Η Bethesda δημοσιοποίησε ένα νέο video για το Starfield, του αποκλειστικού τίτλου της για το Xbox, στο οποίο ο Todd Howard απαντά σε μια σειρά ερωτήσεων από την κοινότητα του παιχνιδιού.
Ο Howard εξηγεί πώς το επερχόμενο παιχνίδι εμπνεύστηκε από κλασικά RPG όπως το Traveller και το Sundog. Συνέχισε απαντώντας στο κατά πόσο η Bethesda δημιούργησε το παιχνίδι βασισμένη στην επιστημονική ακρίβεια, σχετικά με τα ταξίδια στο διάστημα. Παρόλο που το Starfield έχει μια βάση στην επιστημονική ακρίβεια και λογική, ο Howard τόνισε πως έπρεπε να γίνουν ορισμένες παραχωρήσεις.
Όπως αναφέρει χαρακτηριστικά: «Ασχοληθήκαμε αρκετά με τα καύσιμα και την επίδραση της βαρύτητας. Στον αρχικό σχεδιασμό όταν το σκάφος ξέμενε από καύσιμα τότε αυτό απλά σταματούσε. Θεωρήσαμε ότι αυτό ήταν πολύ τιμωρητικό για τους παίκτες».
«Συνειδητοποιήσαμε πως οι περισσότεροι παίκτες θα θέλανε να επιστρέψουν σε αυτό που κάνανε, επομένως αλλάξαμε αυτό το σύστημα και πλέον τα καύσιμα στο σκάφος περιορίζουν την απόσταση που θα διανύσετε χωρίς όμως σταματάνε πλήρως το σκάφος. Ίσως υπάρξει στο μέλλον μια ενημέρωση ή ένα mod που να επιτρέπει την εξάντληση των καυσίμων, ωστόσο θα ακολουθήσουμε αυτό το σύστημα για την ώρα».
Όσον αφορά το customisation του χαρακτήρα ο Howard ανέφερε το εξής: «Έχουμε ένα ιδιαίτερα ενδια΄φερον σύστημα με traits στο παιχνίδι, όπου κάθε ένα περιέχει και κάποιο αρνητικό χαρακτηριστικό, το οποίο όμως μπορεί να αφαιρεθεί με την εκπλήρωση κάποιου activity ή quest».
Επιπλέον, το studio έχει επιστρέψει σε ένα σύστημα διαλόγων σε «κλασικό στυλ Bethesda», όπως χαρακτηρίστηκε από τον Howard. Το Starfield περιλαμβάνει επί του παρόντος πάνω από 250.000 γραμμές διαλόγου σε σύγκριση με τις περίπου 60.000 του Skyrim και 110.000 του Fallout 4.
Το Starfield αναμένεται να κυκλοφορήσει το πρώτο εξάμηνο του 2023, μετά την πρόσφατη καθυστέρηση του τίτλου.