και αριστεύετε με Α δίτονο καθαρό! Ωστόσο, πέρα από τα στοιχεία εντυπωσιασμού που καθιστούν το Force Unleashed ως έναν εντυπωσιακό τίτλο, υπάρχουν και αρκετά μειονεκτήματα. Το κύριο πρόβλημα του gameplay εμφανίζεται, δυστυχώς, στην επανάληψη. Ο αριθμός των εχθρών αν και είναι πάντοτε αρκετά μεγάλος, υποφέρει από έλλειψη ποικιλίας.

Σε μια ολόκληρη πίστα, θα αντιμετωπίζετε τους ίδιους 4-5 αντιπάλους, που λίγο διαφέρουν με τους αντίστοιχους άλλων επιπέδων. Επίσης, παρά το γεγονός ότι έχετε τόσα combos και δυνάμεις στην κατοχή σας, σύντομα θα γίνει αντιληπτό το ποιος είναι ο εύκολος δρόμος. Έτσι, φτάνουμε στο σημείο να ολοκληρώνουμε το παιχνίδι, χρησιμοποιώντας ελάχιστα από όσα από εκείνα τα υπέροχα στοιχεία έχουμε στην κατοχή μας. Ένα ακόμα πρόβλημα που αντιμετωπίσαμε είναι το μετριότατο AI. Αν και η Euphoria κάνει θαύματα, με τους αντιπάλους να σκύβουν για να αποφύγουν κάτι που τους πετάξαμε ή να κρατιούνται από όπου μπορούν αν χρησιμοποιήσουμε επάνω τους ένα Force Grip, είναι ξεκάθαρo ότι όλοι -πολύ απλά- έρχονται προς το μέρος μας, δίχως να νοιάζονται ιδιαιτέρως για την ασφάλειά τους.

{VIDEO_1}

Μάλιστα, αν απομακρυνθούμε αρκετά από κοντά τους, αρκετοί θα μείνουν να μας κοιτούν από απόσταση. Έτσι, μπορούμε να τους εξοντώνουμε πολύ εύκολα, πετώντας τους αντικείμενα με το Force Grip από μακριά. Από την άλλη, αν μας επιτεθούν πολλοί μαζί και μας πετάξουν κάτω, έχουν την τάση να μη μας αφήνουν να σηκωθούμε με τίποτα από το έδαφος, αναγκάζοντάς μας έτσι σε ένα τρελό button mashing του κουμπιού άλματος, προκειμένου να ξεφύγουμε και να συνεχίσουμε τη μάχη. Πιστεύουμε ότι στους παραπάνω τομείς έπρεπε να είχε δοθεί μεγαλύτερη προσοχή.

Στον τομέα των γραφικών το Force Unleashed δείχνει πάρα πολύ όμορφο. Σίγουρα δεν είναι ό,τι καλύτερο έχουμε δει μέχρι σήμερα, αλλά το γενικότερο art direction είναι 100% Star Wars και δείχνει εκπληκτικό. Ειδικά η Felucia με τα μεγάλα φυτά και το Raxus Prime -ένας πλανήτης/ χωματερή- προσφέρουν ορισμένες από τις ομορφότερες στιγμές του παιχνιδιού. Υψηλού επιπέδου είναι και οι κινηματογραφικές σκηνές και άνετα θα ταίριαζαν σε κάποια ταινία, ενώ τα διάφορα εφέ και οι χαρακτήρες είναι και αυτά εντυπωσιακά. Το animation των χαρακτήρων έγινε από ψηφιακή επεξεργασία ηθοποιών, οπότε και αυτό βρίσκονται σε κορυφαία επίπεδα. Καταπληκτική δουλεία έχει γίνει και με την μηχανή DMM (Digital Molecular Matter), η οποία επιτρέπει στα αντικείμενα να καταστρέφονται ρεαλιστικά. Πόρτες και σίδερα λυγίζουν ανάλογα με το χτύπημα, δέντρα κόβονται κάθε φορά με διαφορετικό τρόπο και κτίρια γίνονται κομμάτια. Ειδικά τα γυαλιά, αποτελούν σημείο σταθμό στο gaming, καθώς τα βλέπετε να θρυματίζονται και να εξαπολύονται με άκρατο ρεαλισμό εκεί που θα περιμένατε.

