Η Arkane Studios, το studio ανάπτυξης πίσω από το Redfall, εξετάζει την πιθανότητα κατάργησης της always online απαίτησης του τίτλου, αναφορικά με το single player τμήμα του. Να θυμίσουμε ότι κατά το launch του τίτλου, θα απαιτείται μόνιμη σύνδεση στο διαδίκτυο όταν παίζουμε Redfall, ακόμα κι αν η ενασχόληση γίνεται αποκλειστικά σε single player.
Κατόπιν σχολίων μεγάλης μερίδα παικτών για κατάργηση αυτής της απαίτησης ο Harvey Smith, director του παιχνιδιού, ανέφερε τα εξής: “από την πλευρά μίας ομάδας ανάπτυξης υπάρχουν δύο τρόποι αντίδρασεις σε αυτό το ζήτημα. Θα μπορούσε να αναφωνήσει «μα έτσι κι αλλιώς πάντα είστε online. Εάν ανοίξετε την εφαρμογή του Steam και δεν είναι online τότε θα φρίξετε!» Μία τέτοια αντίδραση όμως θα έπασχε από έλλειψη ενσυναίσθησης”.
“Υπάρχουν άνθρωποι που ζουν σε μέρη όπου υπάρχουν διακοπές στο internet ή η σύνδεσή τους είναι κακή ή πρέπει να μοιραστούν τη σύνδεση με τα τα μέλη της οικογένειάς τους. Ως εκ τούτου θεωρώ ότι είναι μια θεμιτή κριτική”.
Υπερασπιζόμενος την απόφαση να επιβληθεί μια always online σύνδεση για το Redfall, ο Smith σημείωσε: “μας επιτρέπει να ελέγχουμε θέματα προσβασιμότητας, μέσω της τηλεμετρίας. Για παράδειγμα, αν στο παιχνίδι όλοι πέφτουν από τις σκάλες και πεθαίνουν, αυτό θα φανεί σε εμάς, επιτρέποντάς μας να τροποποιήσουμε τον κώδικα για τις σκάλες”.
Παρόλα αυτά δήλωσε ότι εργάζονται πάνω στο θέμα της κατάργησης του always online αν και άφησε να εννοηθεί ότι αυτή η αλλαγή θα είναι κάτι που θα γίνει μελλοντικά, έπειτα από την κυκλοφορία του παιχνιδιού.
Ο Smith επιχείρησε να διαψεύσει οποιεσδήποτε υποψίες για την εμφάνιση των microtransactions (απόρροια της απαίτησης του always online) αναφέροντας ότι δεν υπάρχει οποιοδήποτε ψηφιακό μαγαζί εντός του παιχνιδιού και λέγοντας κατηγορηματικά ότι δεν υπάρχουν microtransactions, αν και θα πρέπει να σημειωθεί ότι θα υπάρξουν DLCs.
Το Redfall κυκλοφορεί για Xbox Series X/S και PC στις 23 Μαΐου.