Η κινεζική NetEase ανακοίνωσε τη δημιουργία ενός νέου στούντιο με το όνομα “Anchor Point”, του οποίου θα ηγείται ο επικεφαλής σχεδιαστής του Control, Paul Ehreth. Η νέα ομάδα θα δώσει έμφαση στη δημιουργία “εμπειριών δράσης-περιπέτειας που παίρνουν ρίσκα και ταξιδεύουν βαθιά σε αχαρτογράφητα εδάφη“.
Η Anchor Point, η οποία θα έχει γραφεία στη Βαρκελώνη (Ισπανία) και το Σιάτλ (Η.Π.Α.), προσλαμβάνει επί του παρόντος “έως και 100 άτομα σε όλη την Ευρώπη και τη Βόρεια Αμερική” – με ρόλους που περιλαμβάνουν προγραμματιστές, τεχνικούς καλλιτέχνες και σχεδιαστές – για να εργαστούν είτε στα γραφεία του νέου στούντιο, είτε εξ αποστάσεως, είτε με υβριδική εργασία.
Ο Ehreth – ο οποίος διετέλεσε επίσης σχεδιαστής του campaing για τα Halo 4 και 5 – θα πλαισιωθεί από τον επικεφαλής επιχειρήσεων Pere Torrents, καθώς και από “συναδέλφους με δεκαετίες συνδυασμένης εμπειρίας στη βιομηχανία” και εμπειρία στην ανάπτυξη τίτλων όπως τα Halo, Ghost of Tsushima, Red Dead Redemption 2 και The Division.
Σε μια δήλωση που συνοδεύει την ανακοίνωση δημιουργίας του στούντιο, ο Ehreth γνωστοποίησε ότι το στούντιο θέλει να “χτίσει μια περιπέτεια που θα παραμένει φρέσκια και θα προσφέρει μια μοναδική εμπειρία που θα εκπλήσσει και θα ευχαριστεί τους ανθρώπους κάθε φορά που παίζουν“.
Προς το παρόν δεν υπάρχουν πολλές πληροφορίες σχετικά με το επάνω σε τι θα εργαστεί η Anchor Point για λογαριασμό της NetEase, αλλά σύμφωνα με την ομάδα ανάπτυξης, το στούντιο είναι “αφοσιωμένο στην ανάπτυξη παιχνιδιών περιπέτειας δράσης για κονσόλες και PC που διευρύνουν τα όρια της ψυχαγωγίας και φέρνουν στοιχεία έκπληξης στο παιχνίδι“. Ταυτόχρονα τόνισαν και το όραμα τους για έναν “διασυνδεδεμένο κόσμο που θα επεκταθεί πέρα από τα παιχνίδια και θα φτάσει σε άλλα μέσα“.