Από την άλλη, όμως, υπάρχουν και σοβαρά προβλήματα στον τομέα των γραφικών. Αρκετά συχνά βρεθήκαμε κολλημένοι σε ένα σημείο, δίχως να μπορούσαμε να ξεκολλήσουμε με τίποτα (εκτός του reload). Σε κάποιες πετριπτώσεις πετάξαμε έναν αντίπαλο και αυτός χάθηκε μέσα σε κάποιο αντικείμενο και κόλλησε εκεί, ενώ υπάρχουν αρκετά σημεία όπου είδαμε χαλασμένα textures να...φεγγοβολούν στα 200 μέτρα. Επίσης, προβλήματα εμφανίζει ανά στιγμές η κάμερα, γεγονός που μας οδηγεί σε "μάχες" με τον δεξιό αναλογικό μοχλό.

Το pop in κάνει και αυτό δυναμικά την εμφάνισή του σε πάρα πολλές στιγμές, κάτι που είναι απολύτως σίγουρο ότι θα εκνευρίσει τον παίχτη. Τα παραπάνω προβλήματα, αν και εμφανίζονται και στις δυο εκδόσεις του παιχνιδιού, είναι ιδιαίτερα αισθητά στην PS3 έκδοση, κάτι που μάλλον θα απογοητεύσει τους ιδιοκτήτες τις κονσόλας που πίστεψαν στα λόγια της Lucas Arts για «πανομοιότυπες εκδόσεις». Ένα ακόμα πρόβλημα που εντοπίσαμε στην PS3 έκδοση, είναι ότι πολλές φορές οι εχθροί που ηττήθηκαν, εξαφανίζονταν πριν ακόμα πέσουν στο έδαφος. Κυριότερο παράπονό μας, όμως, έχει να κάνει με την DMM και την εφαρμογή της. Αν και όπως είπαμε δίνει κάποια πολύ εντυπωσιακά αποτελέσματα, πάρα πολλές φορές θα εκνευριστείτε με αυτά που δεν δίνει.

Τη μια στιγμή καταστρέφουμε τεράστιες μεταλλικές πόρτες, λυγίζουμε μέταλλα και ξεριζώνουμε πελώρια δέντρα και την άλλη βλέπουμε ένα καλώδιο ή ένα μικρό δεντράκι που, απλά, λυγίζουν στις δυνάμεις σας σα να τα φυσά ένα αεράκι. Το animation είναι μεν εξαιρετικό, αλλά είναι εκνευριστικό να μην μπορείς να ξεριζώσεις μια αχλαδιά όταν λίγο πιο πριν έστειλες τον πλάτανο του χωριού περίπατο στην στρατόσφαιρα...

Ηχητικά, το Force Unleashed είναι άψογο. Πώς να μην είναι άλλωστε, όταν η μουσική είναι δανεισμένη από το σύνολο των ταινιών (συνοδευόμενη από ορισμένα νέα εκπληκτικά θέματα) και τα ηχητικά εφέ παρμένα από το μαγικό βαλιτσάκι του Skywalker Ranch. Οι διάλογοι είναι και αυτοί υψηλού επιπέδου από επαγγελματίες ηθοποιούς, κάτι που προσδίδει ακόμα περισσότερο στην αυθεντικότητα του τίτλου. Μοναδικό μελανό σημείο στον ήχο εντοπίστηκε στην PS3 έκδοση, στην οποία ο ήχος σε κάποια σημεία κάνει ένα ανεξήγητο fade out.

