Το Santa Monica Studio της Sony αποκάλυψε τις επιλογές προσβασιμότητας (accessibility options) που θα ενσωματώνει το επερχόμενο God of War Ragnarök.
Όπως έγινε γνωστό από τον Mila Pavlin, Lead UX Designer, ο εν λόγω τίτλος θα κυκλοφορήσει με περισσότερες από 60 σχετικές επιλογές διαθέσιμες προς τον χρήστη με σκοπό να παρέχεται η βέλτιστη δυνατή εμπειρία για ολόκληρη την κοινότητα.
Ορισμένες από τις προαναφερθέντες επιλογές είναι το auto sprint, η απεικόνιση των καθευθύνσεων ήχου, η υποστήριξη υψηλής αντίθεσης, πλοήγησης και διέλευσης, ενώ δεν θα λείψει και μία ευρεία γκάμα από επιλογές για το μέγεθος των κειμένων, το χρώμα και το φόντο, με υπότιτλους και λεζάντες που θα είναι διευρυμένοι για καλύτερη εμπειρία παιχνιδιού σε κινηματογραφικές σκηνές, αλλά και στο gameplay.
Περισσότερες πληροφορίες μπορείτε να βρείτε στην σχετική ανακοίνωση.
Επιπροσθέτως, έγινε γνωστό πως το περιβάλλον χρήστη (UI) έχει υποστεί ολική ανανέωση συγκριτικά με εκείνο που “φορούσε” το προηγούμενο παιχνίδι, πράγμα που ισχύει και αναφορικά με το remapping του controller.
Ενδεικτικά να αναφέρουμε ότι σε παρόμοιο επίπεδο βρίσκεται και το The Last of Us: Part II, το οποίο θεωρείται γενικότερα και σημείο αναφοράς σχετικά με το πλήθος των διαθέσιμων επιλογών προσβασιμότητας που προσφέρει.
Το God of War Ragnarök αναμένεται να κυκλοφορήσει φέτος σε PS4 και PS5.