Η Sony ανακοίνωσε το κλείσιμο της Firewalk Studios, του στούντιο που ήταν υπεύθυνο για την ανάπτυξη του Concord, αλλά και τη Neon Koi, ένα στούντιο ανάπτυξης mobile τίτλων.
Έχοντας αποσύρει το Concord από την κυκλοφορία τον Σεπτέμβριο μετά από ένα πολύ κακό λανσάρισμα, η Sony είχε αρχικά ανακοινώσει πως θα εξετάσει τρόπους με τους οποίους ο τίτλος θα επέστρεφε αργότερα στο PlayStation 5 και στους υπολογιστές. Ωστόσο, σήμερα ο Hermen Hulst, επικεφαλής των Sony Interactive Entertainment Worldwide Studios, επιβεβαίωσε πως η εταιρεία δεν θα συνεχίσει με μια πιθανή επάνοδο του τίτλου.

«Όσον αφορά στη Firewalk, όπως ανακοινώθηκε στις αρχές Σεπτεμβρίου, ορισμένες πτυχές του Concord ήταν εξαιρετικές, αλλά άλλες δεν προσέλκυσαν αρκετούς παίκτες, και ως αποτέλεσμα αποσύραμε το παιχνίδι από την κυκλοφορία», ανέφερε σχετικά ο Hulst. «Περάσαμε αρκετό χρόνο τους τελευταίους μήνες εξετάζοντας όλες τις επιλογές μας.
Μετά από πολλή σκέψη, αποφασίσαμε ότι η καλύτερη πορεία είναι να αποσύρουμε οριστικά το παιχνίδι και να κλείσουμε το στούντιο. Θέλω να ευχαριστήσω όλους στη Firewalk για την επιδεξιότητα, το δημιουργικό τους πνεύμα και την αφοσίωσή τους».
Πρόσθεσε επίσης: «Το είδος των PvP first-person shooters είναι μια ανταγωνιστική αγορά που εξελίσσεται συνεχώς, και δυστυχώς, δεν καταφέραμε να επιτύχουμε τους στόχους μας με αυτόν τον τίτλο. Σκοπεύουμε να μάθουμε από το Concord και θα συνεχίσουμε να ενισχύουμε τις δυνατότητές μας στους live services τίτλους, για να πετύχουμε μελλοντική ανάπτυξη σε αυτόν τον τομέα.
Γνωρίζω ότι αυτό δεν είναι εύκολο για κανέναν, ειδικά όσον αφορά σε συναδέλφους και φίλους που αποχωρούν από την SIE. Και οι δύο αποφάσεις ελήφθησαν μετά από σοβαρή σκέψη, και πιστεύουμε ότι είναι οι σωστές για την ενίσχυση της οργάνωσης. Οι Neon Koi και Firewalk ήταν η βάση για πολλά ταλαντούχα άτομα, και εμείς θα προσπαθήσουμε να βρούμε, για όσους επηρεάστηκαν, μια θέση εντός της παγκόσμιας κοινότητας των στούντιο μας, όπου είναι δυνατόν.
Είμαι μεγάλος υποστηρικτής των πλεονεκτημάτων που προσφέρει η δημιουργική πειραματική εργασία και η ανάπτυξη νέων IP. Ωστόσο, η ανάπτυξη μέσω βιώσιμης χρηματοδότησης, ιδιαίτερα σε ένα δύσκολο οικονομικό περιβάλλον, είναι εξαιρετικά σημαντική. Ενώ σήμερα είναι μια δύσκολη ημέρα, υπάρχουν πολλά να προσμένουμε τους προσεχείς μήνες από το Studio Business Group και τις ομάδες μας. Παραμένω βέβαιος ότι δημιουργούμε έναν ανθεκτικό και ικανό οργανισμό που οδηγείται από τη δημιουργία αξέχαστων εμπειριών ψυχαγωγίας για τους παίκτες μας».
Θυμίζουμε ότι το Concord είχε κυκλοφορήσει αρχικά για PlayStation 5 και PC στις 23 Αυγούστου. Οι χλιαρές κριτικές και η ελάχιστη αποδοχή από το κοινό, ωστόσο, είχαν οδηγήσει τη Sony στη διακοπή διάθεσης του τίτλου, όπως και το κλείσιμο των servers, δύο εβδομάδες μετά την κυκλοφορία του, στις 6 Σεπτεμβρίου. Ήταν ένας τίτλος που βρισκόταν σε ανάπτυξη για περισσότερο από 8 έτη, ενώ αναφορές κάνουν λόγο για κόστος ανάπτυξης που υπερβαίνει τα 400 εκατομμύρια δολάρια.