Τι μπορούμε να πούμε λοιπόν για το Force Unleashed; Δυστυχώς, το μέτριο level design, η μικρή ποικιλία αντιπάλων, η συνεχής επανάληψη και τα προβλήματα της μηχανής γραφικών, του στερούν την καταξίωση ως το απόλυτο Star Wars παιχνίδι. Παρόλα αυτά, παραμένει ένα πολύ καλό παιχνίδι. Με ένα εξαιρετικό σενάριο, υποδειγματικό ήχο, άριστο art direction και animation, πολλές φρέσκες ιδέες και εξαιρετικές τεχνικές δυνατότητες, προσφέρει έναν ανεμοστρόβιλο πνοής στο Star Wars franchise. Έτσι και αλλιώς, η Lucas Arts μάς είχε μιλήσει για ένα παιχνίδι με ένα Sith για κεντρικό ήρωα, ο οποίος κατέχει σε τέτοιο βαθμό τη Force, έτσι ώστε καταστρέφει τα πάντα στο διάβα του. Και ακριβώς αυτό έχουμε στα χέρια μας. Με διάρκεια 10-12 ώρες (περισσότερο αν αποφασίσετε να βρείτε τα κρυμμένα bonuses -κάτι που αξίζει) και με το "άρωμα" της σκοτεινής πλευράς της Δύναμης στο μέγιστο, το Force Unleashed είναι ένα παιχνίδι που θα ικανοποιήσει κάθε οπαδό του σύμπαντος Star Wars και θα εντυπωσιάσει θετικά κάθε gamer.

Αλέξανδρος Μιχαλιτσιάνος

Θετικά

  • Άψογο Voice Acting
  • Εξαιρετικό σενάριο
  • Συναρπαστικές μάχες

Αρνητικά

  • Επανάληψη και μικρή ποικιλία αντιπάλων
  • Μέτριο Level Design
  • Προβλήματα στη μηχανή γραφικών

Βαθμολογία

Σχετικά άρθρα βάσει tags

Περαιτέρω πληροφορίες για τις επιδόσεις του Xbox Series S
Όσον αφορά στα backward-compatible παιχνίδια.
Το The Unfinished Swan έγινε διαθέσιμο σε υπολογιστές και iOS
Πρώην αποκλειστικότητα του PlayStation, από την προηγούμενη γενιά.
Διευκρινίσεις για τις επιδόσεις του Xbox Series S
Χωρίς τις οπτικές βελτιώσεις του Xbox One X στα παιχνίδια backward-compatible.
Επιστροφή του Alan Wake στο Xbox Store
Επιλύθηκαν τα θέματα με τα πνευματικά δικαιώματα της μουσικής.
Τι επιφυλάσσει η νέα χρονιά στους Gold Μembers του Live
Αρχή χρονιάς με Styx, Batman, Kazuya και Star Wars.

Περισσότερα σε αυτή την κατηγορία:

Άτομα σε αυτή τη συζήτηση

Comments (41)

This comment was minimized by the moderator on the site

Πολύ καλό και κατατοπιστικό review Άλεξ. Το παιχνίδι σήμερα αγοράστηκε από Play-asia και το περιμένω. Η αλήθεια είναι ότι θα έδινα 70€ για να το πάρω τώρα, αλλά μετά τα τελευταία reviews αποφάσισα να το αγοράσω με 38€ και ας αργήσει 5 μέρες.

This comment was minimized by the moderator on the site

Θα το πάρω αργότερα μιας και αυτή την εποχή θα βγουν πολύ καλύτερα παιχνίδια που θέλω. Αυτό ας περιμένει:P

This comment was minimized by the moderator on the site

pio aristo animation vre pedia?.apo ta hirotera animation tis neas genias ehi to pehnidi.idika sta almata tou haraktira ine aparadekto. apo tin ali ta grafika ine poli kala k den ehoun kapio antikimeniko provlima. ante isos i kamera

This comment was minimized by the moderator on the site

Και αυτο καλο ειναι Γιαννη. Εχεις τις στιγμες του.

This comment was minimized by the moderator on the site

to lock on target provlima tou pehnidiou pou anaferete pio pano ehi na kani me to hirismo k ohi ta grafika. eleos. ligo prosohi aftos pou kani to review. filika panta pedia

This comment was minimized by the moderator on the site

Σίγουρα Γιώργο αλλά όταν θα βγουν παιχνίδια όπως : Gears of war 2, dead space, silent hill5, tomb raider underworld, LOTR conqueest, Fable 2 ( για να μη βάλω τα κλασσικά αθλητικά μέσα ) τότε σίγουρα πέφτει αρκετά στην λίστα προτεραιότητας. Αυτό δε σημαίνει πως είναι κακό!

