Στα πλαίσια του Starfield Direct είχαμε την πλήρη αποκάλυψη του κόσμου του Starfield. H εκτενής παρουσίαση που ετοίμασε η Bethesda -διάρκειας 45 λεπτών- κάλυψε αρκετές πτυχές του gameplay του φιλόδοξου αποκλειστικού τίτλου του Xbox.
Το Starfield θα περιλαμβάνει “πάνω από 1000 πλανήτες“, σύμφωνα με τον Todd Howard, επικεφαλής της Bethesda. Στα πλαίσια της παρουσίασης μάθαμε πως το παιχνίδι θα διαθέτει επίσης ένα ολοκαίνουργιο σύστημα animation και θα μπορεί να παιχτεί σε τρίτο ή πρώτο πρόσωπο.
Όπως στους περισσότερους τίτλους της εταιρείας, οι παίκτες θα μπορούν να προσεγγίζουν τις αποστολές με διάφορους τρόπους. Για παράδειγμα, οι παίκτες θα μπορούν να χρησιμοποιήσουν μια αλληλουχία συζητήσεων για να περάσουν από μια περιοχή, ή εναλλακτικά θα μπορούν να επιλέξουν να περάσουν κρυφά ή να ακολουθήσουν μια πιο δυναμική προσέγγιση τύπου run-and-gun.
Το Starfield διαθέτει πέντε διαφορετικά “δέντρα” δεξιοτήτων και κάθε βαθμίδα σε αυτά τα “δέντρα” θα έχει τέσσερις βαθμίδες, με ορισμένες από αυτές τις δεξιότητες να περιλαμβάνουν την ικανότητα χρήσης jetpack. Σημαντικό στοιχείο για τον τίτλο φαίνεται να αποτελεί και η δημιουργία χαρακτήρων, καθώς και το νέο σύστημα χαρακτηριστικών.
Οι παίκτες θα μπορούν να επιτίθενται σε εχθρικά πλοία, καθώς και να επιβιβάζονται σε αυτά και να τα παίρνουν στην κατοχή τους. Φυσικά θα δίνεται η δυνατότητα να παραμετροποιήσουμε και να δημιουργήσουμε όπως θέλουμε το δικό μας διαστημόπλοιο αλλά και τη δική μας βάση.
Επιπλέον, θα μπορούμε να δημιουργήσουμε φυλάκια στις περισσότερες περιοχές, τα οποία θα γίνεται να φιλοξενήσουν διάφορους companions. Τα όπλα που θα έχουμε στη διάθεση μας θα μπορούν να παραμετροποιηθούν πλήρως και να έρθουν όσο πιο κοντά θέλουμε στο gameplay της αρεσκείας μας. Επίσης, στα πλαίσια της παρουσίασης, μάθαμε πως, οι διαφορετικοί πλανήτες στο Starfield θα έχουν διαφορετικά επίπεδα βαρύτητας και πως αρκετοί από τους πλανήτες θα φιλοξενούν δική τους πανίδα και χλωρίδα.
Τέλος, λίγο μετά την εκτενή παρουσίαση του Starfield, σε δηλώσεις του ο Todd Howard, έκανε κάποιες διευκρινήσεις σχετικά με τον τεχνικό τομέα του τίτλου. Όπως έγινε γνωστό, το παιχνίδι θα τρέχει σε πλήρη ανάλυση 4K στο Xbox Series X και 1440p στο Xbox Series S, με τον ρυθμός των καρέ να έχει κλειδωθεί στα 30fps.
“Νομίζω ότι δεν θα αποτελέσει έκπληξη, δεδομένων των προηγούμενων παιχνιδιών μας, το τι επιδιώκουμε“, εξήγησε ο Howard στη τοποθέτηση του. “Πάντα αυτοί οι τεράστιοι, ανοιχτοί κόσμοι, είναι πλήρως δυναμικοί, με υπερβολική λεπτομέρεια, όπου όλα μπορούν να συμβούν.
“Και θέλουμε να το κάνουμε αυτό. Είναι 4K στο X. Είναι 1440 στο S. Το κλειδώνουμε στα 30fps, επειδή θέλουμε αυτή την πιστότητα, θέλουμε όλα αυτά τα πράγματα. Δεν θέλουμε να θυσιάσουμε τίποτα από αυτά. Ευτυχώς αυτό το παιχνίδι, το έχουμε κάνει να τρέχει τέλεια. Συχνά τρέχει πολύ πάνω από αυτό. Μερικές φορές είναι 60fps. Αλλά στις κονσόλες, το κλειδώνουμε γιατί προτιμάμε τη συνέπεια, όπου δεν το σκέφτεσαι καν“.