An eye for an eye and the world goes blind.
Σε αντίθεση με τα Heavy Rain και Beyond: Two Souls, τα οποία κυκλοφόρησαν αρχικά για το PlayStation 3, το Detroit: Become Human, ο τελευταίος και για πολλούς ο καλύτερος τίτλος της Quantic Dream, δεν άργησε να κάνει τη μετάβαση του από το PlayStation 4 στο PC.
Το Detroit: Become Human διαδραματίζεται σε ένα μελλοντικό Detroit, όπου η ανθρωπότητα έχει δημιουργήσει ανδροειδή, τα οποία έχουν αναλάβει πολλά από τα καθήκοντα και τις δουλειές που στο παρελθόν γινόντουσαν από ανθρώπους. Χωρίς να επισέλθουμε σε λεπτομέρειες -μπορείτε πάντα να διαβάσετε το πλήρες αναλυτικό review για την έκδοση του PlayStation 4– το σενάριο έχει ως επίκεντρο τρία ανδροειδή, την Kara, τον Connor και τον Markus, τις ιστορίες των οποίων ακολουθούμε εναλλάξ. Ο David Cage αποφεύγει τα λάθη του παρελθόντος και παραδίδει μια ιστορία με ώριμη γραφή, ισορροπημένους διαλόγους που δεν ξενίζουν, με επιλογές και διαφορετικές διαδρομές που μπορούμε να ακολουθήσουμε καθ’ όλη την διάρκεια του playthrough, καθώς και χαρακτήρες με τους οποίους ο παίκτης δένεται συναισθηματικά. Αυτό βέβαια οφείλεται και στην εξαιρετική δουλειά που έχουν κάνει οι ηθοποιοί, με το casting να περιλαμβάνει σημαντικά ονόματα, όπως οι Clancy Brown και Lance Henriksen.
To gameplay, ακολουθώντας την παράδοση των προηγούμενων τίτλων του studio, πατάει επάνω στα Quick Time Events, τα οποία είναι αισθητά βελτιωμένα, χωρίς όμως αυτό να σημαίνει ότι δεν παραμένουν εύκολα ακόμα και στο δυσκολότερο επίπεδο. Τα προβλήματα που υπήρχαν στο Beyond: Two Souls, με την έλλειψη prompts για τις κατευθύνσεις, ευτυχώς έχουν εξαλειφθεί, με αποτέλεσμα η συνολική εμπειρία να είναι καλύτερη. Το ίδιο ισχύει και για την κάμερα, αφού ο παίκτης έχει πλέον περισσότερο έλεγχο, γεγονός που βελτιώνει κατά πολύ το gameplay. Ο χειρισμός με πληκτρολόγιο και ποντίκι λειτουργεί ικανοποιητικά, αν και πάλι θα σας προτείναμε να χρησιμοποιήσετε κάποιο gamepad, αφού θεωρούμε ότι πρόκειται για τον καλύτερο τρόπο από τους δύο.
Το κομμάτι της παρουσίασης αποτελεί ένα από δυνατότερα χαρτιά του Detroit, γεγονός αναμενόμενο, αφού πρόκειται για έναν από τους ωραιότερους τίτλους του PlayStation 4. Oι χαρακτήρες, το animation, αλλά και το περιβάλλον έχουν απίστευτη λεπτομέρεια και αληθοφάνεια, με τα εφέ και τον φωτισμό να συμπληρώνουν ένα από τους πιο εντυπωσιακούς οπτικούς τομείς που συναντήσαμε στην τρέχουσα γενιά hardware. Η παραγωγή του ήχου παραμένει στα υψηλά επίπεδα που μας έχει συνηθίσει η Quantic Dream, με το soundtrack να δένει αρμονικά με το ύφος και της ιστορίας, αλλά και του κάθε χαρακτήρα.
Στον τεχνικό τομέα κατά την διάρκεια του δεκάωρου playthrough μας παρατηρήσαμε κάποια μικρά θέματα. Παρά το γεγονός ότι ο τίτλος υποστηρίζει αναλύσεις Ultrawide, δυστυχώς δεν υπάρχει τρόπος να παίξουμε τον τίτλο σε 21:9 aspect ratio, γεγονός απογοητευτικό αν αναλογιστούμε ότι στο port του Beyond: Two Souls υπάρχει η συγκεκριμένη υποστήριξη. Επίσης, η έκδοση του Detroit στο PC διαθέτει επιλογές για 30 ή 60 fps. Στην πρώτη περίπτωση δεν αντιμετωπίσαμε κανένα απολύτως πρόβλημα, αλλά στη δεύτερη συναντήσαμε απότομα σκαμπανεβάσματα από τα 60 στα 45 fps, και αστάθεια σε κάποιες σκηνές, που δεν δικαιολογούνται.
Το Detroit: Become Human αποτελεί τον καλύτερο τίτλο που έχει παραδώσει μέχρι σήμερα η Quantic Dream, αποφεύγοντας τα κακώς κείμενα του παρελθόντος, βελτιώνοντας σχεδόν όλους τους τομείς, ενώ το PC port είναι μιας πρώτης τάξης ευκαιρία, για όσους δεν το έπαιξαν στο PlayStation 4, να δουν από κοντά ένα από τα καλύτερα -μέχρι πρότινος αποκλειστικά- παιχνίδια της τρέχουσας γενιάς console hardware.
To Detroit: Become Human κυκλοφόρησε σε retail έκδοση για PC στις 20 Μαρτίου του 2020.