This comment was minimized by the moderator on the site

Fidel, το animation ολων των units ειναι εξαιρετικο. αν κατσεις να το χαζεψεις, νομιζεις οτι βλεπεις ανθρωπους να κινουντε. οσο για το αλμα του Starkiller, συγνωμη αλλα βλεπεις την παραμικρη διαφορα με το Force Jump που εχουμε δει στις ταινιες?
οσο για το lock on target και την καμερα, νομιζω οτι εξηγει απο κατω ο Γιωργος.
για τα γραφικα, το ειπα κ εγω οτι ειναι πολυ καλα. αλλα τα προβληματα...

Fidel, το animation ολων των units ειναι εξαιρετικο. αν κατσεις να το χαζεψεις, νομιζεις οτι βλεπεις ανθρωπους να κινουντε. οσο για το αλμα του Starkiller, συγνωμη αλλα βλεπεις την παραμικρη διαφορα με το Force Jump που εχουμε δει στις ταινιες?
οσο για το lock on target και την καμερα, νομιζω οτι εξηγει απο κατω ο Γιωργος.
για τα γραφικα, το ειπα κ εγω οτι ειναι πολυ καλα. αλλα τα προβληματα υπαρχουν και τα ειδαν ολοι νομιζω. ειδικα αυτο το pop in στην ps3 εκδοση βγαζει ματι.

Διάβασε περισσότερα
admin Admin
This comment was minimized by the moderator on the site

Σε ό,τι αφορά τη λάθος θέση της πρότασης για το lock-on είναι δικό μου σφάλμα. Προστέθηκε στη σωστή της θέση, δηλαδή στο χειρισμό.

This comment was minimized by the moderator on the site

Eξαιρετικο το review και αναλυτικοτατο αν και διαφωνω τωρα που εχω παιξει κανα 4ωρο σε πολλα σημεια με κυριοτερο τα boss battles τα οποια μεχρι τωρα δε μου λενε τιποτα. Αλλα αυτο ειναι θεμα αντιληψης και γουστου.
Το βασικο προβλημα για μενα ειναι οτι ο τιτλος δεν εχει σχεδον καθολου βαθος και (οπως πιστευω αφου το τελειωσω) σχεδον καθολου replayability.
Σκεφτομαι οτι στο Too Human, ακομα και...

Eξαιρετικο το review και αναλυτικοτατο αν και διαφωνω τωρα που εχω παιξει κανα 4ωρο σε πολλα σημεια με κυριοτερο τα boss battles τα οποια μεχρι τωρα δε μου λενε τιποτα. Αλλα αυτο ειναι θεμα αντιληψης και γουστου.
Το βασικο προβλημα για μενα ειναι οτι ο τιτλος δεν εχει σχεδον καθολου βαθος και (οπως πιστευω αφου το τελειωσω) σχεδον καθολου replayability.
Σκεφτομαι οτι στο Too Human, ακομα και απο τις δυο πρωτες ωρες, τσεκαρα σημεια που θα κοιτουσα στο δευτερο και στο τριτο περασμα. Εδω, απο οπου περνας, απλα δεν ξαναπερνας.
Ισως να ειμαι και λιγο προκατηλειμενος εχοντας ηδη δει εναν πολυ καλυτερο βαθυτερο και αξιολογο τιτλο να καταποντιζεται σε πωλησεις και κριτικες, και εναν μετριοτατο τιτλο που απλα φερει το brand "Star Wars" να τυγχνει διαφορετικης αντιμετωπισης.(οχι απο το Gameover, γενικα το λεω)
Και παλι μπραβο για το review.

Διάβασε περισσότερα
This comment was minimized by the moderator on the site

Α, και συνολικα το lightsaber, λειτουργει σα ροπαλο του baseball. Απογοητευτικο.
Τις διαφορες PS3 και 360, ας μη μπω στον κοπο να τις σχολιασω. Τα λεει ολα το κειμενο.

This comment was minimized by the moderator on the site

Την έκδοση για PS2 την είδατε καθόλου; Αφού δεν μας έκαναν τη τιμή στα PC θα πέσει ενοικίαση εκεί.

This comment was minimized by the moderator on the site

gf, το lightsaber μια χαρα λειτουργει αν κατσεις κ μαθεις το σωστο timing στα combos. Οπως ειπα, οντως μπορεις να βγαλεις το παιχνιδι με 2-3 κινησεις μονο, αλλα αν τα μαθεις, τοτε γινεται πολυ πιο ενδιαφερον (ειδικα οι λαβες αλλά και κατι περιτεχνα στριφογυριστα χτυπηματα ειναι πολυ καλα). Απο την αλλη, ειναι λιγο απογοητευτικο να χρειαζονται οι εχθροι 3-10 χτυπηματα για να πεσουν, οταν το...

gf, το lightsaber μια χαρα λειτουργει αν κατσεις κ μαθεις το σωστο timing στα combos. Οπως ειπα, οντως μπορεις να βγαλεις το παιχνιδι με 2-3 κινησεις μονο, αλλα αν τα μαθεις, τοτε γινεται πολυ πιο ενδιαφερον (ειδικα οι λαβες αλλά και κατι περιτεχνα στριφογυριστα χτυπηματα ειναι πολυ καλα). Απο την αλλη, ειναι λιγο απογοητευτικο να χρειαζονται οι εχθροι 3-10 χτυπηματα για να πεσουν, οταν το φωτοσπαθο κανονικα κοβει τα παντα, αλλα ειναι παιχνιδι ρε συ. αν το εκαναν έτσι, θα ηταν τραγικα ευκολο!
btw τα bosses ειναι εντυπωσιακα με ολα αυτα που συμβαινουν γυρω σου. Χωρις να θελω να χαλασω την εκπληξη, στο 8o κεφαλαιο, υπαρχει ενα boss στο οποιο θα πειτε OMG και θα χοροπηδατε πανω κατω!
nick, δυστυχως δεν εχω δει ακομα τις αλλες εκδοσεις κ δεν μπορω να εκφερω γνωμη!

Διάβασε περισσότερα
This comment was minimized by the moderator on the site

Αν κ το demo δεν με τρελανε θα το παρω απο play-asia (70ε δεν εδινα με τπτ βεβαια) φαινεται διακεδαστικο κ ειμαι φαν του Star Wars οποτε με ενδιαφερει κ η ιστορια του παιχνιδιου που απο οτι λενε ειναι πολυ καλη...τωρα να συγκρινουμε το Force Unleashed με σκουπιδια του τυπου Too Human βεβαια δεν εχει κ ουσια μιας κ SW:FU εχει αρκετα διασκεδαστικο gameplay σε αντιθεση με το Too Human που εχει...

Αν κ το demo δεν με τρελανε θα το παρω απο play-asia (70ε δεν εδινα με τπτ βεβαια) φαινεται διακεδαστικο κ ειμαι φαν του Star Wars οποτε με ενδιαφερει κ η ιστορια του παιχνιδιου που απο οτι λενε ειναι πολυ καλη...τωρα να συγκρινουμε το Force Unleashed με σκουπιδια του τυπου Too Human βεβαια δεν εχει κ ουσια μιας κ SW:FU εχει αρκετα διασκεδαστικο gameplay σε αντιθεση με το Too Human που εχει το χειροτερο control scheme των τελευταιων ετων κ πανω απο ολα ειναι διαφορετικης κατηγοριας/ειδους.

Διάβασε περισσότερα
This comment was minimized by the moderator on the site

Φαινεται παντως εξαιρετικο...

This comment was minimized by the moderator on the site

Oti provlimata kai na yparxoun stin ekdosi tou PS3 i Lucas Arts tha ta diorthosei to poli se 20 meres apo tin imera pou tha vgei to paixnidi sta katastimata.opote den yparxei logos anisixias. Telika auto to Play-Asia einai kalo site gia agores.den to iksera katholou. ego protimo to Play.com.

There are no comments posted here yet
Φόρτωση Περισσότερων